2016/03/13

[韓劇]《太陽的後裔》(至第5集)

如果出一本劉時鎮冷笑話集,應該好好賣的吧?佢真係好好笑喎…(當《民王》冷笑話之王貝原小秘書都有專書出的時候…)

同埋女林大人係咪聽到我的聲音,真係無除衫呀!!!哈哈哈

阿劉大尉(大胃?)明明同姜醫生談緊情的時候吐嘈說自己變得更有型你唔覺咩…笑咗…笑到拍枱…救命…

(經viu看的,多謝博友提供~~~)PCCW media的app,是香港人譯的才會譯得出「把我飛了嗎」吧…好過癮…

女林大人眾多打打打打打打打的場口中我更期待呢啲冷笑話位…真係好一流…




劇情是姜醫生要攪網上轉帳,咁佢地個個人其實都拎番泡系手提喺度上網講電話(好貴既電話費又),但轉帳過數呢啲野用番wifi比較好,umum,醫生都好有安全意識,而且用軍方的一定好安全啦﹗(雖然被拒了…)

然後,成個區都係得泡軍一team,then啲當地人係識講泡文的…然後UN或其他國家的人…終於唔識泡文啦…但就識英文喎﹗好世界大同…(忍不住吐嘈了…)

其實套劇賣肉和打鬥都ok既,軍人要打和大隻,同維修員拎住個士把拿一樣合情合理呀。then我係唔明做乜要整場《來自星星的你》式既英雄救美…上次都教授就話有超能力可以飛去崖邊推番架車上山…今次…阿姜醫生跌出山邊…仲可以烏低身打電話(郁嚟郁去唔危險嗎?)…then打俾劉大尉時佢又咁啱同個舊友作完勢打完交(其實係無既)…再駛去救姜醫生…then仲可以喺車尾跳上車頭開air bag再chok架車落海又救到姜醫生出車…好高吓喎個海…好神…軍人真的很神…

我係咪唔認該講故駁故?應該繼續讚美女林大人很英偉呢?

姜醫生朝朝早昅軍人們跑步超好笑…然後劉大尉個醋底樣又超好笑…

呀,據說這個不知為甚麼只有泡軍的國家係泡菜國內和希臘取景的,唔怪得咁水清沙幼啦﹗然後啲主角來來回回出出入入咁,成本真係好高…同埋係預拍,應該唔怕因為好收視就改劇情改到眼坦坦吧?

繼續煲。以上。

上一篇:[韓劇]《太陽的後裔》(至第2集)

2 則留言:

  1. 李小球18/3/16 09:30

    「副中隊你食錯野嗎」呢個都好好笑 XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多圖都可以拎嚟玩留言對白遊戲…XDDDD

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD