2014/03/09

[韓劇]《回答吧1994》~耐力大挑戰

一直放著未開,但見《星星》追完,《學校》和《聽見》翻看得太多(但還是可以繼續翻煲的﹗),想清《漂亮男人》但實在看不下去,但見微博有人讚《回答吧1994》,本著之前對《回答吧1997》的喜愛,雖然人腳是(一如以往的)一個也不認識,但照開一吓吧…反正懷舊風是本人的茶吧…

看了兩集,真係需要好大勇氣…
其實呢…我想問雖然說時間比上一輯《1997》早了三年,但地點是首爾喎﹗點解比之前的斧山更鄉土既?新村是走呢個風格既咩?

好啦,話說今次繼續係一班主角喺同一間學校的,不過再close啲說女主父母攪合宿,於是大班人住埋一齊(文字描述來自維基):

成娜靜(高雅拉)
延世大學計算機工程系大一新生,延世大籃球隊球員李相旼之熱血球迷

其實呢,好難唔想起《1997》的詩源,一樣的迷妹…但娜靜好嘈…喺屋企跟垃圾哥打打鬧鬧好嘈,見到偶像好嘈,追車好嘈,食飯瞓覺連整親條腰都好嘈…好可怕…。佢同垃圾的相處幾似詩源和雲宰打打鬧鬧咁,但娜靜係兇狠多十萬倍…。um,而,作為一個粉絲,佢去到絲生的境界吧?對住偶像的車開晒閃燈咁影影影…好可怕呀﹗

金在俊/垃圾(鄭宇)
延世大學醫學院「Medicine」三年級學生,學業運動俱優的天才醫科生

勁有上輯雲宰阿哥太勇哥哥feel,比一眾主角年長一點,(疑似)成熟一點,頭兩集見佢都係喺合宿度行行企企食飯兩味的時候…原來是醫生﹗跟娜靜打打鬧鬧以為係兄妹的時候,原來佢係娜靜親阿哥的好朋友,而真的阿哥細個時死了…佢就成了娜靜哥哥…我仲以為佢係親阿哥可以喺誰是娜靜阿哥list度delete佢添﹗

金善俊/七峰(劉延錫)
延世大學社會體育系大一新生,延世大棒球隊員。1993年鳳凰旗高中棒球大會MVP,大學時代為大學棒球最佳右投手

咦…第二集佢係咪未出場?我唔覺有個咁既人既?

金成均/三千浦(金成均)
延世大學計算機工程系大一新生,外號「三千浦張國榮」

除了大家是男人…有邊忽似張國榮呢?(是梗吧?)…呃,佢似廿歲…我似十歲啦…呃…(我不能控制自己了…)…um…佢傻吓傻吓有啲上一輯的道燦feel…不過道燦令仔好多…佢係負責表達異鄉人在首爾的辛酸吧?﹗um…

孫浩俊/海太(孫浩俊)
延世大學計算機工程系大一新生。順天市最大公車公司--順天交通老闆的大兒子

相對比較令仔和醒目…但對佢個角色是甚麼性格沒有印象…呀,我都係最記得佢係交通公司老闆個仔…um…佢會係俊熙的對照了?

金東俊/冰格萊 (Baro (B1A4))
延世大學醫學院「Pre-medicine」一年級新生。父母經營忠清北道最大養雞場

第二集未出場嗎?還是邊睇邊打機所以miss了?(羊咩聲…)

趙潤真 (Do Hee (Tiny-G))
延世大學計算機工程系大一新生,「徐太志和孩子們」的迷妹

鬼一樣呀﹗佢極有友珍的影子…囧﹗
*******************************************************
如果唔係上一輯的良好印象,就以上的人腳(人樣)我估我都不會睇的了。而個故仔一開始又係現在(2013年)老友gathering,只是將餐廳食飯轉成娜靜新居入伙,跟住又係唔講娜靜公是誰,只有佢同潤真有的沒的談天說地,走出一個中學生又讓人估估吓咁…


好啦,我都知咁早判斷係好衰既,就試著忍住看下去…um

籃球,仲要係南泡的籃球界我實在係一點都不知道,當然上一輯的追星我是比較能代入…不過本住當年有同學迷戀東方和南華,加之於看《男兒當入樽》的經驗…um,學界有多熱還是能想像到的…

只是我真的很不喜歡娜靜有的沒的都在大叫…看得我很想關機…

又係呢個爸爸,又又係呢個媽媽…跟住似層層的94年電腦和94年的家用遊戲機…

哥哥在泡菜國真的很紅啊﹗但出來的哥哥仔…跟哥哥…有邊忽似呀﹗

雖然在泡菜國的幾天有去搭過地車,但卻沒有途經過首爾站,想話都滿古色古香的,頗有日本東京車站的味道呀﹗(呀~~~~東京站真是血拚極危險的好地方…)

um,回想上一輯都係唔多識的人腳,但在結構巧妙的劇本下既懷古又溫心的成長故事,好感都係慢慢建立的,但我記得上次我係睇完第一集就好有衝動馬上開第二集,唔係好似今次咁帶著勇氣先去開第二集,還要懷疑好唔好繼續睇落去…呃,太早下判斷好似唔太好既…睇多兩集睇吓點啦…呃

猶疑的以上。

2 則留言:

  1. 《回答吧1994》簡直是考驗觀眾的耐性,每集都超過一小時,我好似看到第七集就沒有看下去啦,實在忍受不了那龜速的節奏,尤其是我沒有劇集中的主人公離鄉別井的心酸和到大城市生活的文化差異。還有女主角真的很吵很吵,頭兩集我簡真受不了,遇到女主角的大嗌劇情,我都毫不考慮快轉。

    電視劇出現的首爾站是舊的,現在已變成文化表演的場所,新建的首爾站充滿現代感,詳情請參考http://cn.konest.com/contents/traffic_info_detail.html?id=1636。首爾站因為有一間樂天超市,其實也是敗家的好地方,但血拼程度當然不及東京車站啦。

    《漂亮男人》也有嘗試看,但不太合我口味,我看到第三集開頭就想訓覺,所以這套也爛尾了。

    最近很紅的星星,看了一集,劇情流暢,但就是吸引不到我即刻看下一集,可能男主角太強大了,不但有錢有學識,還有超能力,現實根本沒有這樣的人,但稍後我相信我能把星星看完的。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:五月

      我好好奇為何珠玉在前都有咁多人讚《1994》所以耐著性子去睇,而家去到第四集感覺好了好多,雖然好多異鄉情懷作為香港人係難投入(睇睇埋啲日劇講上京應該都想像到既),但只要娜靜唔好係又叫唔係又叫,我隻耳聽得舒服啲就可以了…

      另外,七峰和冰格萊終於出埋場,多啲男角睇令女主無得嘈咁多,哈哈哈﹗七峰友人說原來係《狼少年》個奸佬,琴日睇第三集佢打俾媽媽,祝佢再婚同訴說掛念之情好感人啊…我諗要再睇下去先下家論…

      上次去首爾因為係跟團無得自由行太多周圍去,出走了一個下午去弘大已經實在玩得太少了…不過之後再去旅行次次都係想去日本…哈哈…

      《漂亮男人》我決定唔睇啦…哈哈哈﹗

      《星星》我覺得輕輕鬆鬆幾開心既,所以就追完了。但又唔係好特別超鐘意咁,就如《半澤直樹》咁,大眾熱追的時候我只係普通劇一套咁追囉…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD