2016/07/08

名校

9月小的會重拾學生身份(有咩?一路都係呀)。是咁的,一直腦交戰(其實也沒有太多)心儀(x年)的隧道大和遠到媽媽都唔認得的郊大之間,郊大收咗而隧道大一直無回音。但去完兩家學校的information seminar(當年A-Level我好勇地一個都無去的時候現在我乖豬地去聽吓了)後,多年情意結還是敵不過眼前穩重可靠的programme leader(加上佢那句「咱們係同類course學費最抵的),收到offer,很自然就register。當年,是呢頭收offer嗰頭就去reg再被踢入o camp和入英文班,今回相隔了四五個月…好漫長啊…

um,其實對於郊大除了遠我無乜特別感覺,但我的親戚一個二個的反應是「好勁啊﹗」囧咗。呀,係喎,那家是郊大…我…入咗間名校?

當下我無講啲乜,第一個反應是postgraduate係搵錢野…咁我合乎佢入學條件,篇personal statement寫得正正常常,剩下就係睇校方收唔收架啦。(<--毫不在乎…型咗?)

再想一想,我讀過的兩家幼稚園…是街坊店號。小學,um,在區內ok但成個港島應該係名不經傳。中學,頭一家是同教會內的包尾(XD)((都係區內ok那種啦)),高考那家就唔好講啦,補習先係正式上堂既。then大學,偉大的商大喺我讀既年代,吾系programme leader都落力攪好多形象工程,為個系好(佢title好?)定係為我地前途都好,其實學到既野理論係少,但attitude和mindset上係到而家都受用,我諗我地有個正面態度同靈活思考,總好過畢業n年仲喺度4P analysis掛?不過畢業初期去見工,仲有好多老細鐘意俾說話我聽…我俾機會你架咋…唔係三大我唔in架(咁你又叫我嚟in…車)…

當然,最後無請到。然而佢係咁睇唔起商大生既話,請咗都怕且做唔長。

原來,我唔覺意入咗間名校,原來,啲親戚係真係會覺得我勁架喎。仲勁過A-Level成功殺出重圍成功爭取學士學位乙個(我個人覺得係N1之外另一個可一不可再的小宇宙爆點)

雖然說一路都無乜讀過名校,但其實小的小學同中學都係第一志願,大學係第三,都不賴吧。雖然小的中學係Band 2頭(好似說偶然試過上咗Band 1尾),咁我又覺得無乜野,中一至中三係快快樂樂玩住讀書,中四中五老師就谷得勁啲,咁我玩住讀得嚟成績叫做中中間間交到功課,班我升到大學又入到,雖然那時打的底唔多好出咗嚟做野跟洋人老細先叫英文似番啲樣,但…開心好緊要啊(唔係邊有咁多電視懷舊文可以寫…)

好多時我都慶幸自己父母唔逼住要「嬴在起跑線」…唔係就死得啦…我而家一把年紀先入到名校喎…

我啲親戚俾我更感覺良好到底是怎麼回事了?

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈,多謝多謝…
      我係咪應該多謝隧大一路無回音令我連搖擺的機會也沒有?

      刪除
  2. 讀邊間大學都仲要睇埋讀咩科, 無話三大一定好D...中學我都只係讀band1,2之間嗰D, 但我又唔覺得名校一定係好, 嗰時同D中學入左名校嘅小同傾開, 比較之下先知自己學校D老師教得好好多...

    又, 隧大的program leader絕對是趕客位 (我不斷幫學校倒米)

    回覆刪除
    回覆
    1. 隧大的program leader那身型爆的牛仔褲配尖鞋造型很配合學校啡唇先鋒的形象…講起仲送咗支筆(但已經唔知去咗邊…)…不過啲course既內容又真係滴汗…咁我係文科人…郊大那邊有文學呀歷史呢啲課可選,係吸引好多…
      我第一家中學的老師好有心機教,唔係單單take care叻既,連我呢啲中遊又成日唔出聲閃吓閃吓既都關心又知我既野,好幾次見家長時,唔係因為成績差,而係miss真係講中我心事感動到喊…哈哈…
      所以,一路唔係讀名校,但我覺得可能更好,你要我喺名校包尾…可能我會覺得太挫敗變咗無心向學…

      刪除
  3. 我始終覺得,名校所謂的networking 唔係我地呢D平民百姓玩的。俾着你係富二代,有個窮家子弟同你做同學,你都只係當佢想黎沾油水,他日唔會真係當對朋友。

    當然,如果係為左知識咁就最好。但而家成班衝入名校果D,有幾多真係為左學嘢而唔係為左入大學?

    回覆刪除
    回覆
    1. 話說細個睇溫兆倫某套劇的一幕好深印象:話說佢係公屋出身然後好叻讀書考入港大,開學第一天佢身邊既同學都係blue blood人,本來互相認識好開心,一聽到溫係公屋出身即刻面色一流唔想同佢講野…從此…我覺得um…揀學校/科要小心啲(誤)…
      而家選校/科梗係知識為本…我完全為興趣出發(也就是說其實對升職加人工沒甚幫助),就算係當年jupas,我係將我疑似夠分入既科列晒出嚟,再跟自己口味選的,係因為怕出路窄沒選文科,其他都無理出路如何…哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD