2011/08/01

張敬hins~軒動心弦演唱會~馬交站

(巧令仔啊﹗)

之前去過一次馬交睇風師弟時對威尼b人個場印象麻麻,一是時間很短(830-1030,即是說我山長水遠過大海睇得那兩個鐘﹗),二是音響麻麻,唔係敬hins…我寧願過海多過過大海囉﹗

據說呢套衫係新做的,都係會著燈(是很像著火的…),領口低了…肚臍又有個窿…巧性感啊~

(好在《真相》星期五做完結局咋,唔係星期六播的話我都唔知睇Keith定敬hins好了…花癡都唔可能同一時間花癡兩樣野架﹗)

(圖片刧自網路,因為位置離台偏遠,所以只用瘋瘋影了幾張…當然…是慘不忍睹的…嘻嘻…)

這套綠色衫是新的歌衫…一行出嚟…嘩﹗蛛蛛俠個綠魔呀﹗(而二彎娜個髮型令我以為佢係費公主…囧﹗)

都說個位遠架啦,影出嚟就係咁囉﹗個台係得隊band,有幾級樓梯升降台咁,比起風師弟個台更plain…不過後面有visual加啲野咁,我超鐘意唱《騷靈情歌》時中間打了個疑似mirror ball出嚟,即刻有番08第一次演唱會時個feel。

是咁的,敬hins說佢臨開show前仲失緊聲,要打針開聲咁,但佢星期六晚時唱得好好呀,跟住因為個show時間短咗,cut走咗好多歌(特別係啲硬夾要跳舞的歌),又加咗啲舊歌(人家的)和新歌(佢自己的…)…巧開心啊~其實我覺得我enjoy過睇上年紅館個show呢…~


我仲以為呢舊野好新奇添…典知睇番風師弟篇文原來那次都有架喎﹗(但我上次應該無開嚟玩)…fing開佢後好有中秋節玩燈籠的感覺…

另,祝敬hins媽媽早日康復。
********************************************
又嚟我最鐘意的對照時間(灰色的是10年2月14日那場):

01 未來的回憶 <<<都是有的,不過無咗從天而降既setup啦…
02 披星戴月 <<<<好似無咗《攝氏零度》和《春秋》,攝了《披星戴月》,多了《遙吻》…(其實我都唔exactly記得…哈哈…
03 攝氏零度 <<<好似是沒有了…
04 期待<<<變了握手位…
05 騷靈情歌<<<重要的mirror ball啊﹗
06 遇見(孫燕姿原唱)<<<是沒有了,變了就723高鐵事故而唱的《amazing grace》
07 Saving All My Love For You by 孟楠<<<變成和羅力威合唱《餘震》…(頂咗關楚耀個位?)乜羅生係張生新緋聞男友?哈哈哈…佢個腔友人說係周董feel,台風就好張洪量加王傑…well,首《片尾曲》都ok喎…
08 迷失表參道<<<因為個台太細…只有dancer出嚟跳幾野就算…
09 靜夜的單簧管 (王菲原唱)<<<是沒有了…(但我喜歡這首…)
10 櫻花樹下 <<<加了好靚的櫻花樹background~
11 斷點 + 無能為力<<<《斷點》好似係有(其實我應該mark song list囉…),《無》就無啦,加咗《遙吻》…
12 過雲雨<<<今次無彈琴呀﹗
13 相對論<<<變咗兩個拉丁舞人在喪跳…跟位就接《壯舉》(定《迷失表參道》呢?我仲以為係《yes & no》定《deadline》添﹗兩首都無唱喎﹗),皇上老人家係咁2跳了幾野的…啲呻吟聲攪到全場we嘩鬼叫…好衰…哈。雖然啲歌詞真係幾露骨,但加埋首曲又真係幾入型入格,型喎﹗(我是忠粉)
14 老了十歲<<<唔記得…好似有…
15 他的故事<<<好似是沒有了…
16 先入為主 with 吳浩康<<<變了懷舊環節,有《無奈》(小鳳姐)、《千言萬語》(鄧麗君姐姐)等…,同陳百強的《深愛著你》…本人至愛喎﹗yeah~
17 洗剪吹 by 吳浩康<<<和二彎娜唱了《緣份》,之後皇后唱了《我真的受傷了》…
18 曝光 <<<是有的,皇上老人家都跳了幾野舞…
19 孤單公園<<<無咗…好似唔知係邊個位唱了《我的天》…
20 Yes & No <<<無咗…唔開心…
21 我願意 with 王菀之<<<無咗…
22 但願人長久 by 王菀之<<<當然都係無咗…
23 餘震 <<<跟羅力威合唱的是正常版…唔係懶輕快版了…
24 Hurt So Bad<<<是有的…仲要大合唱…哈…
25 酷愛<<<無應該會俾人叫回水…
26 迎春花 + 財神到 + 歡樂年年+ 喜氣洋洋 + 恭喜恭喜<<<新年特別版而家梗係無…
27 春秋<<<無啦…
28 My Way<<<終於唱番原版…聽幾多次都係咁感動的…嗚…好熱血呀﹗
29 笑忘書<<<《預言書》crossover咗《笑忘書》,先唔理原唱者是誰啦…作為同年代(我是扮熟的:一起成長)的人,被社會玩了咁多年,熱血被磨損了…但人無夢想咪同鹹魚一樣?anyway,繼續努力﹗加油﹗

另外的:
張敬hins《感情.生活》~80年代情意結
Urban Emotions~張敬hins
口味唔狹隘.一齊選十大   (大賣但唔係我飛佛的《酷愛》)
張敬軒《笑忘書》
我的敬hins十大


演唱會祟拜文:
《酷愛張敬hins演唱會2008》~ (2008)
張敬hins~軒動心弦演唱會 (2010)
3日兩場以歌會友:張敬hins和蘇永康演唱會 (2011)
********************************************
繼續努力第一樣做既,係出身汗行行飲飲和食食。

熱鬼死人,我流晒成個月流既汗囉。唔該。

我都唔知有幾耐無去過路環(路乙水就去得多啫…)…呢支大芬達我上次同佢影相時…應該得佢一半咁高…真係…時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…時日如飛…我似呆在這地…任一天天過去…任一生飄過去…任一切飄去再沒法追…(所以敬hins在演唱會上唱《深愛著你》時…小的真係萬分驚喜和感概呢…嗚…)

anyway,呢支野旁邊的巴士站有架車去黑沙環海灘的…呃…我就諗起啲碎屍案,攪到我細個去澳門時唔知發咗幾多次惡夢呢…囧﹗



last but not least,基於上次去馬交時小的做了唔小心的病態網民攪到破財收場,今次本來想買100蚊24小時的上網卡(book的那家酒店聲稱有寬頻上網,點知原來係喺lobby隔離有部desktop可以上網囉…仲要限時間的…)…但我唔記得帶開sim卡位支針…囧﹗…餓了大半日…典知去到威尼b人時見到啲wifi都connect唔到既,第二日…見到有政府wifi呀﹗終於可以一解毒癮了…

well,敬hins話佢11月開交響樂concert,同埋會有新碟﹗yeah~到時又癲過。以上。

4 則留言:

  1. 那一束光纖, 真係好令人懷念(又暴露年齡的秘密?!)...

    sim卡無帶針, 下次可以問人借個萬字夾都得ga...

    佢個演唱會都唱左幾多人地d歌wor...

    1st Aug 2011 15:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. (我經常都暴露自己年紀架…哈哈)
      咦,我未試過用萬字夾喎…下次去馬會會試那張100蚊24小時3g卡…先不要說我上唔上網啦,有時search地方搵地圖有部史馬瘋方便過睇地圖嘛﹗哈哈…
      係呀,佢次次都會唱啲別人的歌既…今次唱咗我勁愛的《深愛著你》真係超開心呀﹗

      2nd Aug 2011 10:50 AM

      刪除
  2. 典解你唔問下身邊的人呢?我有喎!因為早前去日本要換卡, 張卡同支針都係張sd 咭個盒入面嘛. 100 蚊24 小時好貴!我係日本一個月任用都係300 蚊咋喎.....

    佢cut 走硬夾要跳舞的歌係好事.

    3rd Aug 2011 09:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴呀,就係因為咁所以我先唔買…上少陣囉,同埋都幾多地方有政府威飛可以止吓癮…
      其實我銀包長期有個萬字夾…原因不明…篤…
      有時我覺得唔喺紅館開show可能係一件好事,唔知點解上到呢個台一定要換衫嘉賓和跳舞,好地地唱吓歌唔得既?有啲野非不為也是不能也囉…

      3rd Aug 2011 15:45 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD