2010/08/07

【小熊人擂台賽】1:我的偏食餐單

講起偏食我居然是先諗到這個廣告﹗乜家陣啲小朋友好鐘意花生古古力架咩?﹗

(典解小朋友偏食家長唔係教佢地營養重要性而係俾呢個product佢食…咁小朋友長大後咪狂偏食囉?﹗)

(((不好…我狂離題了﹗btw,估不到這廣告歌係費公主唱的說﹗)))

好了,回正題。其實這個題目舊文《我不吃綠色吊味蔬菜,因為…我…會…嘔…》講過一點,簡單而言,我不吃既東西如下:

  • 韮菜/王
  • 洋蔥
  • 芫茜(即係帶香味既吊味食物啦…)
  • 生菜、芹菜、黃牙白(不是這樣寫?﹗的吧…總之就係一片片撕下來那種…)

其 實我算不算偏食呢?﹗我諗我算係食得「柯過」吧,菜我吃有「guan」和菜葉既種類既,豬牛羊雞魚我也是吃既…只要不含上列調味食品,我都不會拒之不吃架 喎…(也許已經有人準備掉我蕃茄蛋了…opps…蕃茄炒蛋加牛肉好好味喎﹗)好了,我認,我是「柯過」既,如果餸菜加了很多上述吊味食品…我是寧可不吃 的…

不喜吃飯…喜吃意粉…也不算吧…

不喜牛奶,喜喝古古力奶…也不算吧…

不喜沙律醬,喜吃千島醬海鮮pizza…也不算吧?﹗

不喜魚頭「尹」,喜吃「面豬燈」…也不算吧?﹗

不喜生菜,喜吃日本定食前菜加了透明dressing既生菜…也不算吧?﹗

不喜藍莓,喜吃藍莓芝士蛋糕…也不算吧?﹗

不喜士多啤梨,喜吃士多啤梨雪糕,也不算吧?﹗

不喜提子,喜吃提子乾,也不算吧?﹗ (其實係我嫌要去皮又要洗又要吐核好煩…)

不喜叉燒餐包,喜吃叉燒,也不算吧?﹗

umum…所有我不吃既野我都有搵替代品架喎?﹗…掉番轉我喜歡吃既野我又唔會一日三餐喪狂吃…不算很嚴重地偏食吧?﹗哈哈﹗快說「係啦﹗」…

(不好了,寫出嚟原來我都有好多野唔食…囧﹗)

另外的:
四大敵人
讓我們互相了解2--飲食篇 

10 則留言:

  1. 以個個人都有專有的偏食餐單這個角度, 你不算偏食0既.....

    呀, 我醒起, 我唔食芝士, 但佢溶0左係意粉入邊又okay 但又唔鍾意食芝士cake.....

    8th Aug 2010 00:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我算唔算偏食呢個都幾難答,只要有丁丁我唔食既野撈入其中而又不能成功挑走我就唔想食…
      好奇怪,真係入口feel到陣味就有留胃感覺,萬試萬靈的說﹗

      26th Aug 2010 12:24 PM

      刪除
  2. 我唔食南瓜,但食南瓜雪糕。唔食芋頭,但食某頭糕。唔食番薯,但飲番薯糖水喎。

    8th Aug 2010 01:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食番薯,但飲番薯糖水喎----咁似我唔食沙律但食千島醬海鮮pizza﹗﹗﹗哈哈…

      26th Aug 2010 12:25 PM

      刪除
  3. 那些吊味的蔬菜的確幾難頂,我都會揀晒出來。

    我好似曾經在食店點過干炒牛河,叫佢走韮王(?),落單的人愕然問咁點炒呀?我話咪就咁炒囉,最後碟河唔見有韮王。

    8th Aug 2010 03:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解呢如果食埋落肚既話,會有反胃既感覺…由細到大都會的,所以我只能乖乖的揀晒出嚟先食囉…
      去茶餐廳啲小炒如果叫伙計走呢樣走那樣佢會黑面架﹗(啲大廚慣了standard procedur嘛…)通常係食粉麵時先叫走青…

      5th Sep 2010 16:43 PM

      刪除
  4. 哈!我又是想到這首歌!

    8th Aug 2010 08:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明呢個廣告成功,可惜我不是target audience…
      5th Sep 2010 16:44 PM

      刪除
  5. 我而家先知首歌係SIT小姐唱...

    我也不喜歡叉燒包,但喜歡叉燒~~hahaha~~

    果然每個人都偏食清單都不一樣..
    好有趣~~

    8th Aug 2010 13:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係後來先知原來係費公主唱的﹗哈…
      睇完大家的偏食餐單先知原來我都不算特別偏食…但食飯時揀揀揀就會被娘說無家教(even而家都係囉),咁為免要揀就索性成碟唔成,仲俾人哦多兩句話揀飲擇食的說…
      5th Sep 2010 16:45 PM |

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD