2011/02/22

開博5周年之…


(好爆…竟然有近年演唱會版post出嚟啦喎﹗)

um,是在周年時說goodbye呢。

貼來留個念,計埋07年上下大刀闊斧砍爛文行動被刪的文章,應該都有1000篇了,閱讀總數前陣子過了百萬,總瀏覽量也快到二百萬(今日我不停click來backup,應該是過硬的了…篤…)

其實呢水我發文少,留言也不多,我是沒太留意留言被刪事件。也許寫博的心態改變了,從前很落力一天上來幾十次暢所欲言…現下幾天先來發一次文…發生這件讓很 多blogger震驚的事…我都唔知…汗…。umum,這也是一個警號嚟既,好讓我快快手將所有文章都存檔了,總不致一下子乜都無了…

一路backup一路睇番舊文,其實好多我都唔記得點解會寫,而家睇番直頭有啲面紅的感覺(XDDD)…

雖說鮮奶國系統好像越來越不穩定,十卜又不及以前多了,但點都好,都要謝謝ADMIN大神和有關方面提供了一個免費平台讓我等口水多過茶的人來開個檔口發UP風,免費嘛,呢個世界係無免費午餐,我明既…umum

回望完,展望啦。新博是開了,不過還未裝修好,暫定短期內仍會兩邊一齊更新,直至另行通知啦…(唔係開新博…真係…我唔記得晒啲css點攪啦﹗囧﹗)

最後,多謝各位嚟睇既朋友仔老友記,來年請繼續多多指教~

(後按:這篇是鮮奶那邊的告別文,雖然貼完後其實沒有告別過…不過看來日子都不遠矣…噢…)


*******************************************************
多謝支持之慶慶慶系列:

開博6周年+出鮮奶記周年誌 20/2/12
長洲包山賀百萬 22/05/10
(我是掹車邊的百萬博客…哈哈…) 15/06/08
夢想工作與…呵呵呵…  21/02/08
我看你看我 (30萬read低調慶文) 26/11/07
二十萬read慶回歸 (慶乜野唔使我講吧﹗) 30/06/07
小blog一歲誌慶 (時日如飛之一年慶誌啊…) 22/02/07
多謝幫襯﹗~~~ (2000留言得獎者賀文啊…) 21/12/06
開博半年誌慶 21/08/06

10 則留言:

  1. 永遠懷念你~

    21st Feb 2011 20:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未關博喎?
      只係開多個BACKUP啫…~~~

      21st Feb 2011 22:36 PM

      刪除
  2. 你唔打算 set 僅自己看到嗎?我會照兩邊update 但個邊會收埋的說.
    我諗住一路backup 發現初期又好多打錯字, 又好多沙石. 越了執一篇執0左好耐下. 囧.
    八百篇, 二千幾張相. 點算?我call 行表姐表妹助手都唔掂啦!

    21st Feb 2011 20:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未整好個TEMPLATE…哈哈哈…有排先掂囉…
      我前幾年就係每篇看一次執錯字(當然係仲有的),又將啲相COLLEGE埋一齊,所以數量少了好多…BACKUP我都只係SAVE HTML就算,不打算每張相再SAVE番出嚟了…太煩…
      暫時只要鮮奶不關門我都會繼續呢邊既…新竇那邊係以備不時之需囉…(而家又話有系統維修工程嘛…)

      21st Feb 2011 22:45 PM

      刪除
  3. 其實究竟發生左咩野事?點解大家要搬屋既?

    21st Feb 2011 21:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢水SYSTEM唔穩定,有食留言事件,又有開唔到博…今朝試過SEARCH MYSINABLOG無SEARCH RESULT,攪到人人自危…驚一夜間乜都無晒囉…

      21st Feb 2011 22:48 PM

      刪除
    2. 甘都好D,幾驚你關博啊,我係你既忠實讀者來ga!希望鮮奶國儘快恢複正常啦

      22nd Feb 2011 00:08 AM

      刪除
    3. 多謝多謝~~~=P
      咁我又唔會關既,都係會KEEP得得閒就上嚟吹吓水咁,係前陣子鮮奶好唔穩定,所以先會浮起搵竇搬的念頭…
      呢個星期又好似無乜野,於是新BLOG就HEA著未整囉~哈哈…

      4th Mar 2011 12:43 PM

      刪除
  4. 哇~好彩返黎望下咋~ 唔係你走左點算~~ :P

    24th Feb 2011 22:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢水鮮奶又好似正常番喎…就算呢邊唔開,我又要開另一邊blog繼續我對各藝人的讚美嘛﹗
      (其實我話開後備blog…攪到而家都仲未執好哈哈…)

      4th Mar 2011 12:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD