2015/03/19

京阪神周圍遊~5~嵐山小火車、金閣寺

前幾天都係毛毛雨,今日終於都落出密密的,終於都整到成腳水…我又要去買對鞋﹗囧﹗

本身最期待就係去搭這個嵐山小火車架嘛﹗



 朝早十點幾天陰陰的,唯一的好處就是前幾天天氣好到熱爆,這天因為雨和風所以涼番點

真係好懷舊~~~我係抱住到此一遊的心態,諗住先搭一轉來回的來周圍看看走走,所以就(托友人買的﹗)買了直接同車來回的飛,車都唔使轉…好在有此一著,就唔使周圍搵地方避雨…

雨有多大…你明嘛﹗明嘛﹗不過車長還是很盡責的到處停一停介紹吓俾我地影吓相咁…入隧道時仲唱唔知係乜文的《愛拼才會嬴》,笑死…

 嗚…個天黑到呢﹗

搭完車周圍走走看,本身想看渡月橋,咁就順路睇吓沿路的神社…這個御髮神社據就係保頭髮美麗的…路上好像只有我一人特登行去睇…囧

 唉…雨…唉…

 即刻覺得自己拍緊廣告…XD…雖然係落雨和好多人…竹林真係好令令影出嚟

 雖然大雨,但神還是要拜的~

 睇書介紹過的個性書店London Books﹗不過當時我已經行到一腳水…沒心機再走走看了

回京都車站第一件事是搵鞋買,第二件事是搵飯食﹗京都車站底下的食街既食店真係很不錯…
好啦,食完飯再走走看過,今回買張巴士卷周圍搭,第一架開的巴士經金閣寺就去啦…但其實我落車錯then係行咗好大段路先到的…
 那天因為下雨所以人不算多,中午回京都站時都仲有少少雨…下午去金閣寺時停咗雨添囉﹗

 走走看…(心裡暗唸怎麼不是搭小火車時停雨…囧)

觀光完行街買野是常識吧﹗睇J+迷書說佢地會去Loft/東急手買野追星…此話當真的呀﹗真係有迷妹扇和其他物料可以買架﹗


 隨意跑入一家祗園附近的西餐廳吃個快飯…塊扒有啲唔掂…囧﹗

 之所以想去祗園是為了佢呀﹗一路都好回味…我係咪好勁呢﹗拎咗三個胃出嚟食上面那餐再食這個﹗

<=回酒店時拎個電話出嚟﹗嘩﹗嚇死﹗好在只係塊貼裂咗唔係個芒…


 開電話又見到講東京美食的節目…哈哈哈…

 拜神收獲甚豐~

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD