2011/12/06

[港劇](事後篇)tbb萬千蒸雞頒獎典禮2011

曲終人散了~雖然《真相》無拎獎…但係you're the best~~~~~
oh well,讓我事後對照一吓我估中幾多先~(今年我睇得幾投入…哈哈哈)

最佳男主角
幻想版:真相 陳展鵬 (劉思傑)/現實競猜版:我估…laughing哥
結果:law霸喎﹗咁law霸又真係做得夠放,比起鄭視帝以前斯文有禮的樣子,law霸笑嘻嘻個樣又真係順眼好多…um…可憐laughing兩手fing fing乜都無,真係唔方唔fing了…可能都俾佢開第二部電影…個獎張就吓啦…

最佳女主角
幻想版:萬凰之王 胡杏兒 (孝慎皇后) /現實競猜版:胡囧
結果:囧囧﹗um,雖然段致謝辭你頂我我頂你係幾sweet,不過囧囧在《萬凰》入面的演出…哈哈,見人見智啦真係睇你親子王國定高登派囉,實在佢被又拉又扯的推上去個位既司馬昭之心太明顯了(可憐宣萱陪襯之餘仲要做埋殺人狂魔…),個人其實喜歡王思苦多啲,不過又無乜演技喎?都係一貫咁啫…

最佳男配角
幻想版:潛行狙擊 黃智賢 (鄧國彬) /現實競猜版:spicy ginger哥應該走唔甩啦嘛?
結果:yeah﹗spicy ginger brother耶﹗上年係麥包今年係佢…下年會係黎芷珊姐姐定係譚玉瑛姐姐呢?兒童節目喎都係…(但呢個column係男配角…哈哈哈)

最佳女配角
幻想版:真相 馬海倫 (鄭淑娟) /現實競猜版:我估係《怒火街頭》貞貞(陳敏之)
結果:索腿天后﹗咁都好正路既呢個…

我最喜愛的電視男角色
幻想版:真相 劉思傑 (陳展鵬) / 現實競猜版:正路咁梗係laughing哥和law霸一個拎視帝,一個咪拎男喜囉…
結果:law霸again,雖然呢個角色令我無咁討厭鄭視帝(話時話,佢同胡囧06年俾人講到而家…囧)…但其實巴士高的跛co都好唔錯呀,破格度不下於law霸呀…well,佢都拎咗個豬肉獎丫…成晚一影囧就影佢…唔知仲以為佢拎獎添喎…

我最喜愛的電視女角色
幻想版:怒火街頭 何利貞 (陳敏之) /現實競猜版: 法拉?俾miss cool都好丫,蓮達好真係做得幾好的,不過無人講佢之嘛…
結果:囧囧﹗估錯晒添…今次玩雙雙料視帝視后…well,王思苦係順眼過皇后好多的,我回帶…

飛躍進步男藝員
幻想版:林子善 「花花世界花家姐」、「怒火街頭」、「九江十二坊」、「怒食街頭」/現實競猜版: 我可以選17皇兄嘛?哈哈…其實我覺得係mc jin,捧佢之心實在係太司馬昭了…
結果:mc jin…我阿娘係咁話佢啲rap勁擦鞋…哈,咁唔擦幾時擦呀…
 
飛躍進步女藝員
幻想版:樂 瞳 「點解阿Sir係阿Sir」、「九江十二坊」、「法證先鋒III」/現實競猜版: 樂瞳同高海寧掛?原來樂瞳就係《少年四大名捕》個小刀…真係認佢唔出…
結果:馬賽。雖然我幾鐘意馬賽,不過6筒都唔錯丫…oh…

最佳節目主持
幻想版:華麗明星賽 草蜢 /現實競猜版: 《chok chok chok》嘛?唔通真係俾馬小生?
結果:華麗明星賽﹗yeah﹗係,我確係需要啲正面既節目﹗yeah﹗

最佳劇集
幻想版:洪武三十二 / 現實競猜版: 嘩卡卡…我真係亂咁選的…《潛行》掛?(《真相》唔知有無機…)
結果:哈,真係《潛行》喎﹗攪到我想睇番添(中間我無睇呀…其實我真心覺得巴士高演得搶過laughing哥的…)

最佳綜藝節目
幻想版:華麗明星賽 現實競猜版: 我諗《大廚出馬》跟《chok chok chok》一人一個掛?但《華麗明星賽》其實都幾好睇丫…?
結果:華麗明星賽﹗yeah﹗我回帶:我確係需要啲正面既節目﹗yeah﹗
 
最佳資訊節目
幻想版:香港演義 /現實競猜版: 《水之源》?等巴士高有獎拎吓…其實我無睇過《香港演義的》,只知道有喜爺份…
結果:咦…《水之源》拎邊個《香港演義》拎邊個呀?(《香》好似拎個專業乜乜盛咁呀嘛?)咪又俾我講中等巴士高拎吓獎…哈哈哈…同埋…其實我真係無睇過《香港演義》…好想睇番添…喜爺﹗喜爺呀﹗第二輯你唔玩架啦…oh﹗
 
tvb.com微博人氣大獎
幻想版:陳展鵬 /現實競猜版: 哈哈哈﹗拎呢個好過拎陳豪上年個乜鬼《專業精神獎》喎﹗
結果:鄭視帝喎…

oh yeah,其實除了囧囧姐(佢升呢了…)的女主角獎外(係…我真係好頂《萬凰之王》唔順的…,呢套劇已經係我undingable list的萬凰之王了…),其他都ok呀…yeah!~

只於17皇兄…成功拎了最佳佈景獎了…哈哈哈…

以上。聽日繼續努力追《天與地》balance番…哈哈。

10 則留言:

  1. 你好野!僅僅慢過東張西望!

    回覆刪除
  2. brownie:
    不吐不快嘛,過咗道氣就唔想寫架啦…

    回覆刪除
  3. 同你一樣,依然堅持囧囧非常之篤眼篤鼻!
    佢拿視后就算了,今年佢的對手確實比較弱,但有乜理由拿埋女喜?!王思苦有幾多人喜愛呀?點睇都應該俾MISS COOL。

    橡膠穎拿視帝冇異議,只係佢又拿三料平了黎耀祥09年紀錄實在過火。

    回覆刪除
  4. 今年除左一部份外,整體都幾好啦!

    回覆刪除
  5. 互頂那一段, 只能說視后的演投太差, 明顯好刻意, 好似之前諗好晒稿咁, 一D都唔感動...拎最喜愛角色的時候亂講幾句, 分明係因為知道之後仲有機會講...

    講好戲, 宣萱嬴佢幾條街啦, 套劇差係另一回事, 不過無計, 無線D親生女都無咩邊幾個淨低...

    回覆刪除
  6. WINSON:
    我諗大家喜的是《怒火街頭》和law霸,頂多喜埋貞貞…王思苦的存在價值是…um…
    其實真係無對手,如妃無劇上,蛇視后又唔做親生女,蜀中無大將,又未到時候推法拉和鍾嘉欣,可以同胡囧爭吓既係楊怡啫,不過只俾楊怡以《魚躍》提名…就實在太司馬昭之心,好難唔估胡囧拎硬囉…
    哈,我諗起有博友講過容天后喺呢輩歌手度確係出色,不過佢既五連霸女歌手獎係咪可以同前人的五連霸比呢?呵…呵…呵…囉…

    回覆刪除
  7. John:
    其實除了女主角獎,其他我都無異議…

    回覆刪除
  8. まこと:
    係喺拎獎時啲反應真係屎到無朋友,拎女喜時一臉失望,但轉頭先醒起要交戲chok個驚喜樣出嚟…
    真係…算把啦六師弟…
    我只會更懷念蛇視后和如妃…

    回覆刪除
  9. MC Jin 上台果段rap 係佢08年隻碟入面其中一首歌《ABC》既歌詞黎ga~

    回覆刪除
  10. 匿名:
    OH,原來係咁…其實我無聽過佢啲歌…哈哈…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD