2008/07/02

愛.回.帶

我的童年有兩款帶是必不可失,一是聽歌的卡式帶,二是睇的錄影帶。

錄了,我真係會不停翻睇又翻睇;在未有平價的VCD/DVD流行之前,我家又沒有LD機,要看戲除了入戲院或等電視台播,就只有去租帶台租,遇到本人熱愛的電影…係可以連續租幾次的…呢啲就係名副其實的「回帶」。

上圖幾餅真係以前錄落的《神鵰》,左邊兩餅是2000年重播時錄齊全集(仲特別用簽名銀筆寫tag添﹗),右邊兩餅就得人驚啲,真係95年首播時錄落的,前兩三年睇係仲睇到的…究竟tbb/古生知有人咁長情會唔會感動落淚呢?﹗

其實我仲錄咗06年意粉隊砌低法蘭西隊世盃封王的一場…

吾家的影音器材是以落後見稱(要不點會90年代中才入手CD機…),但錄影機呢就八尾九頭時就入了,原因就是家父熱愛睇波(當年仲係無記播英甲的…係英甲﹗ 未有英超…)、《變變變生命力》(或類似的節目…)和馬,而佢又返輪更的工,就需要錄影機乙部錄低容後再看,於是…下午時份…我睇唔到卡通…又唔可以同老爸爭電視(想死呀﹗)…嗚…我懷疑,這是本人愛上睇波的源頭…(當年好似係睇水晶宮、諾定咸森林咁既野…)

皇恩最浩蕩既一次咪就係本人乖乖就範努力溫書(是裝出來的…),得到家父批准將錄起的《風之刀》拎出來睇…嘩,睇唔到的話我會喊架﹗

曾幾何時我家的天線收得麻麻,但經錄影機台看的話畫面又好清架喎,於是我們都習慣用錄影機台看…問題就來了,有人按了預錄但又有人無手尾唔熄錄影機或轉番去預錄的頻道…卒之錄唔到或錄咗其他野…還好吾家家人EQ都很高的,無拎菜刀砍人…除了一次可惡的錄影機將本人心愛的《神鵰俠侶再戰江湖》(其實就係套劇的制作特輯)食咗﹗﹗﹗﹗…我真係好想掉咗部機佢…可憐無記無再播啦…嗚嗚嗚嗚…

話說當年除了租碟還有租帶,快X美、金獅甚至超市都有租帶部門,還不計滿街小店,當年家父家母嫌一家四口到戲院睇戲貴…所以傾向事後租帶…這又是一個十分好的回帶機會:趁不同的同學仔來我家玩時借故叫家母租帶一齊睇,就此,我一星期租了三次《賭俠》,又或兩次《胭脂扣》…

其實租帶頗貴的,而且影帶看得多會花,式微是有原因的啦。隨著九字尾VCD興起,大家取碟捨帶了。而我媽當年十分捨得,最記得《甜蜜蜜》隻碟初初出時要成一百蚊的說﹗(不過就是無VCD機,電腦都睇到,方便是無價的啦﹗)

左邊這餅是本人趁金獅(還是百事達?)摺埋時入手的,還有另一餅《蘿蔔歐與豬麗葉後現代激情篇》,兩餅都係十幾二十蚊…

其實講咗咁耐,我想講,雖然我屋企仲有好多錄影帶…但係…錄影機係壞咗…同時無人有興趣再買過一部…Orz﹗

舊文:卡式帶
瘋狂煲戲日 

10 則留言:

  1. 好似坊間有錄影帶轉vcd 的服務. 質素冇得要求, 但總好過睇唔到?
    見到話你知邊度有.

    2nd Jul 2008 15:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我已經買了《神鵰》的vcd,仲有兩套leo哥的戲﹗卡卡卡…
      話實我都唔記得餅帶仲錄咗啲乜,在部機死之前都好耐無用過佢了…
      也許,想睇番06世界盃的話你管都攪得掂…

      3rd Jul 2008 10:12 AM

      刪除
  2. 李小球21/2/13 21:14


    我家都係好落後架,屋企得錄影機同埋VCD機,係從未出現過DVD機架!而家電腦個drive壞埋,仲更加唔使睇碟添!好野~
    話時話,卡式帶機我家好似仲有兩部......

    2nd Jul 2008 16:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. (我屋企dvd機壞了的有兩部…無人掉咗佢…之後有一部仲睇得的…)
      嘩,卡式機我屋企都有一部,不過鬥你唔嬴…
      電腦我自從notebook死掉後好耐無喺電腦睇了…出廳睇又要同人爭電視…
      其實一部dvd機唔係好貴架咋,買番部睇吓啦…

      3rd Jul 2008 10:14 AM

      刪除
  3. 我有部舊的,有沒有興趣接收?
    之前問過娜姐,但她好似沒說要。

    2nd Jul 2008 18:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我問吓屋企人先,而家tbb可以網上翻睇,大家無錄影機用都唔覺唔方便…
      (所以先唔急再買囉﹗)

      3rd Jul 2008 10:17 AM

      刪除

  4. 搵日我有曬下d錄影帶先,我有好多好嘢的!
    係呀uncle,因為娘家還有一部可以接收,所以就不問你要了。

    2nd Jul 2008 20:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 來吧我們一起曬命﹗(我無乜影帶珍藏…全盛時太貴買唔起,式微是我又掛住掃vcd了…)

      3rd Jul 2008 22:16 PM

      刪除
  5. 田中小百合21/2/13 21:15

    已經賣晒,錄像帶我都是用來錄嘢多。

    2nd Jul 2008 21:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係…其實我只得兩套戲既影帶…
      其餘想儲的劇集或電影都係買vcd

      3rd Jul 2008 22:17 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD