2011/04/24

復活節景賢里一遊


聽係聽人講過呢個地方好多次,去到才知…原來唔係一條「里」…係一個私人大宅嚟架﹗(汗…)

um,返家再上網睇吓資料…維基說原來我最愛之一既《京華春夢》有喺景賢里取景喎﹗﹗﹗﹗﹗

機緣,就如這座大宅一樣,係好奇妙的,本來已經動工要拆,最後留得到下來,只可惜有些部份被破壞,復修完還是不能恢復舊貌…但之後又點呢…(懷古悲秋mode又啟動了…)

天朗氣清,仲話雷乜鬼暴警告,等我又揹相機又拎遮又拎水又拎盛,個走鬼袋重到阿婆都唔認得我…(吼﹗)…well,嘩…30年代中式庭園都興有泳池架咩? (無知blink blink mode…)一入去看點就係呢個無水的泳池…當時無濾水系統,唔怕啜實頭髮…(果然我是無聊的…)



曾經一度在stupid道一帶遊走…一路都唔知有一處咁既地方…望住周圍多了幾座新式豪宅,在加埋一堆起咗好耐的大廈,個感覺好奇妙,好唔現代…啊﹗返番去《京華春夢》mode呢…(友人說係《色戒》喎…哈哈…)

上面係復修後的樣子,天花的裝飾因為過度破壞和某些工藝已經失傳,於是就變成而家金色和白色的花紋樣子,再睇番復修前的圖…唉呀﹗原來天花仲有一些有畫像的磚(?唔識形容呢…)…據說拆下來的東東都給存起來,但就沒展示出來呢…
左邊個窗子…友人問覺得似咩…umumum…angry bird﹗哈哈哈哈﹗
 地下的階磚好《色戒》呀﹗
房間只開放了女主人的這一家…房間不止這些吧?﹗應該有好多位係無開放的吧…(邊行邊有人說典解咁細…umumum…)

我個人咁無聊梗係留意埋啲無聊野…阿導賞哥哥話粉紅色那個係女主人專用洗手間…吓?咁男主人呢?﹗囧﹗同埋阿導賞哥哥話個廁所係百份百原裝喎…吓?咁豈不是成個宅院最有歷史價值就係個廁所?﹗囧﹗跟住行出去個廚房…嘩﹗仲大過女主人間房喎﹗囧﹗

右邊係一個pet area,話說係第二任主人用嚟養啲幫手看門口的寵物咁話…最近有個豪宅新盤聲稱自己有個寵物樂園…好勾池囉…人家幾十年前做咗啦…




參觀完,友人說自己從來無上過山頂(﹗)((我成了一行幾人唯一一個去過的﹗囧﹗)),於是就去一吓啦…仲去埋凌霄閣睇呢吓呢個社會科mtv一定會影的香港景…呀…好美啊﹗(梗係啦…俾咗30蚊架﹗)…

*******************************************************

景賢里更多(正經…我上面的都是不正經的…哈哈哈…)資料可看這裡

雖然未來會點仲係未知之數,不過可以保住多一個有歷史價值的地方免佢變成豪宅,還是值得支持既…只希望不要又活化成一個不內不類的商場吧…(現場有個阿婆大叫1881多野睇過景賢里好多…囧﹗人家係個商場嚟架…無野睇就死得啦…同埋景賢里呢度都唔係全部開放晒,同埋修復中拆除出來的東東都沒展示出嚟…應該仲可以有更多睇既~)

2 則留言:

  1. 原來stupid道就是司徒拔道,
    你偷字減工!!!

    24th Apr 2011 01:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇《烈火》1…司徒拔=stupid嘛﹗~~~=)

      24th Apr 2011 12:29 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD