2015/03/22

京阪神周圍遊~8(完)~二条城 & 回家

<--又係假髮偶像…XDDDD

是咁的,因為去到唔想郁竟然想到玩搭車遊戲(我喺香港成日玩…XD),本來想搭湖西線JR睇吓湖光山色(拎住關西Pass真好),但搭的列車可知何解到米原就終站了,落車後唔知去邊好的時候見到有車埋站就上啦…如是者…我去咗大阪…

如是者…我去了行街又掃咗啲野咁…

午餐,作為京都之行完結的一餐…我食番到達時食的那家店…XD

真係好飽,但每兜野都好好食…

作為行城行上癮的人嚟講,最後一個location就去二条城囉~

 翻新過之後感覺又有點奇怪…舊又嫌舊新又嫌新,我知我煩…XD

 隨手拍一堆

 美美的花…影一點留念吧…未到花見季節嘛…

 上車去機場了…

 我想話左邊呢本書真係笑到抽筋…而右邊那個機場晚餐…好雷…囧

塞到滿一滿的手提行你包…但我見入了禁區的人仲喺度喪買時…我支持唔住就看看書打打機算了…

最後,俾我食到傳說中的白桃雪糕了…真係好好味﹗不過就硬咗啲…囧

*完*

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD