2016/08/13

[日劇]《毫不保留的愛》第2集


上集就送鞋,呢集小明就收走女主的感冒…到底有無人覺得呢啲係浪漫?定係我太唔了解漫畫既世界…我係咪要睇一睇套書(連載咗兩年咋喎)…

然後,呢套劇一定係一開始小明拒絕了女主的熱情,之後回到工作上二人輪住出錯,之後二人出盡百寶將功補過,過程中互相了解,女主又再次喺結尾向小明送秋波,然後小明就喺第二集拒絕佢…

Formula已經完成了。

啲漫畫咪成日話女主未拍過拖所以被男主猛烈追求會唔知點解,呢套的未亞姐有個前男友,又出咗社會工作三年,仍然可以如高中生愛情劇咁被男主簡單一句話,甚至係一張畫咗哈哈笑面的memo紙攪到心動晒…而家係少女漫畫嘛?真係好難唔覺得佢智障囉…

呢套劇既宣傳部真係高能到一個點。首先係記錯重要VIP設計師森丈一生日…

然後未亞姐去搵佢老哥道歉,劇情故弄玄虛弄得大家以為未亞姐要以身相許時…副社長好「英勇」咁話唔得…我唔可以俾你去架…未亞姐就「Fu」去身上的床單…then…原來係變裝舞會…嘩…啲劇情…好英雄救美囉…

小明一副生無可戀的感覺好笑到爆炸…

未亞姐的智障事件簿又多一項:妒忌副社長太太,趁小明飲醉唔舒服瞓著時偷走佢除出呢的婚戒…真係幼稚到一個點…

然後我一路以為三好夫人(即係明嫂)係橋本愛實…囧…原來佢係老婆個家姐啊…

天呀﹗限定預售產品press release可以寫錯日子…真係太爆了。跟住補救的方法竟然係派街招…你可以咁樣破壞品牌形象嗎?同埋份野無人check架咩?無理由一間咁大既品牌會咁唔小心囉…咁…我可以話係編劇有問題了?﹗會唔會太傻太天真呀…

左圖的那班膠層就好似無記劇啲董事咁,集集都係坐喺度插副社長,不過我覺得佢插得啱,派傳單真係接受唔到囉(本集重點智障位),係咁manage呢個brand既話仲有人會覺得佢高級嗎?﹗雖然說最後因為designer仗義出ig相令好多人去買,sales figure係ok既,但呢個錯誤真係太誇張啦(雖然,幾廿個人睇一份野但都真係會錯野…我明既…我試過)…

重要既事要講多次:我接受唔到派傳單囉﹗有乜理由唔用fb/ig/tw出即時資訊令人check到跟住去店裡看呢…傳單我真係接受唔到囉…

就係因為女主淋雨派傳單,於是病咗…暈到在副社長的懷裡(﹗),之後副社長帶咗佢入自己office,又喂藥又盛咁,仲話「把你的感冒傳俾我」作出情深一吻,嘩﹗唔衛生又無傳染病常識…智障x1000000喎﹗波咩可以傳來傳去…

喂呀,你地有無常識架﹗

如果我係締芬妮marketing真係好頭痕,點解會跟一部感情線和工作部份描寫完全智障的劇集tie-up,每次影產品又濛晒鏡閃閃發亮咁,啲setup仲娘過廣告雜誌既硬銷,睇完完全唔會arouse到我鐘意呢個brand…失敗…真係好失敗囉…

結尾就係女主持住張副社長叫佢保重的紙仔少女上身咁同副社長講「請俾我做你情人」…我好想一腳將呢個爆煩既女人伸落鹹水海…

完。

6 則留言:

  1. 李小球15/8/16 17:54

    睇得出施主你怨念好重,重到要踢人落海 XDDDDDDDDD
    我覺得要點首歌俾佢地.....:和情人深深一吻來傳染感冒~~ 好嘛~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為女主的性格全部都係我討厭的…
      嘩…你出《無聲彷有聲》…我唯有出《我不要你愛我》

      刪除
    2. 李小球9/9/16 15:38

      佢地不如一齊趕走大婆然後在一起算啦........快啲完結,造福人群

      刪除
    3. 好浪費地球資源…不如問wowow買《賢者的愛》嚟播…

      刪除
    4. 李小球12/9/16 12:04

      真係要拖阿編劇出去打......

      刪除
    5. 真係唔好話cctvb劇差…人外有人天外有天…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD