2010/09/05

【小熊人擂台賽】5:暑期工

講起暑假我都係諗起吃喝玩樂,小的可以等到中七等放榜才(捨得)去做暑期工賺零用錢的說。


多年來睇睇埋啲日劇,小的最「占」既暑期工/兼職係到圖書館/書店做,邊做工之餘邊看書,多好啊~(我很文藝架其實…呵);又或者,到咖啡店為客人沖出香濃的咖啡…讓他們舒適的享受一個悠閒下午…

不過,我是天生的「誤中副車」命,我做過的工都不是我想做的,然後我想做的我又做不到。

數數手指,小的試過喺時裝店做sales,然後發現其實我不適合做sales;試過喺學校做教學助理和私人補習,發現我很怕一堆小朋友和沒啥耐性幹教學的東東;試過做data entry,發現其實我很討厭routine的工種;試過派傳單做宣傳大使,發現…企一天真係好鬼辛苦架﹗﹗﹗﹗

無緣當上圖書館的癩病人,當年我最占既工係到office做文員(咁data entry都算沾上一點邊既…),都說我是誤中副車,試過兩次in成了小文員時,又因為某些原因而做不成﹗那兩家都是大機構,我懷疑之後搵正職時連in都無得in吓係咪關我推過offer事囉…

well,言歸正傳,其實我覺得做暑期工除了賺錢使之外,更重要既係讓自己了解自己的能力、與趣和志向,更更重要的是早一點了解吓職場世界。就算大學提供幾多個實習 幾多個講座,一踏出校園做野就係另一回事,與其畢業後先嚟碰釘,不如襯在學時早點學多啲,起碼發現能力和志向原來配不來都有時間轉方向;另外職場一大學問 人事關係,可以喺真office度取吓經,好過聽人講幾十萬倍的說。

可恨我黑仔,搵親關本科事的工都沒offer,中埋既都係唔關事的(其實我好想試吓做廣告公司架﹗嗚…),咁初初畢業頭幾年仲會寫暑期工經驗落resume時只能求其吹…總要寫得勁啲讓人覺得大學幾年的暑假 沒白過架嘛﹗咁呢,不是去見吓暑期工的interview,都不信見工和去迪迪尼一樣要做足準備,同埋自己份resume係幾咁hea﹗襯仲可以搵大學tutor指導幫手執吓resume的時候就要襯早執啦,等grad了之後先執就遲了…

啊…怎麼我都在說暑期工對第日搵正職的好處呀?﹗囧﹗太功利了…哈哈。又說,如果而家我在現任大學生,我諗我會去pcc或*$度做店員…因為…我一年進貢咁多錢俾佢地兩家店來換地方舒服地hea﹗我想賺番佢地錢啊﹗哈哈﹗

4 則留言:

  1. 圖書館暑期工係我嘅DREAM JOB呀!
    做過暑期工放知自己鍾唔鍾意某行,又真係暑期工的好處,好過畢業浪費時間找出路。
    5th Sep 2010 20:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 中學時我都想做癩病人既,但又覺得無咗個LUNCHTIME…卒之放棄了,想過去報康文署既圖書館,不過又無無咗件事…
      暑期工通常啲同事都會對自己不怎樣,同時又可以感受吓真正辦公室係點,真係幾好架…

      24th Oct 2010 17:08 PM |

      刪除
  2. 妳提到, 校園跟社會不一樣, 我就想, 既然是不一樣, 為何不多享受點純校園生活? 讀書時, 在社會碰釘子, 影響學業, 有甚麽好處? 早晚都是要碰釘子, 倒不如畢業後才碰:P

    6th Sep 2010 08:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我讀商科嘛,覺得學校無論俾幾多實習PROJECT機會都不及真係到OFFICE實際做野好,而且老實講丫,人人都執到個TIMETABLE兩三天DAYOFF既,連埋WEEKEND一星期有四五日HEA,又真係有幾多人會拎DAYOFF去讀書,咁不如去做吓PT,搵錢之餘又可以學吓野好好用吓啲時間咁…

      24th Oct 2010 17:11 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD