2012/02/13

[丼局者迷]壽司德 + 峰壽司/時新

這是二月號的visit,讓我都搭吓單貼埋其他相啦吓…~

雖然首領早早就貼了menu,不過小的還是hea到現場在餐廳選擇困難症一番。咁一輪腦交戰(和無心睡眠…很爛…XD)之後就選了左邊的特上魚生飯。

來一個特寫,各式各樣魚生片舖滿在飯上…好開心的說。平常小的會比較喜歡吃帆立貝、油甘魚和海膽(看我成日貼隨你鐘意的三文魚海膽海…不過佢勁加價之後就少食咗好多…),這一回最回味的…是被從從魚生片遮蓋了的魷魚 ,鮮甜彈牙而且有點膠著的感覺(呀…係咪咁形容?哈哈)…好回味添…

這個餐附上圖中的凍豆腐、沙律(上圖中下)和麵豉湯,配餐飲/生果,比上次少了一個烏冬,不過都係食唔晒…囧﹗(哈)

另,中間中(個餐仲有一個迷你海鮮丼的)和右邊(自選壽司set…)是飯腳們點的其他餐…都好豐富的說。就小的所叫既而言…小的是prefer湖舟那個多少少…因為那舊綿如海綿蛋糕(?baby?)的玉子…篤…

(謎之聲:用picasa整collage實在太方便…但張相攝在格裡唔可以移上和移下,要不就要先crop張相…好煩喎﹗)

上一篇:[日食雜談]湖舟、伊呂波、峰壽司
飯腳後感:
丼局者迷 - 寿司徳
丼局者迷二月號@《寿司徳》
********************************************************
又係峰壽司…因為佢白沙道和sogo旁的兩家分店要摺了…於是吾等就去食個最後的午餐(呃…原來皇室堡都仲有唔係食迴轉壽司的分號…我真係同呢家店相愛得太遲啦…實在係上完堂一個人的午餐落腳上佳之選嘛…
********************************************************
我又喺睇演唱會之前食時新(我無幾可去hung hum嘛…)…和上次一樣都點番咖哩汁豬柳蛋,熱騰騰的吃真係好開心…。不過這回可能係星期六去關係,人多都爆﹗在店外等外賣的人多到不行,雖然吾等好快手在店內找了個位子,時間都花在等食物上…於是我地係以極速狂吞以上所見的食物…。但一人一個包和汽水,些牙薯條和雞翼(勁邪惡的香口食物…油到不行…),一人才32蚊…食個麥記時有包就無雞翼,真係有今生無來世…食咗先算﹗yeah﹗~

(14/2/12後按:在執舊文時發現原來08年去過一次喎﹗)
********************************************************
以上。~

4 則留言:

  1. 少咗烏冬,但多咗生果/飲品~
    噢,估唔到湖舟係以玉子勝出~
    八爪魚?定係魷魚?壽司廣的魷魚都好正架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…我係諗住住魷魚,點解我會打咗八爪魚…改番先…
      飲品/生果我又普通喎覺得(其實我鐘意飲杯茶多啲)…
      除非好似見城那些自家制雪糕啦…
      湖舟我係比好高分的…哼哼…

      刪除
  2. 一早見到d相就口水流~
    我喺香港未食過丼, 睇嚟應該去食吓~

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?典解呀?呢啲係人生樂趣嚟架喎﹗
      辛苦搵嚟志在食耶﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD