2007/06/08

[港劇]公仔箱…變呆滯箱

對TBB,有點恨鐵不成鋼的感覺。

小時候煲劇大過天,功課唔做書唔溫睇咗先算。現在開電視先轉去電影台(看翻做又翻做的爛片)、煲日劇、睇影碟…係呢水唔知癡咗邊條線,迷上某套講警察的新劇…

說實在,很羨慕以往煲麗的、佳視、TBB劇的視迷,當時三強鼎立想唔出真功夫都唔得,否則收視不保啊(尤如現在日劇情況)。現下,有記不成氣候(她自家製作電影宣傳極趕客),亞記講了N次變法自強,狼來了得太多,又睇吓今次得唔得啦;終於TBB一人獨大,兼且收視牢不可破,我懷疑,有些視迷係唔理好醜也照單全收。如此做又三十六,唔做又三十六,使咩出真章?

有時真係好想知計收視的家庭係咩結構,好些收視極高的劇集,我家沒人追,身邊友儕家庭又無人追…何解又會咁高收視?諗唔明…

雖然而家係睇日劇多,偶爾見到有興趣既TBB劇還是會坐低睇一兩集,不過…唔係翻外劇就係翻抄自己…咁都算走在最前?﹗

講完,超低能勁反智(睇我過《學X出更》可以頂得幾多集﹗)

其他的:
[港劇]我諗tbb真係無乜人用…
(轉)TVB十大老套情節
[雜談]我為甚麼會睇番港劇?
*******************************************
無聊搵番多年前FW來FW去的《99個TBB劇集常規鏡頭》,睇吓近期劇集有幾多個下面所寫既鏡頭出現?﹗可配《Bingo--無記劇集版》一齊玩,升級享受呀﹗

01、聽到噩耗,手中的碗一定會掉到地上碎掉。 (呢個之前《亂世佳人》有呀﹗)
02、遭遇突變,傷心難過時沖到外面,天氣一定是打雷下暴雨。 (呢個《溏心》有呀﹗)
03、掉到懸崖底下一定死不了,因此,跳海跳崖是百試不爽的逃生法。
(時裝片都有呢條橋,條天橋總會有裝緊沙的貨車駛過,而跳樓又會有簷蓬等救跳者一命﹗)
04、直覺一般總是對的,不祥的預感總是應驗的特別準,算命先生的話一般也挺準。 (尤其是老婆懷疑老公有外遇時,一定中﹗)
05、臨死前的話一定要說完。 (《溏心》既程亮?﹗)
06、不敲門闖進去一般會遇到兩件事,上吊和洗澡。 (會唔會係inspired by大雄和靜宜呢?)
07、女主角或男主角一般在一部電視劇中至少洗一次澡。(同埋點解一定係淋浴,而且一定係洗緊頭…)
08、女扮男裝被識破一般有以下四種方式:帽子被打掉,掉進水中,碰到胸部,換衣服被看到。(最多係帽子被打掉,之後女角的長髮散落呢啦…)
09、好人躲進府中,任壞人怎麼搜一般都搜不到。 (其實客棧都搜唔到的說…)
10、一般壞蛋boss第一次都死不透,總要垂死掙扎一下,非要再被砍一刀再死。 (仲會死唔眼閉…)

11、大戰之前一般都有意中人贈送護身符。 (或求籤…)
12、奪刀(包括剪刀)的結果一般是一個人被割傷。 (係呀係呀﹗﹗﹗搶的一方通常都係出於好心想救人的說)
13、電視劇中新出現一個配角,一般接下去發生的事情(和案件)就和他有關。
(呢個詳見《刑事偵輯檔案》)
14、逃跑的時候,要不就是逃到懸崖;要不就是逃到闊地,然後周圍突然殺出大批人馬。 (呢個時候被追的一方只要跳落去就走得甩,上面都有寫啦﹗)
15、太師一般都是壞蛋頭子,不管他姓什麼。 (這個詳見《包青天》…)
16、對一句重要的話常常一下沒反應過來,之後又重讀一遍,這才大吃驚訝。 (加送一句「你說…甚麼…」)
17、擋在男女主角之間的第三者的下場一般都是死。 (再唔係就係覺悟前非放手,之後遠走他方…)
18、久別重逢的關鍵時刻,電話總是不合時宜地響起來。 (而家要加埋來電顯示添呀﹗)
19、逃跑時,在山上走路時特別容易拌腳或者摔跟頭,之後就會說:「不要管我了,你們快跑。」 (跌倒的一個通常兇多吉少…)
20、先拍鏡子裏面或湖面的倒影,之後轉到真實場景,是影視拍攝的常用手段。 (湖面和天光鏡頭通常係交代一日過去了…)

21、世上總有兩個長得一模一樣的人。
(詳見《創世紀》的自我複製郭可盈)
22、爬山的時候總會踩到一個石頭一滑。 (但又總係跌唔死的…)
23、心情不好,事業不順時就頭髮散亂,長滿鬍子(武俠片中,本來沒有鬍子的男主角這時候就會留起鬍子)。
(經典係萬子順風時gel靚頭,唔順風時就唔gel頭﹗)
24、人一死,鏡頭一轉,就是一張黑白照片。 (而墓碑的製作係簡陋得一般人係唔會收貨的說﹗)
25、女人突然感到噁心只有一種可能,就是懷孕。 (而家多一個…係突然暈低…)
26 、戰爭片中常見場面,地平線盡頭逐漸出現部隊。 (呢個古版《神鵰》度出現多次﹗)
27、表現時光飛逝一般有兩種方法:1、用字幕說明多少年後,2、主人翁作一個動作(如騎馬,跑步),做著做著就突然長大了。 (講戰爭的都係,影住啲兵荒馬亂片再用字幕描述戰爭有幾慘烈﹗)
28、阻止敵人的最後一招是抱腿,而抱腿的結果一般都是壯烈犧牲。 (仲有一招係咬對方手臂…)
29、衣服濕了,燒火烤衣服或避雨一般都會發生緋聞。 (地點:破廟、沙灘)
30、比武時兩人對峙,一般都要按照目光、表情、姿態的順序仔細描述一番。 
(講波佬上身﹗)

31、女主角傷心的時候,跑呀跑,最後抱著一棵樹開始哭。 (好衰唔衰棵樹可能係刻了二人名字的訂情樹…)
32、壞人偷偷向主角開槍,一定有一個人突然在後面說"小心"替主角擋槍。 (那個叫主角小心的人一定會推開主角的說﹗)
33、一旦失去工作,又急著要錢,就去(或揚言要去)碼頭扛麻包。
(再唔係拉車囉…民初片最多…)
34、壞人將好人壓倒在身下,一般都會雙手舉刀高舉過頭來作致命一擊,不過一般此時黃雀在後,最後死的還是壞人。 (仲要好人和壞人摟在一起,之後有一野一刀插入的sound effect,之後好人慢慢行開,插著刀死去的壞人才慢慢倒下…)
35、武林最厲害、最有名的武功一定是一門邪功。  (練的人通常係大魔頭,正派大敵,但turn out呢個魔頭原來唔係全劇最大的奸角…)
36、生氣的時候會隨手拿起附近的東細砸在地上撒氣,因此在主人生氣時上茶,那茶碗一定會被砸碎。 (而家好多戲都鐘意扮韓琛掃野落地喎…)
37、羞辱別人總是讓對方鑽過自己胯下。 (呢個通常都係古裝片…)
38、敵眾我寡時,總會有人自願殿后,最後壯烈戰死。 (好可能就係跌落地那個 …上面都有講﹗)
39、武俠片發生的門派一般都是武林第一大派或其掌門是武林盟主。
(總會有一派係少林,有一派係尼姑,尼姑多數係忠,但和尚就一半半,有機會係奸的說…)
40、為了表現一方武器佔優,總要讓另一方被砍出幾條傷口。 (或又旁人驚嘆有幾勁…)

41、「放長線,釣大魚」是最常用的伎倆。 (通常係用呢表現角色係幾咁有智慧)
42、閉關練功的時候一般會出事。
(十居其九係走火入魔,而唔係因為太耐無食野而餓死…)
43、壞人發的毒誓一定會應驗。 (但好人就算講住大話來發都唔會應的說…)
44、一旦放別人走,就說:“你走,走的遠遠的,我以後不想再看見你。”
(但之後一定會再見…)
45、夫妻一齊死去總要把手握在一起。 (再唔係遲死的一個倒下時一定係個頭伏在先死的一個心口上…)
46、一開始就喜歡的後來會變成愛恨交加,一開始不太喜歡的反而有可能終成眷屬。 (冤家變情侶已成劇集定律了…)
47、骨灰一定灑入大海。 (香港政府而家先出太out了…)
48、即使在古代,也特別講究一夫一妻(男主角一般只會在諸多紅顏之間選擇一個)。 (但時裝片的大家族家長又總會有兩個老婆…)
49、被人罵急了都是一個大嘴巴扇過去,而被打的人一般會嘴角流血。 (何解唔係掌印呢?﹗)
50、權傾朝野的權臣,不論是太監還是王爺,稱號都是九千歲。 (呢個少見啲喎…)

51、古代女主角死了,一般都放到一條船上,上面鋪滿花。 (80年代出現得多啲…)
52、古代男主角的隨身書童肯定會與女主角的貼身丫鬟對上眼。 (尤其是賀年劇…)
53、抓個人質是逃跑的最好辦法。 (古裝時裝都有呀呢個﹗)
54、凡是不知該說不該說的話肯定是要說出來的。 (叫人唔好同人講我秘密亦一樣…一定被爆)
55、當被問道「想聽真話還是假話」,所有人都會選擇聽真話。 (諗起「想聽好消息定係壞消息?」)
56、電視劇中有釣魚的鏡頭,一般都是兩個人在談話,但談話結束時會釣上一條魚。 (《天地男兒》呀﹗古天樂成日同演佢阿爸的子雄釣魚的說…)
57、頭撞到牆上一般都有個釘子,很多人就是因為這個莫名其妙的死了。 (呢啲通常係好人唔夠料對付壞人時,用呢表演惡人有惡報…)
58、打電話時因為猶豫半天不說話,對方也不掛。 (而且接電話的一方總係估到係邊個打呢…even無來電顯示)
59、喪失記憶的人最終一定會蘇醒,但他選擇的不是原來的生活,而是喪失記憶後的生活。 (《創世紀》啦又諗起…)
60、所謂最後一次,以後洗手不幹,一定會出事。
(如武林高手…一定會有仇家在金盤洗手時上門…)

61、想偷偷溜走時總是碰到一個帶響的東西。 (唔係點引起壞人注意?﹗)
62、逃跑的時候,一般找個地方躲起來,等追的人沖過去,再出來。躲藏的地方一般是籮筐、草叢。 (只要烏低身躲在草叢度壞人就唔發現架啦﹗)
63、神秘之地外面都立個石碑「擅入者死」,不過進去一般都沒事。 (《神鵰》都有呢段)
64、第三者欲拆散原來的一對,常用辦法是故意讓一方看到自己與另一方親熱。 (仲要親熱時奸奸地望發現了的情敵一眼…)
65、穿越時空的人,不論是去未來還是會古代,都會在新的環境裏生活得更好。
(《尋秦記》丫唔該)
66、描寫非常害怕就給一個褲子濕了的特寫。 (通常都係母后和大臣鬧得面紅耳熱時小皇帝…)
67、電話總是要一直響到有人接為止。 (唔會有人用留言信箱的說)
68、不知情的人在犯罪現場發現兇器,總要撿起來看看。 (跟住就被屈是殺人兇手﹗)
69、晚上(或清晨)偷偷回屋肯定會被發現。 (尤其是玩足一晚的年青人…)
70、第一次試驗新發明(特別是火器)肯定會失敗。 (清裝片的大砲…)

71、救過的人以後一定會在關鍵時候幫上忙。 (加送化敵為友)
72、逃跑,打鬥一般都會把路過的小攤弄得亂七八糟。 (一定推跌小販的貨和亂扔街上的垃圾)
73、掀蓋頭一般不會見到想見到的臉。 (成親戲…)
74、電視劇中的高學歷者往往不是什麼好人。 (尤其是出身低微,家人辛辛苦苦供佢讀書的,通常都係奸既…)
75、看見心愛的人睡在床上,一般都會給他蓋被子。 (之後就會整醒佢…)
76、說在路上還有多少分鐘就到肯定不會按時到;同樣,到對朋友或家人說:「你等一會,我一會兒就回來。」的人一般都不會按時回來。 (可能以後都唔返…)
77、一段談話結束,在一人離開時,另一人會突然說:“××,謝謝你。” (呢個好多日劇都有…)
78、筐椚人酒裏下毒後,在別人喝的時候一定會盯著對方。 (唔望住,被害的人毒發時問:「你在酒裡落了毒嗎?」…邊有人答係呀﹗)
79、懷孕期間流產的概率總是特別大,造成流產的原因大多是從樓梯上滾下。而且一旦流產就很可能喪失生育能力。 (唔知點解時裝劇都仲會…)
80、一旦得了絕症,就故意把自己的男朋友(或女朋友)氣跑。 (但之後一定又係再喺番埋一齊…)
81、主動摘下面具的人為女性的可能性比較大。 (呢個少見啲添…)
82、被打中伏在馬背上肯定死不了。 (如同時裝片飛電單車一定避到後面追住佢既人從車上開的槍…)
83、男女相愛一般都用「金風玉露一相逢」那首詞。 (唔係「有緣千里能相逢」呢?)
84、勸說人的理由都是:「你要是為他好,就……」 (《溏心》好似有喎呢句…)
85、劇中人物(特別是古裝劇中)總有一個經常聚會的餐館。 (處境劇都有,通常係主角家開的,唔係就係茶樓…總係一大堆人一齊去飲茶…)
86、劇中人物對只需回答“是與不是”的問題一般都不會直接回答,或者不回答,或者顧左右而言他。 (答得太快會被認為係講大話…)
87、物體從高空落下,一定要拍一個落下的鏡頭。 (仲要係打爛的一刻…)
88、當聽到自己被懸賞時,一般都要對價碼做一個評價。 (賞金高的話仲有沾沾自喜的樣子…)
89、真正的兇手總是因為言多必失,說出了自己本來不應該知道的東西而暴露。 (好多時兇手都係自己爆自己出呢的…)
90、兩人交談完畢,一人離去,總要拍攝一下另一人此時的表情。
(失落樣呀嗰啲囉…)

91、用洗澡,睡覺來掩飾是常用的手段。 (同時老婆都會趁呢個時候check老公有無異樣…)
92、惡習難改的人一旦表示要痛改前非,他就離死不遠了。 (人之將死其言也善嘛…)
93、一個人住院,總要先拍一下手術室外人的感受。 (或做手術的人很不安,被醫生安慰一下的鏡頭…)
94、縫衣服的下一個動作就是拮到手。 (批蘋果都好易中招…)
95、信上看不清楚的字肯定是關鍵字。 (如時裝劇的fax…)
96、心慌的時候開汽車門一定會掉東細。 (或開門唔記得關門…)
97、撤退的時候明明沒人追趕,非要有個人自願留下來,說:「你們先走。」而這個人在接下來一定會出事。 (呢個pt咁似上述的…)
98、以前認識的人的重逢總要因為種種原因而錯過,但最後一定會重逢。 (通常係二人年青時認識,到老咗再相逢…大結局前最後一場戲)
99、一陣劇烈咳嗽後用手帕捂嘴,一般都會吐血。(XDDDDDDD)

18 則留言:

  1. 灰色字之前睇過了,你的評語很中~
    唉,我打開電視都唔知睇咩tim....
    佢d劇集真係每況愈下

    8th Jun 2007 17:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開電視第一件事係轉去有記睇吓爛片台做緊咩爛片,好多臥虎藏龍既好片睇的說…
      tbb劇由頭追到尾的,要數番去上年既「女人唔易做」啦,成年有多…

      10th Jun 2007 22:53 PM

      刪除
  2. TBB劇集質索是每况愈下,有幾多套糖心ah.

    8th Jun 2007 18:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 溏心個故仔其實都好舊酒新瓶(實俾溏心迷打…),不過有班好戲之人頂住…(一定俾人打呀﹗)加埋傳媒推波助瀾先有咁hit,人地生果報才不會套套都同tbb唱好呢…

      10th Jun 2007 22:56 PM

      刪除
  3. 自從會上網之後,已經好少真係會坐底睇TBB的說,尤其係會寫blog之後,劇集內涵真係唔多,睇劇集我會perfer睇大陸又或者日本多o的。

    夜晚如果屋企人唔係度,我其實係會睇鳳凰台又或者now財經台,如果想學英文一係睇明珠又或者BBC,死未 -_-

    所以呢,過多幾年轉數碼,TBB都仲唔改的話,而我地開始代替爸爸媽媽去操縱個control個時,TBB就弊架啦。

    9th Jun 2007 01:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,呢幾年鐘意又念念不忘的劇集數埋五套都無…唉…
      人家的劇集(如日劇)除了劇情外,還會有對社會批判、反思位,唔係齋娛樂的說…水平真係高香港出品多多聲…有時睇港台啲節目仲好睇過tbb劇…
      其實我父母都無咩睇電視的了,我地一開電視多數轉去有記掃台,真係無野睇先會轉番去無記的說…

      10th Jun 2007 22:58 PM

      刪除
  4. 73...義不容情...丁有康!

    9th Jun 2007 04:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到呢啲娘野現代都仲有…

      10th Jun 2007 22:58 PM

      刪除
  5. 我加一個, 一堆臨記中,突然見到一個熟口熟面的,通常都係兇手(好夾硬!)... =P

    9th Jun 2007 14:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都得喎其實…哈哈

      10th Jun 2007 22:59 PM

      刪除
  6. 你真的想到很多,看電視劇時,我爸都像編劇般說下一步如如何如何。
    不知道我有沒有看漏,這是我爸常說的;古裝片內,必有斬頭shot,每次都在那個官拋下「斬」那個牌,劊子手拿起刀的一剎,就會有人從遠處喊「刀下留人」…
    每次我爸都會說,每次我都會笑。^^"

    10th Jun 2007 14:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 刀下留人呢句係呀,無論係刑場還是公堂之上都會有人叫的…
      俾你咁講以後我睇實會笑的說…

      10th Jun 2007 23:00 PM

      刪除
  7. 韋小寶22/6/12 16:45

    你都幾無聊

    其實睇你打既野都應該用左幾多時間
    可惜又on9 又唔好笑

    一個門外漢學人講電視
    去訓啦你

    6th Dec 2007 06:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇你花咁多時間睇完人又留言都用咗幾多時間,可惜又冇品又冇論點,連標點符號都唔識用嘅「知識份子」學人打字,你不如唔好過嚟攪人地個場。

      6th Dec 2007 08:58 AM

      刪除
    2. RE:韋小寶

      阿爵爺,
      想問吓門內漢而又好笑既版本係點既?
      請指教

      6th Dec 2007 09:31 AM

      刪除
    3. RE:aulina

      時差之回覆:其實我期待呢位哥哥回覆…但佢消失了…

      刪除
  8. 只係識話人無聊, 黎同人鬥無聊嗎?
    想搞事, 都應該俾少少誠意先啦. point都無個, 叫人點回應你呢?

    6th Dec 2007 09:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 時差之回覆:佢無再出現啦﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD