2015/03/15

京阪神周圍遊~1~大阪到着~大阪城、大阪歷史博物館、通天閣

話說這回的別名叫:四大男神追尋之旅(夠了你﹗哈哈)

是咁的,基於唔想血拼太多,又想去多啲唔同既地方,事前好癲的找來好多搭車如何最抵,變成鐵道之旅…果真的我很有潛質做鐵子…XD

旅程先由某准的老家大阪開始。
至於另外的男神是甚麼呢…哈哈哈﹗我諗住去埋奈良(剛叔)、姬路(官兵衛<--係咪好奸詐…咁樣count…)、兵庫(光叔)…咁咪四個囉﹗嘩卡卡﹗
第一次搭樂桃航空,基於上次去東京睇錯時間差啲miss班機,今次好乖的睇清楚時間去…check-in完仲有大把時間就想食野…半夜三更機場好多地方都收了…兜完個圈後睇極都無興趣…唉…豬軟骨就豬軟骨啦…剛俾完錢就截龍連豬軟骨都無埋啦…嘩﹗差啲餓死…

好眼瞓一上機就瞓覺…無試到機上馳名的雪糕…XD

話說因為想周圍去,於是又癡住大站住,一開始已經鎖定難波站,又唔覺意search到左圖的姬路旅遊劵,話說佢包一程由關西空港到難波站的南海電鐵,再有一張山陽/阪神電車的一日劵,好似很不錯,同時我又掃埋大阪周遊卡(2日用),住大阪的兩天交通就不用愁了。只是…山陽電鐵去姬路城好長好遠…瞓到慒都未到…any肥…

大清早到機場個旅客中心都未開…好眼瞓終於等到七點買好飛就去難波,到酒店放低行李pickup上網卡(這是重點),雖然食早餐的過程中係未攪掂…到落番街駁wifi打呢樣打那樣先攪得掂…但好感恩的啦…可以開始去玩。

<--一大清早無人的道頓堀固力果人…這是必然要做的事吧影張相…
拎住周遊卡的coupon去很多地點都有折…咁去大阪城之前先到旁邊的大阪歷史博物館看一看,太遠古的歷史不熟悉所以都係走馬看花…呃…我見到飛鳥年代啲人個郁真係似足《大化改新》(又係某准…XD)咁喎…any肥,都係鐘意睇明治/大正/昭和年代的展覽…近代我比較熟嘛…

<--博物館隔離竟然係NHK﹗入面又竟然有精品店…仲俾我掃到官兵衛product﹗哈哈哈

出發前擔心要下雨,好在這一天還算放晴,天氣有少少凍,走著走著很舒服…但就很多人﹗上天守閣的龍長到媽媽都唔認得﹗我大囧了…只能作罷…

 豐臣秀吉像真係幾似竹中直人呀﹗then轉戰隔離豐國神社﹗大吉﹗這次旅程中了多吉…哈

 未到櫻花季節…不過有花還是可以賞一賞既…

隨便影…

除了行神社小的仲有一舖上塔的癮…通天閣是名物嘛…不來白不來…只是很多人又很逼…排了很耐的隊…然後影了張影得我很肥的相做個留念…

 這一回大阪和京都的酒店都係APA…但…說好的紙鶴呢﹗…

Any肥,回去check-in後梗係坐吓食吓野…但附近的便利店都無傳說中的mochi哈根大師…不過有當時香港仲未出的植物糖版可樂…是但啦…

坐夠就行吓心齋橋…事前search定原來J家店就在附近…梗係去朝聖吓…話說小的做了K團粉咁耐一張shop相都未買過架嘛…跟住呢…一張紙只能寫一團的order…但好似我咁買幾個團的一張半張就花上幾張a4紙…好唔環保…但呢個體驗真係好正…一把年紀去買偶像相…信和都有n年無去買啦﹗卡卡卡…另…過不多久的四月店就搬去梅田了…

夜晚開始飄毛毛雨…

又食雪糕…哈哈哈…有幾晚我都因為買得太興奮行到九點幾先肯返歸就懶得搵食店…買個便當邊睇電視邊食就算…XD

第一晚就成功睇到怪叔叔的廣告了~~~

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD