2008/05/09

讓我頭昏腦脹的西班牙粉

07年末興起學西粉的念頭,現下不經不覺快半年,真的時日如飛﹗其實該怎麼說呢,雖說現在我學的只是初入門皮毛東東,生字也好文法也好暫時算不上難。只是…老師的教法讓我十分頭昏腦脹…是學日文多年來都比不上的頭暈﹗

下文有很重怨念,小心﹗

基於本人學日文初段過程雜亂,初班都上過幾次,學了X次五十音,悶都悶死自己。這回西粉大作戰就不想重蹈覆轍,先在工聯會(飛佛﹗哈哈…)試試看,反正不對味的話都係浪費三百多元而已。學過感覺良好才出手報個可以claim CEF的班,萬丈高樓慢慢的從地起也。

這個course每星期一堂,一次三小時,望到schedule已有點不安(被日文班縱壞了,怎麼不是一星期兩次的說﹗),幹活了一天再去上三小時的堂,超疲憊的…當然,這是個人問題,也不是頭昏腦脹的主因啦。

剛開始望著全西粉的textbook就頭痛,竟然是一粒英文也沒有﹗簡直就是火星文…。這令我十分懷疑此course真的為初學者而設的嗎?還好在工聯會打了個底,總算估到意思…。不過這已令本人有點頭痕。

阿miss的風格都很獨特,字母讀音教了但不教拼音(西粉字母讀音和拚音時的讀音是不同的﹗),直接走去教生字和造句了。汗在長流…還好(又還好﹗)打了 底,而西粉的拼音和日文有點相像,讀句…還可以…。終於在同學仔要求下miss終於解釋了。即係呢,雖然拼音不難(和普通話都有點像啊…),但總得介紹一 下,要不我點識?﹗頭開始痛…

每堂生字句型一大堆,ok,當年日文也是這樣,勤力點塞入腦就是了。只是死記硬背幾分鐘後就要是會話,仲要係同學之間的會話,天啊﹗我還未消化得晒就被叫起身oral…我暈了…

西班牙是以這樣一款極速方式學語文的嗎?orz…

更奇異是workbook的listening對話速度完全沒有就初學者而調較一下,根本就是平常說話速度…我.點.聽.得.明.呀?你.再.快.啲.丫﹗ 情況就如剛學了日文五十音就叫我聽日劇,或學了26個字母要去睇無字幕的西片,我.實.知.套.戲.講.乜.啦﹗頭十分痛…

對策1,就是事前先查了字典,心中有個數。2帶電子辭典上堂,我要以最快的速度查晒我唔明的字…很奇異,本人讀書年代都沒這麼勤力去備課﹗

究竟在這樣一知半解的填鴨式上堂情況下…我真會學到野嗎?考試又會合格嗎?還能claim CEF嗎?(我市儈了…)

還是應該跟這學校分道揚鑣呢?

(8/2/12後按:西粉project學了大概一年倒因為工事繁忙而停下來,但心感可惜…話晒開咗個頭嘛…咁於是乎上年暑假又上番,一路由初到中到高,只是熱情有點冷卻了,上堂老師說的東西是聽得明的,也理解到課文講甚麼,但完全沒動力去背生字和溫番上堂教的東東…呃…。算啦,無乜機會應用(對我來說),又無乜偶像去迷(也是對我來說)…係爭啲的。於是,決定停下來放棄唔讀了。)

***

題外話,一講「時日如飛」就會想起陳百強的《深愛著你》歌詞:「時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…」,啊,這是本人的飛佛啊﹗~

12 則留言:

  1. 我都有些想學西文,請問你在哪裡學的呢?西文是世界第三大語言,你努力了那麼久,會不會覚得有些可惜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在cityu跟hkuspace的校外課程都上過課,另外在工聯會都有上過…最初選西班牙文就係覺得佢多國家用得著…不過學咗之後,um,可能我少接觸西班牙既野(例如歌或電影電視咁),又少見西班牙文的書,比較少機會好似日文咁應用番,所以就無心機讀下去了…

      刪除
  2. 我學過一年...也覺得教得很快...orz...

    9th May 2008 12:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 詭異在每次上完三個鐘我係覺得勁頭痛…再沒其他感覺了…

      11th May 2008 20:20 PM

      刪除
  3. 不如學韓文丫. 個老師教得幾好喎~ 雖然都快. 但在工聯會打了底也算跟到. 我本教科書有英文同日文 (!)解釋啊~
    我覺得你有需要同miss 反映下, 尤其看來不是你個人問題. 不如你同佢講, d 生字係要解釋架. 再唔係同校方講. 家陣真金白銀俾錢. 有話事權架喎~ 好過浪費金錢和時間嘛~
    再唔係. 認真的, 再讀第一年一次. 我個陣學日文都係咁打好個基礎先上. 學語言唔駛急喎.

    9th May 2008 12:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你在搶客嗎?
      其實好多人都問我點解唔學韓文,學完日文再學韓文又好似好順理成章咁,不過…唉呀…我韓流不行啦…卡卡…
      你本書好正喎…
      我諗我都會send過email反映吓,同埋做上堂評估時會寫出呢囉,因為西粉呢個cef course係第一次開架,我覺得我勁係一隻白老鼠…orz…
      其實而家上住工聯會同埋自己睇吓書,感覺仲ok…唉…好詭異啦總之…

      11th May 2008 20:22 PM

      刪除
  4. 李小球9/2/13 17:27


    (小聲:同感,一見到時日如飛就諗起呢首歌 XD)
    你的西粉老師好orz啊......不過之前o係花旗上法文佢本書都係冇英文的,老師一入房就法文了......

    9th May 2008 13:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. (我唔係好熟陳百強啲歌,但呢首《深愛著你》就印象好深,我都唔知點解…)
      我堂堂都在orz呀…唯有事前備備課,感覺好似好啲…

      11th May 2008 20:24 PM

      刪除
  5. 好事呀,因為呢,如果真係冇英文係好事來的。講真。

    10th May 2008 23:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我係bb班咋喎,我係連instruction都睇唔明…唔知想點的說…嗚嗚…

      11th May 2008 20:26 PM

      刪除
  6. 勁憎學拉丁語系, 查極字典都查唔到, 動詞一變態就沒法查。法文, 意文和西文都係咁!!
    不過近來用igoogle 翻譯來當未典查, 好似好d。

    29th May 2008 13:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實日文都係架,動詞係「變態」(XDDDDD)的,所以要記實原形係乜樣…
      我而家學咗ar/er/ir咋,同埋只係現在式,所以還好,暫時不太亂…
      實在好多網上字典求其他一個樣態落去佢都會show番原形出來的…很方便我呢啲懶人…

      29th May 2008 18:05 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD