2014/02/21

開博八周年誌

um,不經不覺又一年了…
(這篇是後補的,寫的時候已經係三月了…哈哈)

  • 嘩﹗數數手指已經八年了(officially喺sinablog開檔的日子計,之前的xanga年代…嘩﹗十年了﹗)
  • 上年因為狂煲劇和旅行遊記,發文量喺年初係好狂吓,但去到年中又因為公事勁忙,發不了太多文…
  • 除了失驚無神的發現,寫開的多數係呢幾類:
    • 劇/戲的後感
      • 我好努力煲架啦,上年實在爛得太多尾,追開如果都睇得多過一半就唔爭在煲埋佢啦…我…就係抱住呢個心情完成《來自星星的你
      • 其實好多都唔係太有後感,又懶得寫篇野出嚟,求求其喺豆瓣度update咗就算。um,其實豆瓣我update得好貼
    • 最近聽的歌
      • 因為我是聽收音機瞓覺的嘛,於是成日都會聽到新歌,但好似都無乜回應?(有人聽到嗎嗎嗎嗎嗎嗎?)
      • 收音機多數係聽到中文歌,日文嘛…已經退守到只追我追開的單位,其他的…就是看緣份啦…
    • 讀書報告
      • 也是豆瓣update得快啲,唔係本本都有心機/值得寫嘛…
    • 飲飲食食
      • 懶咗好多貼相了…哈
  • 看click rate,還是(唔知點解)《善良的男人》兩篇最高,之後的…哈哈,有人click吓留吓言就算啦…
  • 自上年年中起不是唔想出文,而是無時間出文。咁時間去咗邊呢?上堂啦,學琴啦,瞓覺啦(瞓覺係好重要的﹗)…加埋前陣子公司block了blogger(但後來又得番喎﹗),然後又到屋企的notebook死掉(嗚…我乜都未backup…要去電腦舖睇吓可唔可以retrieve番硬碟既野…而奇在我又唔dea唔吊…囧),於是沒有得太能寫文…
  • 更莫說pixnet了…已經是野草狂生了…
  • 就因為要坐定定喺電腦先update到個blog,速度不及fb或instagram update咁快,之前曾經諗過不如(學人)開個專頁,但要man兩個fb實在太辛苦了,keep住開blog算了…
  • 呀,其實好多時間係去咗睇im,上述兩個花掉小的不少搭車時間,跟住仲有萬能微博,真係好癲,微博上的資訊勁快,啲相又勁呢,啲片又勁多…好啦,每晚都要睇,仲邊煲到劇,無劇煲又點出到文呢…哈哈哈哈﹗
  • 得閒無聊執吓舊文,點解啲錯字執極都仲有架…
  • 我應該多得友人介紹《聽見你的聲音》,因為呢套劇小的中了didi毒而走去一條龍佢既舊劇和戲,先多番啲野寫吓咋﹗
  • 追星大業得到新的進展了﹗哈哈哈

好啦,寫開點都會繼續寫既,可能係update得慢啲,或者好似而家咁不停後補back番去之前的日子咁啦…哈哈哈﹗請呀﹗

不經不覺:
7周年/6周年 / 5周年 / 4周年(從缺) / 3周年 / 2周年 / 1周年

6 則留言:

  1. 恭喜恭喜~~
    我已經唔理有無人睇我個度了 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:lu

      之前留唔到喺BLOGGER,而家留得番可以不時去蛇吓的說…

      刪除
  2. 加油啊. 寫blog的潮流已過, 但係我仍然好喜歡睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Wu Cami

      多謝呀﹗寫是會繼續寫,不過可能出得少啲同要趁有時間時一炮過出晒佢…哈

      刪除
  3. 恭喜。小讀者是sina跟過來的。少留言。記得留言的好像多是關於日劇 (長瀨!)。但有關日韓劇,中日書本,旅遊,飲食,買物,買乜,我每次來catch up都看。好奇怪呢我,突然出聲,呵呵呵。白睇,唔好意思。又或者你會想知誰在點擊。shirenyahui. (shirenyahui@gmail.com)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:shiren

      好耐無見了﹗多謝你仲有來睇呀﹗其實我而家都好多時係cd-rom,有啲野好想講低先留言…哈哈

      劇集和旅遊我都比較有心機寫,一有時間就打啲希望可以keep住出文啦…嗚…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD