2006/01/16

《藝技回憶錄》觀後感

日本娃娃 許冠傑
曲/詞﹕許冠傑 編曲﹕盧東尼


尋晚響東急踫正個日本娃娃 對眼特別大 仲有尖尖既下巴 有 D 似中森明菜 唔係講假
趣怪又特別 直頭日本化 求愛敢死隊我屬御三家 最注重浪漫 又夠風騷夠肉麻
戴起副紫色太陽鏡 人就瀟洒 百五磅魅力 實行大轟炸
HELLO KONBAWA 小姐你好嗎? WATASHI WA HONG KONG NO MATCHY DESU
ANATA WA TOTEMO KAWAI 實行用架文跟佢FRIEND 下
同佢去 HAPPY 跳上架 TOYOTA 去晚飯直落 共舞於 CASABLANCA
趁高興飛身上台唱 CARELESS WHISPERS 再散步月下 連除幻想下
娶左娃娃 即刻就變晒身價 洗衫煲湯 DUP 骨鍊背脊遞茶 1997 哈果陣無有駛怕
實行住原宿 開間 SUSHI BAR 同佢去宵夜我叫 TEMPURA
佢叫立立雜雜刺身鬼咁豪華 嗌找數三千零八 成份身家
佢笑住仲話 ARIGATO GOZAIMASHITA 陪佢番 LOBBY 企正個日本爸爸
佢眼掘掘 大喝聲 NAN DESU KA 亞女佢今年唔夠 16 AND A HALF
佢劍道十段 話同我鍊下 SAYONARA 忍著淚說 GOODBYE 喇
THANKS THANKS THANKS THANKS MONICA
摸摸個袋 唉駛淨八個幾咋 蝕埋份糧添 呢次衰左喇
---------------------------------------------------------
非常模糊嘅記憶…江欣燕喺《EYT》度扮過日本娃娃……

而本人亦試過係銅鑼灣睇電話時比人問"Can you speak English???"…仲唔係當我日本人…哈哈得米…雖然我主觀願望自己似一個日本人…始終我地都係5000年呀風和雨呀藏過多少夢嘅中國人….雖然大家都係黃皮膚…始終都係唔同種族…係唔一樣嘅

呢個係我睇完此片(應該係企人邊..不過打唔到…其實我唔鐘意yahoo等中文site用女字邊呢個...話晒geisha要學咁多"藝"....係一個artist....同妓嘅level差天共地呢...既然都係打唔到個日文字...我寧願用技多過妓囉)嘅感想…

1. 比番啲日本人我呀

係鬼佬眼中…東方人可能個個差唔多…但搵兩個化咗灰都係中國人樣嘅再加一個鬼到爆嘅做日本人…ohhhh…你叫我點幻想佢地係日本人呀

(楊紫瓊個造型…係咪角色需要呀…乜戰前時代日本人就染髮啦咩…咁鬼金…安室都唔夠你潮喎)

(佢地一用厚粉化個geisha look出呢都叫做似啲)

2. 啲對白想點呀一時英一時日

一早都知全劇用英文…都預咗怪….點知仲怪嘅係無啦啦又有咗日文喎….例如一開始小千代爸爸賣女..就講日文喎(仲要無字幕..雖然睇畫面再加本人0.314296797桶水嘅日文多多少少都估到啲..come on...一呢就日文攪到我以為有日文版睇呀…)…之後又開始講英文啦喎..最攪笑啲人名係就用日文叫(千代呀初桃呀…大娘=okaasan, 姐姐=onesan…)..但係阿南瓜就叫pumpkin(吓…咁都得)…

除咗人名…啲對白都係…阿小百合一時講thank you..一時亞你吉多….唉……統一啲啦…….

3. 青蜓點水嘅內容

除咗講述小百合對chairman(渡邊謙個角色應該唔係only叫chairman…叫咩名…真係唔知)嘅感情比較多篇幅外…其他都好似趕收工咁一個快字…..連我最想睇嘅geisha生活大揭秘係得少少(可能因為套戲唔搵日本人….日本人唔肯share太多data…攪到連京都都要係美國搭出呢…)陰公…想當年《日本風情畫》幾分鐘介紹gaisha內容仲多過呢套個幾兩個鐘嘅戲…可能係我expectation錯咗(我最想知企人邊嘅技同妓有咩分別)…其實呢套只係用geisha包裝嘅愛情片…ohhhhh………

算…..講豆葉訓練千代先離譜….話晒千代15歲先開始受訓成為geisha….係咁二幾個鏡頭學咗跪…引誘男人(用眼神&手)….跳吓舞飛吓扇就完師(其實無交代過總共訓練咗幾耐)…而佢一出道就成為京都第一…打跨咗初桃訓練咗南瓜….也許小百合天份高(按…千初即係後來嘅小百合)…又也許南瓜唔掂…..不過都唔好咁求其呀…..係咁2比多兩野交代吓啦….唉
本來我好不滿……因為鞏俐………我覺得值番……

佢將初桃嘅妒忌演得活靈活現……愛恨分明…都係第一次見佢做呢咁兇狠的角色(睇親都係陳年嘅《大紅燈籠高高掛》…再唔係就係星爺既《唐伯虎點秋香》….都係行行企企比人恰那種)…也許因為仇人見面份外眼紅…一於戲裡戲外埋一次過將新仇舊恨清晒佢……尤其是當okaasan話要小百合做養女……初桃發lanja…跟住仲比人串人老珠黃那一野…個眼神又怨又恨…相比起章小姐一味楚楚可憐…鞏小姐忘我演繹真係高下立見…抵佢拎女配角…而章小姐…無理由拎到女主著掛……

仲有…我覺得個童年千代靚過章小姐…但小女孩橫睇掂睇都似鞏俐多啲…佢好似係日本人…唔知入咗藝能界未呢………(08後按:這女孩為大壽後後花,已經係日劇常客了…)

而楊小姐只係行行企企食飯兩味…個角色無大發揮………最緊要…佢係最唔似日本人那個

2 則留言:

  1. Domotoiceko-san, D美國佬係咁架喇,目中無人,拍講中國的「大地」、「成吉思汗」,講俄羅斯的「戰爭與和平」、「齊瓦哥醫生」,通通都係出口成(英)文,因為是拍俾美國佬睇既,理鬼得你地D感受咩?

    25th Mar 2006 05:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. (遲了兩年才覆呢…哈哈…)
      實在佢地係咪覺得係黃皮膚就係日本人呢?選角勁求其,內容又馬虎,這套片真係幾地雷…

      5th Sep 2008 18:13 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD