2014/03/01

觀影雜記

2014年開始以來我看過的戲,係咁易記一吓吧﹗哈哈哈 

話說這部戲是大除夕時突然講起話去睇,又竟然仲有飛(夜晚喎﹗),好啦,套戲是意外的正能量的(又是一套人地話ok於是我想睇了?﹗XDDDDD),就是說得個講字係把鬼的,做吧﹗而那個皮包和入面的相,實在太fake人了,你又知我實會打開嚟睇呢?而阿發夢王呢頭放工就坐飛機去冰島,之後又坐船又搭飛機咁,我一路都以為係發夢…點知係真架喎﹗真係真亦假時假亦真…(看來我已經不太記得劇情了…總之是好看的啦﹗)

其實我係想睇《大鬧天宮》,但因為場次唔啱,想轉去睇《賭城風雲》(繼續發哥),但又係場次唔啱。跟住我一路都以為星星的《西遊》今年會有新一集,點知無喎﹗大受打擊﹗之後就喺無野揀之下選了《金雞sss》。無乜期望諗住入去笑吓就算之下,um,同第一集講香港起起跌跌好唔同,唔知呢,當年沙士之後重創重新企喺新呢,係好有正能量(就如當我見到2046年特首係劉華的時候…)…呃,但而家我就好似哥頓哥見到尖東已經唔係尖東咁,唔,已經無乜希望可言…只能唱吓「誓要去…~~~入刀山~~」回味吓當年咁囉。

二彎娜突破性演出當然係一絕,歪文扮哉也哥似模似樣又係爆,古黑子的江門古黑子更係笑鬼死我。好啦,但其實我最深印象係鄭中袖對人歡笑背人唱歌,那一曲《人若然忘記了愛》令我猛然想起其實佢唱歌真係好好聽(當年《時間.人物.地點》隻碟係好好聽的,除了《人》和點題曲,仲有首我loop極都仲咁鐘意的《天意》)um,或者我地而家面對呢個崩壞的世界就只能係咁,工作時工作,放工先做番真正既自己…um,有時我都覺得自己好假…但又可以點呢?

究竟里奧哥和馬田史高西斯合作了幾多次呢?看一看,四次﹗《紐約風雲》小的看了幾廿萬次,尤愛最後一幕19世紀的紐約pan開變成現代紐約,《無間道風雲》和《隔離島》沒看,即係話我只看了頭尾兩部,怎麼我覺得我好似好熟佢地既風格…哈哈哈﹗um,是咁的,套戲好放,放在啲性毒粗放到無一刻停過,三個鐘的片長我覺得如果cut晒啲粗口應該得番一半。個故仔我無意見的,就係股票大亨的高高跌跌,友情愛情親情乜都有啲咁,跟住里奧哥使出好少見既占基利式癲放演技(面容扭曲呀﹗扭曲呀﹗我最驚架嘛﹗)…呃…以片論片,好過之前的《大亨小傳》。

呀,睇到中間要駛著遊艇去瑞士,遇到大風暴船頭玻璃爆晒又盛…我心諗,唔係真係玩《鐵達尼號》嘛…囧。只是…真係太多粗口…女人…毒品…多到有啲煩…如果唔係隔離位有人,我諗我打機打到電話無電都似。Any肥,唔係太戲既問題,應該係我?﹗﹗﹗﹗﹗

唉呀,呢套西田敏行叔叔只係出了一個小小的場,主角係東洋版捲捲毛(好啦,人家叫大泉洋),主線係豐臣秀吉同柴田勝家點樣爭餐慒,演二公子()的妻夫木聰好可愛﹗(佢同西田敏行叔叔又讓我想起黑媽媽和好悶的《Fly with the gold》)特別係沙灘搶旗大賽﹗笑到我死咁濟﹗(其實佐藤浩市都好爆的﹗)um,套野雖然人物多,又穿插好多歷史野,不過都ok既,我好歹都叫煲過吓《信長的廚師(不過未埋尾之嘛﹗),啲人名好多都係聽過既,返屋企啦啦聲拎本《戰國日本》出嚟煲一煲,呀,戰國各路英雄到德川家康忽然殺出幾峰迴路轉,唔怪得拍咁多戲寫咁多書整咁多game都仲有咁多野繼續出了(後知後覺的人字)

而,當年啲人既審美眼光真係幾特意,貴族女人係搽黑啲牙(但據說咁樣係有助防蛀牙的)um,估唔到爭餐死之後嬴出的是阿松,而阿松就係《利家與松》的阿松…由反町嫂菜菜子變咗剛力彩(黑?)芽﹗巧京京啊﹗

Any肥,睇劇情介紹人們都說呢套比起三谷幸喜的前作無咁癲和好笑,都唔係呀,成場無乜冷場,笑點很充足呀﹗不過如果小的再更認識戰國歷史人物會更好囉…嘻嘻…

全香港只有element有…好慘烈。Um,本來無乜興趣,但見睇完《同窗諜影》後又有一套打打殺殺的,而主角是呂珍九didi,而佢終於唔係演主角的童年而係佢本人做主角,劇情又話佢好似小漁兒咁俾一班癲的人養大成殺手,咁我就好好奇的去睇啦。看後先發現原來《盜賊們》的金允石演養大珍九didi的惡人們既阿頭,真係好似《絕代雙驕》惡人谷咁每個惡人都有一個絕技,跟住各人對珍九(華頤呀佢個角色係)都有不同程度的親情,然後當然穿插華頤的身世之謎,咁最後真相大白時咪你殺我我殺你,呀,呢吓同《三個特攻美少年》咁打極唔死…好恐怖,點解泡菜人中幾千萬槍先會倒下既呢?

中途我瞓瞓地魂遊太虛,究竟華頤有無讀高中?個女仔係咪純粹喺術度識既呢?﹗看來我要睇多次解吓呢個謎…(無,我見祖國都有字幕版啫…)

上面套野有《盜賊們》的男主,呢套有女主金惠秀(其實我有少少興趣睇佢套《職場之神》的…),然後個男主宋康昊係好出名的實力派演員?﹗(係我不知道了)佢地一個係演名妓,將演強大觀相師的男主從鄉下拉出來,(咦﹗好有《赤腳小子feel),唔出尤自可,一出因為太準攪到連皇帝都搵佢,唔使講當然係惹禍上身。而didi演男主個仔,一心想靠讀書重振家聲(因為爺爺年代犯事了),以為係阿仔任性用人家的名義去考試,中舉做官,跟住因為太直正得罪朝貴攪到…唉,巧慘。Turn out先發現原來係舅父獻計圓佢當官為人民服務的願望,嗚﹗我想哭啊﹗而didi最後一幕死時(哈﹗我劇透了)…首陽大君(李政宰)好賤格呀﹗明明已經搵人整盲佢…仲要射死佢…攪到佢無戲了…嗚…

先睹為快既野…就是說情聖仲吉果然係didi沒有點開拓過的領域,笨笨呆呆既多嘛(韓泰善唔算了?),而佢好似成日都演啲成績差的高中生了?﹗(只有修夏…但修夏其實沒完成高中…噢),微博有同好說,仲吉打交勁差,跟住到修夏練得有板有眼,最後會變成京畿道打架王南舜君﹗﹗﹗(撒花﹗拍手﹗)any肥,睇微博同好們都說劇本不完整,但didi破格演出挽回不少分數,咁我覺得係後段英淑(朴寶英妹妹)走咗後仲吉無啦啦為佢狂哭誇張啲囉,雖然一向常見劇情都係話男一一定唔會aware女一對佢既愛,係要失去先知要珍惜架嘛。同埋,喺咁高既橋,仲要喺行走緊既火車度跌落水都無事…仲離其過《掃毒》張家輝跌喺泰國跌落街都無事…um


而朴寶英妹妹喺《狼少年》度外柔內剛,今次掉轉外剛內柔,打交戲仲多過didi…好好笑﹗um,先睹為快既野呢,字幕成日無咗啲,等上正場再看過…呢套感覺好過《No breathing》呀﹗
***************************************************
完,以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD