2013/01/07

讀書報告 #1

就說我的2013願望是將買買埋的書都清掉嘛﹗坐言起行就是花多點時間揭揭書。襯今日係2013第一個星期,不如試吓每星期睇吓可以清到幾多?﹗

現在的做法,是將新買的書和從書櫃裡搵出嚟買咗N咁多年但未睇的放在一堆,然後睇完的就放到吉出嚟的位置,如此努力地將積下來很久或者我根本已經唔記得的書都搵番出嚟,製造一個貨如輪轉的假像了﹗XDDDD…如果真係出到52篇都好壯觀﹗XDDDDD

命名日本》湯禎兆

湯生的這個日本系列和梁文道的《新君王論》一樣小的都係見有新的就買…就在書店諗緊個封面紅色一個JP字好似係新既但內容又熟熟地時…諗起之前低能地重覆買了本書,今次懶醒睇吓書底啲出版資料啦,2012初版喎…仲唔無死…點知係台灣的初版…香港係06/07年就出了(咦,原來我是07年買的﹗)…算啦…,不看白不看,買了就睇埋佢先掉埋一邊…但唔知係咪一拎喺手就REMIND住自己做了的蠢事…看得很無心機…=P

都與京》酒井順子

看湯生書而認識的日本作者,湯生成日提的係酒井的《敗犬的遠吠》(係,就係講敗犬啦)咁想去搵嚟睇啦,點知反而搵到呢本《都與京》,其實係3年前買落的了,而家埋埋個尾咁。一個東京人跑去京都再講番兩者的分別幾有趣的說…


首爾Long Stay:大發!大發!體驗超夢幻韓國在地生活!》屋哩阿沙

上面係東京人去體驗京都生活,這本更爆,係位生於南泡但長於台灣的女生,到泡菜國讀3個月的SHORT COURSE體驗在地生活的點滴,夠奇情了吧﹗遊學呢個真係好吸引呢…雖然書入面作者去的店和地方都不太合我口味就是了…不過邊睇邊幻想吓自己都有得去遊吓學…都好開心的說…(就說我唔鐘意睇旅遊王嘛,反而很喜歡看這些遊記式的東東睇吓有乜地方我有興趣的…)


匠味日本3》藍秀朗 

向借這本給我看的朋友報告:我睇完啦﹗







泡泡日韓》健吾
純粹係見到「日韓」兩隻字而走去揭,一揭…金在旭﹗代表﹗佢有份拍泡版《西洋骨董果子店》﹗(誤焦點)呃…但內文其實無乜日韓的比較…呃(除了娛樂圈那部份囉…)…呃…都係睇金文學啲中日韓民族性那些書好似有料到啲…



*************************************************************
唔係壽司國就係泡菜國了?﹗哈哈哈﹗我一心成為日韓文化研究學者啦而家…XDDDDD

再續。

2 則留言:

  1. 我都買左好多書未睇,有本書自己無心睇,不過應成人要睇趕住睇,自己啲書又未睇得。

    最近又買左遊戲機,買左先後悔,因為有咩時間玩?放工都夜,放假出街啦仲打機咩?咁啲書又唔知點死。

    最近用手機拍自己講既野,其實係求其拍d野,主要為左錄自己講既野,當日記,因為只係錄音,無得放youtube,為的,都係當日記,無公開俾人睇。

    其實都好白痴,因為自己都未必睇/聽返,有時打blog睇字可以立,但你聽既話好浪費時間咁,而且拍d野仲要求其,自己都無興趣聽好白痴

    有敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:有敵

      我就係頂唔順我自己買買埋咁多書而唔去睇,所以我決定而家每日都要揭幾頁書,清吓啲睇了一啲又未睇完就放埋一邊的,睇吓一個月清到幾多本…

      其實我好少借書俾人,借人地的又成日唔記得還﹗哈哈哈﹗

      錄音呢…聽番自己把聲覺得好騎呢…當年alevel 中文oral要錄嚟交功課…永遠都係試既時候ok正式錄就亂晒龍的說…

      不過留嚟俾自己都好既…寫同講都係一個方式啫…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD