2006/06/06

夠啦唔該

呢兩日上鮮奶主頁,Claire同焦點推介隔離格廣告位竟然見到步步高先生。邊位步步高先生?咪係巴士阿叔、刺母小童、九鐵泥田大鬥法之前雄霸幾天 頭版的新聞人物。廣告title說「細數步步高疑團」…仲有無人想知呢?其實仲有無人記得佢係邊個?現在全城熱話都係巴士阿叔身世、巴士阿叔 crossover阿叔…

香港人甚麼都快,每有甚麼奇形怪狀事情發生就瘋狂報導;事件頭一兩天主打交代來龍去脈,之後就挖 穿床架找這個問那個—一大堆似是如非的花邊新聞(已全無正統新聞的氣味…)連還轟炸;最初還覺有趣,揭報紙看下去天天都是同一單料真悶人至極。 不知何故今年好像沒有甚麼正經"大事"(可以拿來年尾做回顧的大事)發生過,一年之始傳媒就不停重覆以上之定律,如今06年已過了一半,芝麻雞碎花邊野我 就看了一大堆,港聞大事麻…九鐵風波和3988算不算?其餘真的沒有太大印象。傳媒好像已不喜歡報導傳統大事(尤其是報紙),反而一些奇形怪相的新聞就如 獲至寶不停發揚光大,每天都有新進展update極有當年報紙連載小說之風,配以狗仔隊無限大起底;最後,我們對事件主人翁的認識可能比天天坐在身旁的同 事還要多還要深入。無他,讀者就是一切(雖然…真係有咁多有興趣的讀者嗎?)。之前的步步高事件搵到佢上過咩電視節目,電視台立刻二話不說重播一番,這場 crossover無非也是為收視。同樣,現在的巴士阿叔由本來的小小一段youtube片,發展到上頭版,再做幾廿本封故事,到而家無記直頭搵真阿叔拍 段野sell無記世界盃;今日都居然仲有雜誌用佢呢做封面﹗

夠了,請問看完除了一笑置之外還有甚麼得著?阿叔的事我已知得很多了,夠啦真係;不如講吓陳水扁啦﹗

6月7日update:

1. 今天看到sidekick的blog,提到主頁的這個banner,當事人已過身,實不應打出其大相一張,基於公司部腦功能異常落後,實無咩function可以打到個professional的格仔…已盡力了…

2.lunch time時再上來看看,發現廣告位已由大頭相轉了做其他相,想這改動是為回應一眾blogger的意見吧。 不過還是有點恐怖﹗






...

夠了張國榮 (@Summer Romance, 1987) 
曲: 盧東尼 詞: 林振強 編: KEN TAKADA 監: 張國榮

陽光 光變黑 黑變光 都見你低頭 埋首的怨天 沮喪 不堪 彷似破風縷
而歸根兼究底 知你只不過吃了苦頭 但你目光一再斥俗世欠了你整個地球
別再刻意地營造萬個痛苦面譜 如沒意努力 你可不必期望得到
夠了 你別又停步 夠了 眼淚太虛無 夠了 無謂縮起雙膊如乞討
振作 快用力趕步 振作 快踏上征途 振作 時日光陰一去難追討
無家的漢子 今晚他將要躺街頭 途中的廢紙 他會檢起披上當風摟
而今天的你 只不過生吞了半個苦頭 但你大聲的叫苦 像似世界已走到盡頭
別再刻意地營造萬個苦痛面譜 如沒意努力 你可不必期望得到

8 則留言:

  1. 所以,我一直也不寫這個題材......
    如果我又寫,不就也成為當中的一份子嗎?咁不就是自打咀巴嗎??

    唔得,我無咁易提供俾人抽秤既機會既!!!!!

    (以上是我在某網留過的話,唔好晒,copy過黎。)

    CO2



    6th Jun 2006 22:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ...之前有寫過添...

      blog係個人發表意見嘅地方,比報紙/電視/雜誌私人得多,覺得煩覺得得意寫低亦無坊。其他人有自由揀有興趣的topic先click入去睇,無被迫睇的感覺


      6th Jun 2006 23:06 PM

      刪除
    2. 呢單野,我得寧願在人家個Blog舒發意見.......都唔嚮我網寫.....嘻嘻....

      CO2

      8th Jun 2006 23:09 PM

      刪除
  2. 香港的新聞是好無謂的,得閒睇下書好過.

    7th Jun 2006 00:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 書的質素都好參差吓的說…

      7th Sep 2008 20:57 PM

      刪除
  3. 阿碳,你咁節省呀?我果邊用完哩邊又用~~
    睇完哩篇,我覺得"又多一個同路人"(笑)

    7th Jun 2006 01:44 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嚮人地個網度,都想起你,你仲想點??

      CO2

      8th Jun 2006 23:10 PM

      刪除
  4. 本來想早d 講呢單o野, 但大事要緊, 所以昨天先提~
    btw, 原來他們lunch 前已改, 都算改得快~
    (早知早d 提, 唔好嚇親咁多人啦...)
    我仲以為大家都唔會反感添...

    8th Jun 2006 11:32 AM

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD