2013/01/29

和風摺機(安卓版)

我承認我是死心不息的和phone迷,某一晚心血來潮走咗去search加陣有無啲靚既摺機又有安卓用既呢…

呢一部不知何解黑色要$4550,而桃紅色只係$2950,外型是靚的,我諗用安卓system的話應該除了睇電視的function外其他的都用得著吧?不會如當年咁幾千蚊買部打出打入和send msg的機…umum,不過只有安卓2.3…

防水和防塵…都實用既…唯獨是搵唔到microSD可以塞幾大入去…同埋而家舉高手實有十萬條唉窿usb可以俾我差電,但和phone機獨家村,要差電就麻煩啲…一係出多舊電囉唯有…

之前都試過出一部sharp的國產版日系機,家陣陣營入面都有安卓機的說,厚就厚咗少少不過外型都ok…但睇落去,我鐘意試機的大大說:硬件配置不高、續航能力差、價格偏貴,um,即是說可以算了…



search search吓得出呢一部…有啲似sony的tablet可以上下兩舊駁埋一齊…但摺機唔係上下兩舊又爭咁啲…我明既,下面要keep住啲按鈕既話上面個芒就唔夠大,家陣係咪都要大芒的世界…難怪摺機都沒有幾多部了…
.



無啦啦出現而令小的很期待既panasonic…呃…好似無喺香港出過行貨吧?但黑色一舊野的大芒直身機…呃…

即是說…算把啦…繼續玩手上的唉窿吧啦…囧
(這篇是很無聊的貼圖文…哈哈哈)

8 則留言:

  1. http://whs.esdlife.com/chi/enquiry_contact.asp
    果時,有親戚過世,有人叫我可以去第二度散心,話可以去澳洲睇下個農場又一日果d工,我諗就係呢d,但請問呢d係咩性質?當玩?定一係諗住洗錢多過賺錢?

    我都好想離開香港,可惜都過左佢上面講既年紀,請問有無得諗?其實以咩心態去做好?

    by有敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:有敵

      一路以嚟都好多謝你成日為我呢個靜到爆的博帶來零的突破…

      但係呢,你啲topic通常比較沉重,呢啲意見我就唔敢亂俾,我唔係專業人士,唔想我隨便一句影咗你一生,如果你真係有情緒上或前途上的問題,還是請教社工或專業人士比較好…

      其實呢個博都係風花雪月吓…

      刪除
    2. 多謝,sorry!

      by有敵

      刪除
    3. re:有敵

      又唔使sorry既…我都無乜野可以幫到你

      刪除
  2. 而家水貨行貨無咩分別,要用的function都在香港用得到,無嘅話download個apps就解決到…不過摺機款式個mon太細,做smart phone就差d…

    回覆刪除
    回覆
    1. re:まこと

      我之前用se ray個芒都唔太大…都ok既…不過又係那句…我addicted to唉窿個手寫字典了…哈哈

      刪除
    2. 日本水貨smart phone一樣都可以手寫漢字查字典,個apps default包埋

      刪除
    3. re:まこと

      呢樣好吸引…哈哈哈
      搵手去先達睇吓部機的真身先…
      細芒都係concern…不過佢靚就乜都唔理了~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD