2016/08/02

[韓劇]《W-兩個世界》(1-4)


um,一路覺得鐘碩dd選劇本的野心幾大(雖然《易香人》和《匹諾曹》我係爛尾),劇集不乏俊男美女式愛情線,但主線總落在殺人呀追兇既而騎住愛情位,aka唔係純愛劇…

我可以表白一吓我欣賞佢呢個揀劇本路線嗎?(對比某人)

故事看這裡,平行時空兩個世界的劇作唔係新野,一條現實(漫畫外),一條漫畫裡既世界,究竟係現實創造漫畫,定係漫畫主人公反控制番現實世界…幾有趣,so far環環緊扣,啲謎又慢慢解吓啲又有啲新既咁。咁而家只係做咗個頭,有望唔好好似《信義》那些咁舖謎團舖到尾就草草收場啦…

呀,我想話啲漫畫好似我用app將啲相轉漫畫既效果咁…哈

(又係我最鐘意既cap圖時間)…我想話呢,dd你又係運動員呀﹗你已經打過乒乓波游過水啦﹗(打架王可唔可以當係一種運動?)

呃無,我想問吓2004年有咁薄既芒咩?

兩個世界交錯過程次次唔同…第一次係姜哲(李dd)拉研珠(韓孝珠)入漫畫世界…呢隻血手令我不停想起從小就令我驚到而家的《鬼新娘》﹗發哥同虹姑隔住個芒互拉時隻手係損晒架﹗好痛呀﹗



主人公遭逢巨變後成了霸氣總裁(dd終於都可以演有錢人…同霸氣類角色了…)…我想話呢…個髮型好醜…可以留番長啲嗎?(<--係…我一路睇一路覺得呢pat留海好醜…完全不能令我專心留意劇情…而呢部劇…係需要專心留意細節…而我成日一路打機一路lap字幕嘛…

古時萬子theory係無錢時唔gel頭,有錢時gel,姜哲做咗霸氣總裁但唔係成日gel起…一時有一時無的說…好迷離…我好掛住《聽見你的聲音》時個郁啊﹗要不《學校2013》都好丫…然後就面色而言…好像就嚟白過女主…這是怎麼了…

好邪惡的product placement…

女主第一次看(或者看過唔記得…)…佢好慘經常要驚呼狂叫…哈哈。



因為劇情劇透得太多會無趣,而且都未正式入肉…所以…我都係cap吓圖同埋期待dd個髮型唔好咁醜算了…

讓我認真一點加番啲後感…。我覺得呢套劇的設定幾大膽,以前玩既穿越時空神馬也不是了,本來以為只係現實人走進漫畫世界,點知第4集尾加上漫畫人走進現實,兩個時空互相交錯,好容易有不合理(如世界a的人走進世界b咪無證人士囉?),編劇喺呢啲位好細心交代,暫時(雖然我睇得唔係好細心)都未搵到太大的犯駁位。而個謎,即係姜哲係漫畫人(佢以為自己身處的世界係現實嘛)呢我估緊幾時俾姜哲知的時候竟然第4集就爆咗,um,又是一個我好欣賞個編劇的地方,唔拖﹗唔拖﹗唔拖﹗(重要的事要講3次),因為解了謎之後佢又放了新的謎…

同埋姜哲大概估到有人control自己,到佢問到研珠之後就轉念俾佢消失返回現實,從警察(?)癲晒搵人既拘留所度行番出去時,dd既表情既失笑又憤慨又嬲又傷心,講電話時啲眼水"long"住喺眼框真係好有戲…係…塊面太白…令人好出戲…

姜哲逼研珠講清楚身份(同佢來自既現實世界)又鬆又緊,又乙水又嚇真係…好好睇﹗

(很沒內容的貼圖文…哈哈哈)

12 則留言:

  1. 髮型好適合c9模仿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鏟到咁短慳錢唔使飛咁多髮嗎?

      刪除
    2. 你太睇小c9了,首先佢係有curve的,然後一啲都無遮到眼,方便又有style。

      刪除
    3. 其實呢…個髮型睇睇吓幾智障的…
      長番啲令仔好多架…(好懷念《學校2013》時個長度…)

      刪除
  2. 李小球3/8/16 17:52

    dd塊面堅係白 囧

    回覆刪除
    回覆
    1. 李小球5/8/16 10:24

      佢連條頸都白埋咁......化妝師都好細心 囧囧

      刪除
    2. 白到去心口呀﹗

      刪除
    3. 李小球8/8/16 16:33

      起碼唔係面白頸黑已經好好(要求真是好低......)

      刪除
    4. 佢白到一個點係就嚟反光…

      刪除
    5. 李小球15/8/16 17:51

      可能係而家最流行的反光妝..........

      刪除
    6. 佢可能食錯不安全食品食咗螢光素落肚…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD