2009/07/08

追思會的廠景主持…

一直不明白(也不滿意)何解直/轉播本地頒獎典禮要加個廠景主持,懶係為大家預告、簡報結果呀咁…。至於這一回大神追思會的直播,我明既,加個廠景主持講啲野攝時間,美國那邊假如有乜野delay、訊號甩漏呀咁,camera哥哥可以即刻影番廠,有個主持即刻講野不致deadair又deadair。我明既我明既,但…可唔可以pro少少,做多少少資料搜集呢?

昨晚12時多就坐定定喺電視機前,本來一心睇肥豬台,諗住可以避開匪趣台的主持嘛,你當我崇洋吧…但…一轉過去肥豬台…李浩林先生﹗﹗﹗囧﹗﹗﹗乜又係你呀﹗﹗﹗轉去有記度望吓,MTV台沒直播,逼住睇新記娛樂新聞台,也是一個囧…

點解我咁想睇洋人台呢?尤記得當年梅姐舉行記者會宣佈自己患癌的消息,TBB播唔切嘛,就睇有記娛聞台,個記者會就係delay又delay,喺開始之前親愛的主播們唔知點解好似無料可講咁,為時十幾廿分鐘的等待過程,佢地係不停重覆「今日係有好多朋友來支持梅艷芳的,包括有劉嘉玲、鄭秀文、梁家輝、 xxx、xxx…(我唔記得啲名啦…)」、「係呀,今日個記者會係有很多朋友來支持梅艷芳的」、「無錯,呢啲朋友係包括劉嘉玲、鄭秀文、梁家輝、xxx、 xxx…」、「無錯,咁佢地係會嚟晒酒店現場支持梅艷芳的…」…咁我都知有乜朋友嚟支持梅姐係即時新聞的部份,比讀舊料好,但…都唔使不停repeat 架?﹗睇到我勁驚(一路都覺得呢個台的主播料接料的接駁位,講既對白係勁odd的…)

琴晚我不停轉有記、肥豬台、匪趣台…,三邊的主持都係不停repeat「今次MJ的追思會係有XXXXX萬人喺網上登記,只有XXX萬人可以抽到門票」(有主持講咗戲飛呀吓﹗)、「每個 門票得主都會有手帶和門票兩張」、「MJ的大碟全球銷量賣咗XXX萬張」、「最暢銷的係邊張邊張」。當有記連接上美國的現場片段,片段中CNN的主持拎住追思會的MJ紀念冊,佢正每頁揭著俾觀眾睇內容時,阿主持…我諗佢係有意圖即時翻譯洋主持講乜的,不過佢就爆咗句「紀念冊入面係有好多MJ的圖片」…囧… 唔通有我既圖片麼…無記的李生就不停repeat MJ的家人將會幾點幾點在葬禮完成後由邊度邊度過去追思會現場,佢係不停讀番啲地點名。我諗佢份稿係得那幾句,又不幸美國那邊delay了,於是佢就逼住不停重覆僅有的幾句對白…

我在想係咪應該有啲應變措施呢?live喎,delay都好正常架,平時做show如果 delay咗都會有遊戲同現場觀眾玩吓架…。兩台其實都有既,中間播吓大神的生平片段、MV,同埋和Uncle Ray、黃志淙的訪問,不過唔好彩係唔夠用嚟攝時間…於是我坐咗成個鐘,就係聽咗成個鐘「精彩旁述」。我又在想,MJ本身生平事跡卻除負面新聞都好多野講架,其實係咪有內部指引話呢啲大事直播的主持只可以跟稿讀,唔夠撐就不停repeat頂到美國那邊追思會開始呢?

很累撐不住去睡覺了,開收音機發現rthk2都在直播,唉呀早之開住收音機睇電視啦。兩個DJ梁兆輝和李志剛都有讀上述比較factual的資料,同時也會講吓MJ一些小趣事(當然,都係正面架啦),又講吓啲會出席或者唔會出席的嘉賓和大神的事…。係咪我又mean咗呢?聽吓呢啲小故事,真係舒服過聽電視台的主持重覆又重覆喎,同埋,啲主持識唔識MJ/洋樂啲野架(rthk的兩個DJ真係主持音樂節目架喎…)?﹗

原由:MJ RIP
MJ

6 則留言:

  1. 好明顯啲主持自己都唔做功課,佢唔會係尋日先知自己要做呢個節目掛?


    8th Jul 2009 16:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來趕,二來我諗佢地本身都唔係好熟mj的事…

      14th Jul 2009 23:12 PM

      刪除
  2. 其實搵匪趣搵志淙上去算係咁,可惜佢側邊果兩位妹妹仔主播累事.....
    所以我琴晚決定睇有線個直播新聞台,乜野旁白都無就最好,又會出roll bar講上台位嘉賓係邊個(雖然用大陸譯名....囧)~

    9th Jul 2009 00:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那兩個妹妹仔我睇咗陣就頂唔順轉台,肥豬台那邊李生又不停errrr…errrrr,也是一個難頂,於是就轉去有記,見佢播舊片和mv就放心睇啦…

      14th Jul 2009 23:14 PM

      刪除
  3. 我認為(沒有證據的)是那些主持人對MJ的認識實在太少,結果只能讀稿...


    11th Jul 2009 21:04 PM

    回覆刪除
  4. 你這個推論雖然真係沒證據,不過我諗離事實都不遠…憑佢地的表現和說話的內容…

    14th Jul 2009 23:15 PM

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD