2008/11/20

敗家實錄vol.4 郭富城(下)

最後一篇來了…



 20. 鐵幕誘惑  9/1994
  • 最近睇番《鐵幕誘惑》MV先記起,當年原來仲係杜拉格斯頭喎…
  • 當年我好似係老屈同學借碟俾我dub帶的說…
  • 《吻我吧》sell性感,《城不思汗》又型又cool,我十分buy~最cool係呢句「妳愛我嗎? 禁止去講 講出了一切不再太稀罕 告訴我用妳的眼光」
  • 主打的《鐵幕誘惑》我麻麻地…sidecut熱愛症又發作了…(不過個MV確實係拍得十分型) 
  • 《痛哭》我也是麻麻地(這首是《鐵幕誘惑》之後的第二主打,郭生少有的打慢歌啊…),我極愛《臨行》
  • 《名仕閣》玩鬼屋疑雲,很好玩…
  • 此碟真的相當不錯,還未係全部詞由小美人操刀,你明嘛?﹗即係呢小美人愛懷舊…係唔會同個「型」字扯得上關係囉…

 21. 我的開始在這裡  1/1995
  • 在台灣大紅的郭生以這樣一個歌名送俾歌迷,lum死…
  • 《我的開始在這裡》是《臨行》的國東版…這首曲勁grand的極適合做假encore前落台的ending歌…注意是假encore,不是真encore…
  • 很喜歡這個封面…
  • 這碟我沒買,也是在圖書館(也是公共那個)見到帶所以才會聽過的… 
  • 唔知係咪俾人踩自己慢歌歌藝多年,轉去華納之後郭生唱慢歌都特別落「力」,好似想秀多點進步很多的技藝…不過好像震音得有點over了…囧…

22. 你是我的一切  3/1995
  • 有一水華納很喜歡出特別版3吋single,郭生有這張,鄭天后有《捨不得你》…
  • 這張只有《你是我的一切》和《望鄉》…沒買,也沒見過…






23. 純真傳說  5/1995
  •  唔知點解同同學夾錢買這張碟…卒之碟落在同學手中…嗚…(最近終於俾我搵番這張碟了…呵…)
  • 如果當年有手提,我一定會用《是又怎樣》做鈴聲,係又點呀?﹗反叛嘛,型﹗
  • 《純真傳說》MV那條毛毛和gel到有個勾的頭…而家睇番很肉酸啊…郭生還是不好留長髮了…
  • 據說雷仲得係黃JAMES介紹入行的,首張制作的唱片就是這張《純真傳說》,當年我真覺得雷生ok架,陳天后的歌也很不錯的…
  • 記得拍《強》的MV時郭生係只穿一條牛仔短褲在遊艇會碼頭跑來跑去…十分唔知想點的點子…
  • 當年熱plug的扮貓王《戀愛中》(MV仲搵咗剛播完小龍女的李若彤去做女主角添…應該咁上下時間佢地二人仲合作咗《浪漫風暴》添…)我是頗頂不順的…

 24. 風不息  8/1995
  • 據說郭生受不住《純真傳說》年代的長頭髮,這張碟是已引刀一快鏟咗頭了…
  • 嗚…我懷念的杜拉格斯頭啊﹗(究竟這是本人轉去支持古生的原因嗎?)
  • 超喜歡《今夜我有點壞》…當年郭生係落力仍做性感天王形象的說… 
  • 《Fall in love》係《戀愛中》的國語版…勁驚…必飛…
  • 《當我知道你們相愛》很傷感的,郭生的演譯很到位,另外《我對你的愛不變》和《風不息》也相當不錯
  • 上面講的幾首都不是快歌…對,那一水正是郭生努力秀歌藝落力擺脫歌藝差的惡名時期啦…

25. 失憶諒解備忘錄  1/1996
  • 我十分喜歡《用一首歌的時間懷念你》,「一首歌總有盡頭,能重溫多久」…唉,很灰…
  • 主打那首就算啦…有點難受…
  • 這張碟沒買…其實…

26. 備忘錄精選歌輯  4/1996
  • 在華納兩年出的首張精選…沒買…
  • 啲remix名很得人驚…囧…

27. 信鴿 5/1996
  • 當年我覺得《信鴿》很不錯的…但我完全唔記得係首乜野歌了…
  • 這張碟也沒買…

28. 最激帝國  8/1996
  • 激是當年的潮語吧?﹗我不太buy這首《最激帝國》的說…其實…
  • 同碟的《時光》很感人…演唱會真encore上佳之選…
  • 《脫軌》﹗唔講都唔記得郭生曾經拍過套《廉政行動組》,好似係郭生和朱茵拍完個音樂特輯後大家都覺佢二人外型合襯(因為高度?),於是無記就拉攏二人合演一劇(也是郭生最後部tbb劇了…)…不過我完全唔記得劇情…很行貨的就是了…(還是睇同年播出的《緝私群英》吧﹗)

這到這張碟後就沒再買…受唔住…哈哈哈,都說我的口味很獨特,杜拉格斯年代我勁buy,generation x我反而頂唔住…

最後買的一張是這張,唔只有勁多舊歌,連MV都有…我暈了﹗

不過我最想睇的是90-92年郭生在台的的演唱會﹗真係一直都唔覺有出過碟的說…唉呀…

(終於都完成了整個癲狂collection﹗哈)

敗家實錄vol.4 郭富城(上)
敗家實錄vol.4 郭富城(中)

8 則留言:


  1. 嘩,你好勁. 我同你一樣, 都係鍾意城城的杜拉格斯年代. 想當年都幾瘋狂...等我又風和日麗一吓城城既碟先. ^_^

    19th Nov 2008 03:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 來吧來吧來吧狂熱地曬﹗
      自我移情別戀(哈哈,極一廂情願的說法)去第二個偶像度後就掉晒城城啲剪報…真係浪費呀…
      留番的話而家睇番一定會很有趣…
      20th Nov 2008 13:50 PM

      刪除

  2. 睇完搞到我都想出返個黎生既COLLECTION. 城城嘛...真係一般般...最鍾意雨中感嘆號。^^

    20th Nov 2008 17:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 來吧來吧來吧…
      我最鐘意黎生隻《傾城之最》…除了幾隻快歌remix外,首首慢歌都好襟聽的說…
      雨中感嘆號也是我的最愛啊﹗可惜很少見到加埋跳舞的現場表演啦…
      22nd Nov 2008 00:28 AM

      刪除

  3. 我都幾隻郭生的CD喎,但唔係隻隻買...

    21st Nov 2008 13:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係齊收錄新歌的碟,精選我唔係隻隻買的說…
      22nd Nov 2008 00:29 AM

      刪除

  4. 咦,你不喜歡的主打歌,幾乎都是我喜愛的啊!真是各花入各眼。
    以前在圖書館借CD聽sidetrack,現在沒有這種雅興。

    21st Nov 2008 21:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的品味係偏sidecut的,唔知點解…哈哈…
      圖書館很多不可思議的選,很多港星在台出的國語碟,在港零宣傳,唔係喺圖書館睇到都唔知有呢啲碟咁啦,仲有一水好多步姐(約在00年倒…),超緊貼時代啊﹗
      22nd Nov 2008 00:30 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD