2014/02/26

橡皮擦手刻章

是咁的,喺Loft文具部血拼時突然俾我發現呢set野(哈,相機影的相有日子…係…就係之前喺京都買的),突然好有興趣玩一玩,而原來佢係for初心者的說…



好詳細的說明書,pack野仲有一張疑似牛油紙的東東,一塊面黃色底白色的橡皮膠,一枝雕刻刀,清雕出來碎碎的擦膠乙舊,兩舊印,一個係布用,一個係紙、木和其他物料用的…好細心。

根據我中學時雕膠板的經驗,跟套野的雕刻刀算係幼的,但根據網上教學既網頁,一開始雕邊用尖刀斜斜地圍住圖案起邊就最perfect,但跟送的雕刻刀不是尖頭的,於是一落刀好難做到斜斜地起邊,跟住又有點難修邊,雕出嚟都有點不太直啲線…呃…

如果要雕幼邊就更難囉…小試牛刀的時候畫既圖案都係粗一點先…
小的再去美勞店度研究吓,有一大塊橡膠板(a4紙咁大)盛惠96蚊,有排玩(但佢個面係白色…我係咪應該油一層顏色上去呢?咁易啲雕喎﹗),本來諗住左邊的雕刻刀(exactly就係我中學時玩的那個﹗)一套六枝可以因應不同需要多啲選擇啦,但turn out我最需要的還是教學網頁中那些25和45度尖刀,琴日再試雕一舊試著用鎅刀啦,但刀身不夠硬有啲難挑起已切開的膠粒…um…看來要再入過把刀…

而膠板,發現aeon十(二?)蚊店都有啲手掌咁大塊的,但個厚度得5mm左右,應該好易鎅穿,但都買了一塊做實驗的說。

趁放假再玩一吓﹗好野~~~

8 則留言:

  1. 淘寶都有得賣
    大陸都有人玩,仲通常都好勁,畫晒人樣呀咁

    回覆刪除
    回覆
    1. re:匿名

      咦,等我睇吓先…(其實我未試過淘寶買野…)

      刪除
  2. 睇黎你要幫襯下我買D顏料了~XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      我覺得我要入好多道具…嘩哈哈

      刪除
  3. 十(二)蚊店可以找到橡皮擦和雕這種手刻章的刀,它的橡皮擦表面有顏色,裡面是白色,方便你睇到刻左d咩,我之前見到o個隻厚度好似唔只5mm的,你仲可以表d小木粒做完成品的手把

    回覆刪除
    回覆
    1. re:まこと

      塊膠我入了一大塊應該有排玩的了,係要入番把刀…今晚放工去望吓先…

      刪除
  4. 我之前用隻美術刀叫D400架, 一把玩哂, 你去睇下啱唔啱用~~

    話說之前我都係十二蚊店買左塊膠諗住再玩, 點知一放放左兩年.......唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Y Alika

      我買了把美術刀了,可能要雕多幾雕先練得好45度角切割,不過確係細緻過用u型尖刀好多…
      我買了塊a4咁大的,哈哈哈﹗有排玩﹗但返工日子無時間,都係星期六日先可以玩一吓…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD