2013/08/27

我在電影院消磨的時光(至2013年8月)

寫得港劇篇,唔爭在寫埋這個吧~哈。

西遊.降魔篇

新年到而家我仲記得啲劇情,特別是空虛公子…,證明是成功的啦﹗XDDDDD。雖然舊酒新瓶不過睇得開心就算啦,呀,好似話仲會有兩集喎﹗

當總統遇見皇上

劇情是英國的國王(如果我無記錯,英國的「皇上」是King,應該係譯國王,而「皇」,應該係emperor)去美國見美國的總統,英國的國王應該係英女皇(女王定女皇呢?又是一個學問,但可以肯定的一點是,中環啲皇后大道乜,應該係指19世紀末的維多利亞女王吧,雖然英文都叫Queen,但意思應該係女王,而唔係嫁了國王而定成為王后的queen囉)阿爸,即係二戰前後啲野?睇番先記得係佐治六世到美國跟羅斯福總統會面…我完全唔記得﹗要睇番劇情啊…(所以才講了咁多唔關事既野?哈哈哈)

狼少年之戀

我熱愛到去台灣訂隻dvd番屋企再睇喎﹗再睇仍然後笑中有淚(女林大人太強大了﹗),不過係覺得被個導演版欺騙了,就是尾尾度老版女一變番少女女一咋嘛?女林大人要服役了,兩年後佢會唔會由牛奶肌變成古古力肌?巧京京…

忠烈楊家將
篇幅有點太短,劇情是可以既,跟住啲人好似死得就死…趕住死﹗看得有點心up。

東京家族

我想睇番原版喎﹗人情味滿載感動之作,仲令我無啦啦走去搭個巴士團添﹗哈哈哈。戲入面做孻子的妻夫木聰跟女友蒼井優比家姐阿哥來得搶鏡,呀,我想說的是,頭髮果然影響外觀﹗長髮的優妹唔係特別令但總算有氣質,剪短了…即刻成個絕症病人咁既樣﹗

相愛的約定.前篇

前篇比較好,純愛戲嘛,令仔令女就可以啦。Um,斗真同學廿幾到尾仲可以做高中生,實在太神奇了﹗(當然我完場時的奇遇是更神奇…囧)

DNA白金數據

跟我睇預告後得出的期待有點出入…我會睇番本書,睇吓會唔會好似之前咁東野啲戲都不及小說精彩…

大亨小傳

就是小題大作的追女大作戰,咁畫面是令的演員都精彩,只係我覺得實在係太小題大做了…

北方的金絲雀

又是想睇番原作《往復書簡》。套戲跟《大亨小傳》一樣令我浮出一句「小題大做」,不過程度無咁高啫…。係咪人既野有啲野未做心掛掛既時候就一定要攪番掂佢?even揭晒瘡疤出嚟…而阿老師的瘡疤,其實又不特別瘡疤啫。Any肥,據說小說的書信有更多(好像是六封),電影只係抽了一封出嚟…

電影的宣傳拎呢套跟《告白》比較,無可厚非既,但以戲論戲,故事內容、人物設定和演員(其實都係松隆子),梗係《告白》高一線既…

聖誕玫瑰

楊玉女第一部導演之作,台前幕後有十萬個群星貢照,很強大。估佢唔到唔係愛情故事而係因為性騷擾而上法庭的案件,懶係案中有案奸中有正正中有奸咁,起承轉合做齊晒,都算係咁啦。Um,郭城城真係幾over,喺智叔面前真係體現到乜野係四兩撥千斤,演城城的律師對手既夏雨是第一次睇,反倒ok喎~

非常盜

看來小題大做是講故事的永恆定律。阿偉大的加士比(《大亨小傳》)為了追番舊女友而走去扮富豪又攪party只為搏佢回心轉意,《北常盜》其實都因為男主角的心結而攪出嚟的大龍鳳。Um,過程是有點出奇不意的,懶係正邪逆轉嘛,但睇完…um…真係你講晒啦﹗

神探伽俚略2.真夏方程式

杏真係好黑好瘦好恐怖﹗雖然一貫的將小說情節大量刪去(而且將最離奇曲折的都刪掉),一嚟就劃公仔劃出腸,大大減低了推理的懸疑度,雖然湯川先生跟小朋友的相處是慢慢滲出溫情,但又好似唔match佢角色的性格…um,

飛虎出征
基於我無睇過《低俗喜劇》,也只在有記電影台斷斷續續的睇過《大丈夫》,其實我有睇但都唔太記得《寒戰》內容…可能我個人無聊啦,《飛虎出征》啲gag位我笑到收唔到聲,由一開始林雪打刧時鬧鄭敬基「酒杯敲鋼琴」(我即刻想唱「你阿媽話痛」…XDDD)。同埋重演蝦米村屋受傷事件的LEGO…我笑到傻啊﹗UM,或者睇過《低》就唔同講法,但而家嚟講我覺得想笑吓,呢套係選擇之一呀﹗

3個特攻美少年

笑料爆炸,主角令仔,動作悅目(係長啲),溫情洋溢,仲想點啫…

激戰

事前雖然大煲家輝叔谷大隻,但套戲不在肌肉(雖然應該是很多人的看點…彭于晏都谷得好勁喎﹗),在於那份鬥心,看完個人係好熱血的。雖然故仔大路,結局也有點草草了事…

狂舞派

《激戰》和《狂舞派》,我梗係毫不猶豫選《狂》啦,在偉大的紅磚大拍架喎﹗(雖然睇完成套戲都唔知主角阿花讀乜科的)連場勁舞看得目不暇給,劇情追逐夢想有苦澀也有勵志,起承轉合有齊晒,寫實唔誇張。其實這都不是重點,我最鐘意睇7良跟師父(黃貫中)條line,7良好正啊…

*********************************************************************
本來想看《字裡人間》的但因為星期日想瞓多少少無去睇歡樂早場(但已把小說看完,日影既野呢,有啲驚電影呈現唔到小說的細膩,其實),暫時2013年入戲院看的戲係咁多了,再續。

4 則留言:

  1. "往復書簡"一共有三個故事, 北方的金絲雀應該是改篇自"二十年後の宿題"...剛剛看完這個故事之後, 內心強烈地呼喊"不要再把湊かなえ的作品拍電影或日劇了!!"...除了"告白"比較忠於原著之外, "贖罪", "夜行觀覽車"和"北方的金絲雀都被改到low晒, 原著的佈局比較精彩, 雖然同樣有點小題大做, 但揭瘡疤和解開心結的意義還是有不同的...

    我看到最後一個故事了, 如果你有興趣看日文版, 我睇完留畀你...

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:まこと

      本小說我已經買咗了,因為睇完套戲同同大推話本小說好睇好多,之後我就忍唔住去買了日文版…哈哈哈哈﹗

      睇得多幾本改編了成電影的小說都覺得…日影的編劇在選取情節上有點…太古怪了…次次都將我覺得最精彩的部份CUT掉了…定係我問題…哈

      刪除
  2. 我在電影節看了大渡海(堅持用這名:P)這套很好看耶!我不太喜歡松田龍平(因為我喜歡弟弟),
    但他真的做得不錯哩!而且見到大家90年代的打扮真的是忍不住大笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:仁

      《字裡人間》呢個名完全降低了可觀性囉…
      雖然用番字典的名字就會令人唔知呢套戲講乜,本小說有朋友好早就開始睇,佢講了一輪我都唔明佢講緊乜,後來先知係字典名…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD