2015/03/18

京阪神周圍遊~4~番外~東京行

話說呢,某晚唔覺意喺微博度見到有官兵衛戲服展喎,其實都估緊應該唔係好大型,但又抵唔住頸好想睇,反正仲有幾天喺京都嘛…跟住就浮起不如試吓搭新幹線去關東的念頭,好似好好玩喎﹗



買飛的時候(前一天)個姐姐都O咗咀…即日來回?係呀,係即日來回…哈哈哈哈,試吓嘛…
先來遊走淺草寺,今次得到吉簽﹗

商店街大黑家旁的小店,今次係來翻兜的…因為真係太好味,而個懷舊的感覺也太正了~

<--紀念呢個瘋癲行為的名信片…
到銀座…哈哈…我都話好無聊架啦,話說因為新一輯DVD要出街所以攪了個小型展覽,係小到得幾件戲服咁…但我就勞師動眾的搭車過來睇…哈哈…(粉絲的力量呀﹗)

不過最後我無買到呢輯DVD…住…
咦…唔係話忠犬ハチ公(八公?)有跟主人相逢的像嗎?Any肥,行ヒカリエ之餘…去咗食yojiya cafe…我果然好無聊…喺京都都做到既野我喺東京食…

又係我最愛的東京站一番character街呀~一整間TBS店都係蛋黃哥…可愛到想死…
 晚餐喺東急hands旁的疑似德國菜餐廳度食…

個洗手間望住街景嚟真係有情調。而為了等車也沒有周圍去,只係不停從南口去北口北口又行番去南口…

從京都到東京大概兩個小時左右,夜晚的時候落雨,見啲野打落快飛行走的車廂外癡都未癡實就飛走咗竟然有一個爽皮…XD…well,體驗嚟既,試吓就算啦~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD