2006/01/19

四大敵人

直覺 楊千嬅
作詞:何秀萍 作曲:陳小霞 編曲:蔡德才

何謂快樂 何謂不滅的愛 從前為此鑽進絕角
還未知道 我是誰 常期望獎勵 名利總像不夠
隨著日子困惱漸退 尋覓中教我看通

沒絕對抉擇 每天輾轉發生 沒有不可 棄舊要新
每日埋首工作 每夜隨心揮霍 縱是會寂寞欲語無言 最愛是狂歌之後獨行
埋首工作 努力無須感覺 世上每件事 就算無常 成敗完全來自直覺
何謂快樂 何謂不滅的愛 從來沒想過會是你 陪著走過去未來
原來是這樣 成就今日一切 凝聚樂觀勇氣自信

尋覓心裡最好的 是做對抉擇 每天輾轉發生 讓我終於領悟更多
縱是忙於工作 記著騰空一角 儲備了寂靜 蜜意濃情 再細認黃昏一抹夕陽
而且相信 以後(我願) 如此相信 我亦算幸運 倦了回頭 遙遙長路還剩你伴我
==========================================================
民間智慧有云辛苦搵呢志在食……
所以無論幾忙都要搵餐好嘅食……但係食咗十幾餐飯盒..好唔掂耶…
食日本野又貴喎(個便當真係好正…都係留番happy Friday先啦…成78蚊)…
於是……今日去咗試三文治……一打開….toasted過的….真係香爆…
拎起一望……大件事……有本人食野四大敵人之一--生菜…(其餘仲有蔥, 韮菜,辣嘅野)…
ohhhhhhh nooooooooo……………
本人條脷真係唔講得大話……一掂到四大敵人即刻全身發麻…有如聽到啲骨庳野一樣打冷震
即使細個時呀媽又打又乙水叫我食生菜…….又試過特登係啲餸度加蔥等本人唔好咁揀飲擇食
最後都係本人條脷贏咗…….梗係啦………要食啲食到我周身唔聚財嘅野我寧願淨食白飯囉…

無奈……我望住舊三文治…我有諗過食檸檬夾心餅算啦……但又好浪費…
於是…我鼓起人生最大的勇氣(同當年從老師手上接過我會考成績單一樣咁大嘅勇氣)咬咗一啖……
嘩……好多生菜呀........唔得……發麻呀……我無勇氣啦……放棄
最後…我揀晒所有生菜出呢(呢個神功係我食乾炒牛河揀韮王時練出呢)……生菜多嘅程度簡直可以還原番一個生菜
最後…我無氣啦…揀四年先食得一啖………我覺得我都係要幫襯番啲即製三文治檔……可以叫佢走菜呀麻
所以我愛delifrance…………

延伸閱讀:
我不吃綠色吊味蔬菜,因為…我…會…嘔…
讓我們互相了解2--飲食篇

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD