2011/04/21

[港劇]《洪武三十二》…除…

我肯定,這篇是本博最色的一篇(貼圖)文…哈哈哈…

(3/5日按:我完成呢個極為之無聊的創舉了﹗)=P

(襯番呢水《3d肉蒲團》hit嘛﹗反正大家都係明朝野…哈哈哈)

無呀,今日在plurk度跟博友講起(題目都係plurk友改的…哈哈),套劇好多寬衣鏡頭,我估應該最多係laughing哥(佢要展示胸前花綉嘛…又成鬼日受傷要療傷,我都係唔明點解傷前腕但要除衫包紮呢?),之後都應該係除紙山吧(琴日有一幕千三娘的不過cap唔到…)…umum

包埋片頭的,十三集(今日好似無除衫鏡頭喎…)…俾我cap到十九幅圖…勁吧﹗卡卡卡…

我決定繼續cap,儲夠三十二幅成為一張《洪武三十二除圖》…勁呀﹗
*******************************************************
同時小的在睇緊國劇《美人心計》…umum…陳生…好性感啊…(乜漢朝有推油按摩架咩?)XDDDDDD(只是劉恆會英年早逝…好快就會無佢既戲了…嗚…)
********************************************************
色完…。研究吓詩文,露華濃﹗李白﹗《清平調》既term喎﹗不過search過圖中呢首詩又搵唔到,係新作的嗎?well,真係邊睇邊乎,弄得我走番去研究吓中國文學添。
*******************************************
《洪武》發癲實錄:

[港劇]洪…洪…《洪武三十二》…

[港劇]再講《洪武三十二》…

[港劇]《洪武三十二》4~貼圖篇

[港劇]《洪武三十二》5~完場吐糟區

唔好意思我笑咗…

10 則留言:

  1. 有cap到14集三保與王爺共浴嗎?

    23rd Apr 2011 19:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. cap咗啦…我地睇到嘩嘩聲…做乜tbb都玩bl…囧﹗

      23rd Apr 2011 21:44 PM

      刪除
  2. 細個讀明史,成日都講太監之亂為多,其實都唔明點解,嚴嵩之亂同寧王作亂佢地提都唔提,都係D電視劇講先知。

    燕王自己都係一個藩王,佢謀朝篡位之後,都好應該削藩,不過明朝都係分封(其實我唔肯定佢有無,不過之後既然有寧王作亂,咁都唔洗止意佢有削到),其實都唔明,燕王唔驚之後都會有人作亂?

    其實就連宋朝第二個皇帝都唔係趙康胤後人,不過讀史果時,都好少提,又係唔係自己有留意,都唔知有趙光義謀朝篡位,有斧影燭聲呢件事。
    25th Apr 2011 21:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 明史我唔熟(個人比較鐘意清史),都係呢水睇開《洪武》先去睇吓書溫番吓,以前讀中史時方日攪錯啲咩東林黨…牛李黨爭…宋朝野寫咗去明史,明朝野又寫咗去宋朝度…哈…
      封藩王既利弊燕王咁叻無理由唔識既,佢照做我諗一來係太祖…佢阿爸set落嚟,大改會不敬;二來係控制王公子孫的手段,太祖時覺得啲仔仔孫孫可以幫佢控制個國家,咁當然證明咗係唔work,不過跟住啲皇帝照做…我諗somehow係俾個有so既位佢地坐,等啲有力爭皇位的人跑到遠遠的無眼c乾淨盲吧…
      以前讀中史覺得好悶,但而家睇吓電視啲穿鑿附會,自己走去搵啲史書驗證吓又幾有趣的~

      27th Apr 2011 09:37 AM

      刪除
  3. 嘩...今集玩sm, 雖然唔係露好多, 但王爺個表情好"強姦"feel囉!

    其實寧王作亂係好多代之後既事...不過我唔明點解展鵬做咁多衰野都甩到身囉...呀媽都殺埋喎?!

    26th Apr 2011 21:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…玩sm呢吓真係笑到我收唔到聲…自從馬德bell拍過《制服誘惑》之後,無論佢演飛機師…消防員定係正演古裝片…我都想笑…
      阿燕王唔想踢爆十七皇弟令陳山lone有藉口再加以削藩,所以暫時放過佢,不過就有叫佢寫低認罪書…我諗係留條伏線結尾阿十七皇弟再出嚟攪事吧﹗
      (近期陳展鵬好似做親都係衰人…反而陳山lone就做番多啲好人角色喎﹗)

      27th Apr 2011 09:40 AM

      刪除
  4. 其實明史都幾有趣, 幾多故仔架。
    我skip住黎睇miss左好多野添, 我到依家都唔明晉王係點死的? 我淨係知展鵬係主謀, 咁究竟係咪laughing gor落手炸死晉王架呢?

    27th Apr 2011 22:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 前幾年慕名讀《萬曆十五年》…嘩…悶到…睇完都唔知自己睇過啲乜…哈哈…
      會/高考年代中史係晚清開始讀,所以我個人鐘意清朝野多啲~
      晉王係寧王勾結同知大人,點傲千戶上船做替死鬼,跟住佢地買通船夫將炸藥藏喺魚肚度,拎了上船就引爆佢咁,所以唔係傲千戶殺晉王的…

      27th Apr 2011 23:11 PM

      刪除
  5. 哦...原來晉王係咁死既!
    我從來讀史都只係留意d后妃史, 明朝我覺得最有趣係憲宗既萬貴妃。一個心狠手辣既奸妃, 無人郁到佢但自己無啦啦激死左!非常反高潮。仲有好悲情既九難師太...
    正史方面都勉強記得d咩"土木堡之變", "奪門之變", "宦官專權"個d terms既, 再詳細d就冇喇。其實明朝既君主都係昏庸既多, 都唔明點解可以拖咁耐先玩完既!
    清朝都好多故仔, 但始終係外族, 個感覺冇咁親切囉!

    28th Apr 2011 20:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬貴妃都可算係一個異數,多數后妃都講年輕貌美,佢好似大皇帝足足十幾年喎,由湊大佢既宮女變老婆,又難得個皇帝對佢咁專一
      佢壞事做盡,最後俾個細路嚇到一病不起,都算係惡人有惡報啦…
      九難師太我係睇《碧血劍》、《鹿鼎記》識的,細個時睇了好多次《帝女花》…唔知呢,感覺明朝鐘意玩秘密警察攪到人心惶惶,又玩中央集權,但有能力的皇帝又唔多,多數都鐘意玩鐘意唔理朝政,所以感覺不太好…
      (其實我鐘意睇清朝野其中一大原因係我覺得清裝靚…哈哈)

      29th Apr 2011 10:00 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD