2011/02/08

22nd Little Life: 錢包


我在初五迎財神這一天說錢包的小事,真係特別有意思呢~~~~


而家用緊既銀包係上圖西太后既同款唔同色,用了差不多6年(﹗﹗﹗﹗)…應該是加盟現司不久前買的…,真係時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…囧…

銀包我的要求是不要長型的,細個跟媽媽去買餸時見很多人都夾一個喺加拿大…哈哈哈﹗

如果我無記錯,選這款銀包是特登貪佢有一隔放相。不過買了又想不到放乜相(其實我好怕放啲情人甜蜜照活像宣示主權咁…)…當年無聊聊(而家都仲無聊聊既…)既我睇雜誌見到有幅相(當然係偶像相)幾靚喎﹗就剪落嚟放入相隔度。銀包是深啡色的,跟住張相係黑底的,幾match啊﹗但…當我想換的時候…張紙已被膠面溶為一體…刮都刮唔到…而家癡住一埋黑色的殘渣喺度…囧﹗(所以,再換時我一定唔會再買有相隔的﹗)

也是我無記錯的話我係特夠搵個有位放散仔的。諗住唔使特登換多個散仔包放銀仔和卡咁。但執極都係無可能放得晒所有嘢,卒之都係繼續另一個散仔袋。話說佐單奴前兩年開始唔使show會員證,只需用手機號碼和密碼就能確認閣下會員身份﹗真係偉大…袋少張嘛﹗你知啦,明明係會員但無張卡無得enjoy折扣真係唔抵呢﹗一個有park鈕的銀包,本來係諗住佢park埋唔使彈開周圍fing咁。但實際上我係好少park得埋佢的。就算幾努力執啲卡,簽卡/atm後的receipt即日清都係脹卜卜的…好煩…

呢吓我應該無記錯,之前用緊既係partick cox仔同款的(﹗)銀包,某次很浮誇時見到西太后個格仔pattern覺得好在型格吓,就身痕痕的買下了…想話其實前一個都仲好新淨(不過個花就暗暗地…有啲…唔…老土囉…)…。well,想話西太后呢個好襟用,so far無話甩線爛皮咁…外型依然大方得體有型有格,咁就無特別去買過個(我終於有樣野係用得耐啦﹗)

前幾年小的很迷patrick仔和西太后,近年就鐘意burberry,特別係佢個格仔,超有書卷氣的。或者…如果成功搵到好路數,就有藉口去換一個囉…哈哈哈…

22nd Little Life: 錢包

2 則留言:

  1. 真喺好靚既銀包,顏色好漂亮,好喜歡。

    9th Feb 2011 13:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 西太后的產品一向受女生歡迎呢…

      21st Feb 2011 22:29 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD