2016/06/02

東京2016#2~5~第二天


酒店就在不忍池對面,朝早唔去散個步對唔住自己啊﹗

下町風俗資料館-->mAAch ecute-->奧涉-->NHK-->原宿--.>Book and Bed Tokyo





雖然江戶東京博物館做緊真田田展,仲有真田爸聲音導航,不過之前去過今次就挑第二度啦。咁酒店喺正上野恩賜公園隔離,公園又有一堆館可以睇,今次唔想行啲太正經既就選呢個下町風俗資料館(哈﹗我唔想又從遠古睇一次到近代囉)。呢家館其實好細(比青梅的大一點啦)((咁青梅的「昭和レトロ商品博物館」有趣啲啦我覺得))了((下町或江戶野江戶東京博物館又多啲)))

呢個館有趣的…是可以俾你行入去坐低影相啦


左圖那個你係可以坐上去扮店家的…但好高…同埋我咁輪盡…呃。右圖:上野梗係要包埋淺草既…


本來我係想去上野東照宮…但唔知點解行了一輪都未行到,又出了一身汗…就算啦…









出發前睇書呢好多都介紹新名所之一:神田萬世橋mAAch ecute…話佢改裝N年前的橋底車站好有特色…咁我去啦…但11店先開卒之我又得坐低等開門…

至於內裡既野,有一格係講番個車站以前歷史,同埋啲雜貨幾清新好多都拎上手差點唔想放低…囧﹗(我呢啲係走馬看花((因為唔想買太多之後得個擺字既野))…詳盡看這個吧)

行過啲仲有兩個新名所都係文青風很強,行完覺得好refresh,絕不土豪…感覺很良好。


然後…我走咗去挑戰涉谷…因為之前上日文課介紹了從涉谷109旁一路走上去的奧涉區,有很多特色商店、咖啡廳和最重要的…NHK﹗但未行到入去我已經好肚餓…要食野。這家店又是一個小清新…

星期日關係好多人跟我走著同一條路向NHK方向走,不過佢地係去代代木公園Sunday market睇…哈。

要行去最後的精品店要入場睇studio park…是但啦,不來白不來。但入面好多野都係小孩向的…如這個大河劇test…得三條問題…囧…經歷過一堆扮主播呀…兒童節目介紹呀,終於都講吓劇集…晨間劇和大河劇都好多野望(但唔影得相)…最後的《真田丸》展睇得好開心…呀,《官兵兵》播時我又唔嚟…囧

然後我在這裡買咗咩呀﹗《真田田》op鋼琴譜…哈哈…好爆…

<--有一處我好想買這條龍馬毛巾…太好笑了…










走的時候我想去一間之前search到好似很不錯的咖啡廳,行極都行唔到,停在一邊想search番個地址出嚟時,一望店面,做乜個男人咁熟口面…跟住再望吓啲product…嘩﹗張某人﹗再望吓…吓…佢有店架仲﹗(新大久保那家我去時已經摺咗)…嘩…真係仿如隔世…《漂亮男人》…嘩…好似上世紀咁遠…

行吓行吓去咗明治神宮前/原宿一頭…咁都有幾個地方可以去…Niko and... cafe啦,line shop啦…同埋…

J家店呀﹗但我行咗入去發現勁多人之後好後悔想走…但逼咗入店中間走唔到…唯有…就求其買幾張再排隊比俾…排咗差唔多成個鐘…究竟我喺度做乜…

話說新年去的時候係去到隔離Pablo cafe但就入唔到J家店,今次掉番轉買完相想坐低食少少野時就見Pablo門口有一千萬個人排隊…囧…




算把啦…因為夜晚要到Book and Bed Tokyo投宿,咁就返酒店梳洗同埋執些簡便行裝。

呢個係喺池袋求其搵的野食…哈。

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD