2016/03/08

[韓劇]《太陽的後裔》(至第2集)

好似自鐘碩dd的《皮諾丘》爛尾後我就無追泡劇…只於點解會睇呢套…我有個暗粉list架嘛…哈哈…

我想話呢,估唔到世上除了首席兇肌子山下先生會一除衫我就笑之後,會有第二個人得到呢個美譽…

好喜歡這張的wallpaper畫風~


 然後男二和仲基啲對話好好笑…

Point form番先…
  • 一開始又要同北泡打餐死嗎?我會諗起睇到我斷晒data差點迷失東京的《異鄉人》架…
  • 《Top Gun》啲朋友嗎?女林大人(都係鐘意咁叫)同佢啲隊友不停著住軍服落機行嚟行去墨晒鏡咁…務求要女粉狂叫到斷氣為止?
  • 雖然我好怕兇肌子…但對照《善良的男人》時的白豬豬郁…係科咗好多既(但一臉稚氣加大胸…好唔協調的組合…)…
  • 虎頭蛇尾既野…我諗呢套拍定的唔係邊拍邊播吧?
  • 喬妹雖然紅咗好多年…但我係完全無睇過…(我好怕兇肌子的嘛,雨哥我係skip的…雖然佢有一水啲歌好聽)
  • 然後佢行出嚟好清新,唔係濃妝眼線狂魔,睇得好舒服。同女林大人真係超靈氣治癒組合…但…佢同另一typical泡菜樣既女醫生打交扯晒頭髮時好兇狠…囧
  • 被《婦產科女醫生》和《善良的男人》影響,我硬覺得女林大人先係醫生…
  • 當然佢真係有救人(光洙客串?)…整晒公仔咁有夠cute的…而之後兩個公仔可以做product大賣啦﹗
  • 劇情好快就戀上…之後又分開…then又重遇…好快﹗咦…邪惡女二係咪未出現?暫時只見男二跟另一個女的拉拉扯扯咋喎﹗
  • 個男二好似tbb一個藝員…講唔出名…
  • 好多打鬥場面又騷肌咁…女林大人會唔會以為自己繼續當緊兵?
  • 啲場景都幾落本…話男主一團人去呢度去嗰度執勤嘛…又講埋英文。可聽度比山下哥套《韓/晚5朝/晚9》高太多…笑
  • 全泡菜國又得一間醫院啦﹗
  • product placement係影吓餐廳和主角用吓自己代言的化妝品咁,算係咁啦,比起《聽見你的聲音》影住個飲品沖劑成秒嚟講…
  • 我好想知幾時送定情信物…之後一定要分手架嘛﹗
  • 字幕組好似說不會再提供放送…噢…怎麼辦…
  • 唯有繼續追住《山貓》和《真田丸》先…

能夠喺我為KT團傷心(講開又講,山下女林和田口都係85年的…)和熱追《真田田》的時候插入又有繼續追意欲…都算勁啦…但可否不要再除衫…囧

下一篇:[韓劇]《太陽的後裔》(至第5集)

4 則留言:

  1. 因為國內視頻網買了版權,字幕組收到律師信

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢…所以呢兩個星期我都無睇了…

      刪除
  2. 回覆
    1. 我無裝呢個…睇吓ok唔ok先…
      謝通知呀~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD