2009/07/22

我們的九十年代~2

一不離二,二不離三,繼續數。

42.《Especially For You
每日放工放學,都會聽到電台熱播Jason Donovan與Kylie Minogue這首合唱love song。

咦,乜這首是90年代的歌?我仲以為係80年代添…我是前兩年某次喺有記度睇到,覺得好好聽就愛上了。少聽洋樂的我一路都唔知Kylie是誰…直至佢2000年代復出那個泳衣拗腰廣告…oh…澳洲小雲雀就係佢…囧

43.《無人駕駛》
「喂,我打通咗呀?阿邊個,我……」嘟一聲,唔好意思,因為你爆粗。商台晚間節目,任你噏冇主持。

我諗我係90年代成長的小孩中少數完全無受903薰陶?﹗我是聽RTHK大架,當年好鐘意《倫住嚟試》、《娛樂滿天星》等,903的廣播劇和DJ我都聽不入耳…奇哉…。

44.飯島愛
有「T-back女王」的稱號,成為首位成功打入藝能界殿堂的 AV女優,可惜紅顏薄命。

記得陳天后細佬陳B翰有首《愛與和平》(有誰會記得佢唱過乜歌嗎?﹗),入面有句歌詞係「聽說有個女優吧,示範傾倒所有愛,嬴盡喝采」…UMUM,由那刻開始我就留意到世上有個人叫飯島愛了。

45.周華健
情越濃越會化不開,香港仔台灣成名,光榮回歸,唱作皆能,氣勢直逼四大天王。

《濃情化不開》個廣告(應該係金行?﹗)女主角好似係醫生嫂喎…。BTW,這張碟我有買,好好好好好聽。不過當年我咁熱愛周生又唔係趕潮流呢,因為佢有份主唱古版《神鵰》的主題曲呀﹗嘩哈哈…(迷偶像迷到愛屋及烏的最高境界…)。實在那個年代四大天王咗幾年,大家都需要一點新衝突打破吓個悶局…

46.傳記片
呂良偉增肥40多磅拍《跛豪》勁收,掀起風雲人物熱,藍江傳雷洛傳新哥傳奇陸續出籠。

雷洛傳》因為有郭城城演出所以我看得特別著迷…,至於其他的《藍江傳》(哥哥﹗)、《新哥傳奇》就沒有太大印象。《跛豪》沒看過,但就記得呂生有個cm度講「增肥四十幾磅?﹗為部戲囉…」(還是難忘Mofork囉…哈)

47.《新不了情》
當廟街歌女遇上霉音樂人,靚靚和青雲狂放催淚彈,靚靚的死此刻我仍揦住揦住。

呢部太慘啦,都係睇《金枝玉葉》笑吓算啦…

48.碧咸與辣妹
萬人迷球星離奇娶了當紅女子組合Spice Girls成員Victoria為妻,令萬千少女心碎。

其實碧太初初喺Spice Girls度我覺得佢好型好cool架(有點像Speed裡的上原多香子),只係後來個形象越攪越得人驚…囧。碧生呢…我鐘意劉華染金毛扮佢(是《賭俠1999》?)…哈。我不是英格蘭粉,一路都唔太欣賞碧生的說。

49.《風雲》
馬榮成漫畫,曾改編成電影,鄭伊健飾演聶風,郭富城扮步驚雲。人人褲袋梗袋一本,潮流標誌。

「平地一聲惹風雲,誰是結局誰是因…」…呢套戲第一次睇就勁鐘意,despite我完全無睇過原著喎﹗所以孔慈本身唔係雄霸個女根本唔重要…btw,當年我是欣賞風師兄(弟?)的。十年啦,十年後先上續集…兩個主角都快成中年阿叔了…(人生有幾多個十年呀﹗)

50.湯漢斯 VS 丹素華盛頓
兩個 90年代多產荷李活巨星兼票房保證,湯漢斯連續兩年封影帝。兩人曾合作電影《費城故事》。

唔知點解初中年代我買了本《阿甘正傳》英文小說來看。(是第一次買英文小說吧?﹗umum)

51.《人鬼情未了》
男女主角玩搓泥的場面固然經典,主題曲《Unchained Melody》亦成為金曲。

我…可以說…我覺得《家有喜事》的「巴黎鐵塔反轉再反轉」更典嗎?仲要咬斷咗隻手既手指公…(笑死我了…)

52.松松姐姐
就算是 80後,都是聽松松姐姐的兒歌長大的。《烏卒卒》、《小白船》等等,多麼懷念這些兒歌呀!

講起松松姐姐的名曲點能夠唔講TBB兒童節的多年主題曲《夏季sha la la》呀﹗佢真係由細陪到我大…多謝你呀,松松姐姐,仲有譚玉瑛姐姐,仲有黎芷珊姐姐…

53.《強姦》系列
三級片成風,《強姦》系列馬德鐘舐朱茵面珠令人毛管戙,王晶也打造《赤裸羔羊》邱淑貞。

睇完《制服誘惑》之後我見親馬德BELL先生的演出都覺佢其實演緊變態佬…。《原始武器》更令我邊睇邊笑(身邊的朋友相信都聽過我介紹劇情之爆吧﹗真係多得電影台唔少),當然爆極都爆唔過邱小姐的「赤裸我思緒走進火焰裡…」…更估唔到呢啲咁惹人想入非非的歌詞係黃凱芹先生填架囉…

54.Marlboro Red Hot Hits
萬寶路贊助唱片公司炮製合唱歌,華星《火熱動感lalala》鬥寶麗金《熱力節拍 wo bum ba》。

萬X路Red Hot Hits簡直係我等的集體回憶﹗入K場的破冰之選,實有人識唱架嘛。不過呢,《火熱》出先,之後先到《熱力》,其實不存在「鬥」呢回事喎。不得不提當然仲有95年的《打開天空》…「似高高低低飛奔的天馬…」(我諗起「男人心一字馬…」),陳天后一支獨秀,兩位陳生影都無的說…

55.林憶蓮 VS 葉蒨文
梅艷芳引退,兩女各領風騷,當年《愛上不回家的人》惡鬥《祝福》,憶蓮輸咗最受歡迎女歌手。

唔知點解我一路都唔多鐘意葉莎莉的…我諗我只鐘意佢一首《信自己》…

56.美琪賴恩
憑《90男歡女愛》成為 90年代的愛情片天后,《一切從失戀開始》、《緣份的天空》一樣勁冧。

我也沒看過愛情片天后的片喎﹗反而很喜歡湯寶如既《緣份的天空》。仲有那水很多港片港劇都係《一切從XX開始》的…

57.曉格蘭特
94年憑《四個婚禮一個葬禮》奠定影壇地位,翌年與黑人妓女當街發生車震事件,成為全球笑柄。

又要扮獨特了…我也是沒看過呢個哥哥的片…(《九月之癢》囉?)

58.《鐵達尼號》
Jack和Rose在船頭張開手,和「You Jump,I Jump」的對白被抄到爛。

生平第一次入戲院睇同一套戲三次﹗(其實…《功夫》和《蛛蛛俠2》我都睇咗三次…都係入戲院…)仲癲到買晒所有雜誌、特刊、《電影雙周》、卡、相、碟…乜都買…瘋了。十年前二人年青少艾激情似火,十(多)年後《浮生路》再相逢,演一對年青夫妻同樣令我看得入神…啊…大家都長大了…

59.《本能》
就算當年號稱荷李活最昂貴的電影劇本,也震撼不過莎朗史東在鏡頭前蹺腿的真空演出。

我又無睇過喎呢套戲﹗可以說我印象最深係《逃學威龍三之龍過雞年》入面梅姐扮沙姐嗎?﹗哈…

60.茱莉亞羅拔絲
90年的《風月俏佳人》令大口茱麻雀變鳳凰,勁有觀眾緣,成為 90年代電影票房當紅炸子雞。

《Pretty Woman》我有睇過,不過我鐘意《家有喜事》多啲…入面阿歡見到荷里玉時要化身Richard…就用箱頭筆畫件西裝…好好笑… 

61.《虎膽龍威》
89年的《虎膽龍威》令布斯韋利士成為港人熟識的動作巨星,之後的二、三集一樣大收。

和《龍兄鼠弟》那些港產片有關係嗎?﹗…對不起,這個系列我沒看過…

62.占基利
《神探飛機頭》令占基利被封西洋版周星馳,連星爺的《百變星君》也向其《變相怪傑》取經。

《飛機頭》我笑到死咗…癲架…。BTW,《百變星君》很爛…

63.吳剛
每年《歡樂滿東華》,吳剛師傅食炭飲滾油心口碎大石,全身油令令,不過好多人懷疑係假。

每次睇都令我好唔舒服…通常我都轉台的…

64.《Yes!》雜誌
因為電台節目《三個寂寞的心》誘發而誕生,《城市驚喜》吸引萬千少女狂影沙龍博刊登。

我真係keep住本90年代的《No﹗》雜誌呀﹗好驚。呢本野既影響力除咗書本身,仲有一條龍的 廿's咭 和Idol雜誌,真係使咗我唔少零用錢架﹗

65.《我和殭屍有個約會》
「臨,兵,鬥,者,皆,陣,列,在,前,諸邪!」驅魔龍族後人馬小靈忍着一泡眼淚捉殭屍。

其實我無追晒成套劇,不過呢個題材幾新鮮的(無記都有,不過都係民初片,如《大頭綠衣鬥殭屍》--鄭天后和錢小豪﹗,同《殭屍福星》--譚小環陳妖lone),況天佑當時在我校仲相當有人氣添﹗馬小玲喺男生界就唔在講啦﹗(31/1/12後按:後知後覺的我終於睇了第一和第三輯,第二輯就無乜心機睇了…)

66.《尋找他鄉的故事》
熟悉的音樂配上鍾景輝的旁白,觀眾便能感受到海外華人的艱辛。亞視節目終於發威。

我娘有睇,我沒看過…但記得有人send過個鍾Sir的旁白鈴聲,很爆笑的…

67.《陰陽路》系列
《陰陽路》開闢發財路,導演由邱禮濤變南燕,首部勁賺6百萬到越拍越爛,龍婆與你常在。

頭幾集因為有古天樂關係我係有硬住頭皮去睇架…

68.濱崎步 VS  宇多田光
一個形象百變,一個靚聲日式 R&B,專揀同日出碟硬撼銷量,令 J-Pop音樂推向巔峯。

光妹出現令很多人失驚無神唱R&B(情況就如華語樂壇的周姐卵)…步姐嘛?想講佢越唱越爛囉…

69.《笑聲救地球》
乜太廖偉雄與小李胡大為用笑聲拍板追打黃一山,竟招來觀眾投訴虐待童工,真係笑聲救地球。

當年爹娘好驚我拍我弟個頭,好似乜太打人咁拍傻小弟的說。講番轉頭,當年的攪笑節目真係好好笑,除咗《笑聲救地球》,仲有《點解咁好笑》(林敏聰?杜德偉?)和《叻人新世紀》 ,唔使屎尿屁,抄吓野攪吓gag就好好笑…

70.安室奈美惠
以4吋高踭長靴加勁舞成為金漆招牌,黝黑皮膚金髮幼眉更令少女爭相模仿。

我是喺安室宣佈結婚生仔先開始聽佢啲歌…當時勁buy《Don't Wanna Cry》,仲會跟住演唱會live喺度伊伊哦哦跟住唱添。老實說佢最紅那個年代我唔多buy,同埋睇番啲相好似晒黑咗既鄧萃雯﹗哈哈

又數住咁多先,下篇再續

上集:我們的九十年代~1
我們的九十年代~3

14 則留言:

  1. 倫住嚟試我細個都好鍾意聽...個陣仲有阿感..

    22nd Jul 2009 17:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿感呀﹗係呀係呀…
      那時夜晚JASON同另一個一齊做《無大無細》都好好笑架…不過做得唔長…聽講係玩大咗令高層下令CUT咗佢…

      1st Aug 2009 00:59 AM

      刪除
  2. 美琪賴恩 ... 喔喔 真系大愛啊,不過真系拗曬頭拒點解要去整個嘴,拒個嘴本來就最靚最sweet嘛

    22nd Jul 2009 18:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無睇佢啲戲…也沒有太留意佢個樣…
      UMUM…你咁講我要留意吓了…哈…

      1st Aug 2009 01:00 AM

      刪除
  3. 松松姐姐的夏季SHALALA陪過我放好幾個暑假呢
    我愛火熱!!B~~~La lalalalala, lalalala lala...
    那時候對鄭秀文簡直是瘋狂

    22nd Jul 2009 21:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年係《傳真機》一播《夏季SHALALA》就知TBB兒童節開始,係暑假開始的signal嚟架﹗
      告訴你…我最討厭就是鄭天后…哈哈哈﹗

      1st Aug 2009 01:01 AM

      刪除
  4. 就係因為松松姐姐,搞到我冇睇相聚一刻。
    馬小靈,我睇哂三輯架。真係幾好睇。
    陰陽路頭三集都好睇。第一集最正,尤其係戲院嗰部份。

    22nd Jul 2009 23:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解因為松松姐姐而攪到無《相聚一刻》睇呀?﹗完全無印象啊…
      馬小靈我睇啲唔睇啲,我主打係無記粉(當年很死忠的…)…係趁無記劇唔好睇先會睇亞記…
      講開又講,當年覺得《雪花神劍》好好睇的…

      1st Aug 2009 01:03 AM

      刪除
    2. 因為佢首主題曲太難聽。怕怕。

      2nd Aug 2009 00:57 AM

      刪除
    3. 沒有印象添…等我去youtube度印證吓先﹗

      7th Aug 2009 13:32 PM

      刪除
  5. 九十年代……真係好有回憶,原來話咁快都十年前嘅事咯~
    嗰時每年夏天都等出red hot hits,尤其最愛《非常夏日》天王天后對唱,而家我都唱得出
    歌本身質素就勁過晒其他硬sell嘅同系列
    (小嘅由細開始就係個美聲系,所以激buy張天王菲天后,日本kt絕對係個例外)
    最記得《打開天空》係我第一隻CD,聽到爛咁濟
    不過嗰時buy嘅陳建穎同邱穎欣完全冇影,哀哉
    而且之後好似唔再出合唱,定話就係呢張之後禁咗煙草廣告而系列終結,總之可惜……

    23rd Jul 2009 03:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. red hot hits真係好有夏日感覺,華星的就師兄帶師弟,寶記係大明星壓陣,仲要係夢幻組合,你無諗過王菲和張學友會合唱架嘛,even係後期的捧新人《打開天空》都覺好正…可惜係無以為繼啦…(這可能是令我懷念香煙廣告的原因…)
      邱穎欣喺《打開天空》的solo我都好喜歡的,甚至比陳天后的更喜歡,《風微涼》喺k場有得唱,另外《艷陽天》和《有你以後》都好好聽﹗聽聞佢係有錢女,出唱片只係玩票,出過吓碟就唔玩了…。卒之跑出了陳天后…。
      陳建穎之前轉了個名再戰樂壇都係無聲氣…可惜那年代興偶像多於實力派啦。陳曉東我覺得佢幾可惜架,本來個勢好地地,因為啲情情塔塔野攪到要北上轉型…有啲野真係時也命也…
      老實說,我覺得陳天后初出道幾年啲歌係不錯,但後期就不喜歡了…有點不停自我重覆…


      1st Aug 2009 01:09 AM

      刪除
  6. 說真的,九十年代是我最沒有看電視的一個年代,但「殭屍」這部劇我卻很愛看(買碟看)。

    27th Jul 2009 04:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 90年代我看電視看得最兇(所以學業就…哈哈)
      80年代的歌影視事物我都係90年代補元的﹗

      1st Aug 2009 01:10 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD