2013/11/28

[韓劇]《漂亮男人》

一開始知道某人會演這部劇時,最關心的是兩樣野…一…是個角色又是絕世美男嗎?會唔會跟之前的好像呢?二…是…佢老哥究竟會唔會剪頭髮呢?﹗

問題一要等劇集出爐才知,問題二…咳咳,一開始見某人頂著一頭長毛開工時好生失望(咦,怎麼我有咁強烈既剪髮願望呢?)…卒之在發佈會之前不久某人剪髮了﹗而且十分英偉﹗耶噢﹗令我對這套劇期待度大升了﹗(怎麼是因為一個髮型呢﹗﹗﹗哈哈哈)

<--右邊那張…是無缺嗎?

看故事介紹說某人演的獨孤馬特征服十個女人,成為真正漂亮男人的故事(這是甚麼介紹呢?)…很一如以往的男一身邊會有個很普通(普通到叫普通),一開始男一不會望到女一,呢一舖就是個洪宥拉(韓彩英)的女人操控馬特,讓他完成自己想擊到奶奶的大計…

演普通的IU妹妹剪掉長髮,演花癡地喜歡了馬特十年的小妹妹,佢好攪笑的說,啲花癡位自然又可愛…呃,我想起《DREAM HIGH》的小肥妹,又是無乜殺傷力,一開始得唔到男角心,但會好熱心去幫佢的一類…(咁…IU妹妹的國民妹妹形象算係無乜被上次的無厘頭床照事件影響了?)重點是…普通的衣著真係好難頂…更重點的是…IU妹妹和某人十年前中學生年代的回憶片段時…某人是堅唔似中學生囉﹗(怎麼又是超齡高中生了?)


頭兩集宥拉的陰謀都未揭露出來,主打係睇馬代點樣迷到在熙(十個女人的第一號)((咦咦,又叫在熙?﹗在熙在泡菜國的普遍程度係咪等如香港的嘉欣呢?)),同埋媽媽死掉…某人的忘情演出…呀…某人原來真係演員嚟架喎…(佢好似好盡情的做歌手嘛…)

 咦﹗弘大﹗真係好難唔LINKUP到《瑪麗二叔公》呢…呃呃呃

 睇某人耍帥之餘又扮型真係好好笑…應該是這套劇的笑點了?

<--這位韓彩英姐姐嘛…對眼分得咁開…而個高高的鼻…次次見到佢都覺得有說不出的怪…也充份配合個角色神神秘秘的成份…UMUM
當我奇怪某人到第三集都仲係長毛LOOK,究竟點樣會無啦啦轉了去短毛郁呢?呃…就係第四集在熙要同馬代分手…馬代決定去挑第二個女人(AKA. 仙女)時攪新花樣而整了個短髮郁…囧﹗

呀,順手講多句,獨孤馬代呢個名好有武俠劇FEEL…囧

看來某人的食相是看點啊﹗上面一行是傳說中的十年前中學生時代,中間一行是頭三集出現得比較多的梳起郁,跟住底的就是第四集開始的短毛郁,怎麼會電成波波頭呢?明明發佈會個頭好型架喎﹗點解呀﹗

SORRY,我完全無提過男二?哈哈哈﹗佢被馬代稱為男版金普通…哈哈哈﹗而佢係好韓劇THEORY的會愛上女一…囧


韓劇總會出現的惡媽媽…但今次個媽媽竟然係和善樣的…估佢唔到…囧

斷斷續續終於睇到第四集了,又說不上很好看,但比起睇到我瞓著的炒埋一集《繼承者們》(聽說呢兩集影到某DIDI的廣告版…被稱為某捲捲毛跟DIDI的再次合作喎﹗)…又好似比較有趣…《繼承者們》呢越睇越覺熟口熟面嘛…當然…收視是熟口熟面的嬴啦…

真係講開又講結開又貼,點解兩劇發佈會的男一和女一衣服配搭會咁似既既既既既既?我大笑了﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD