2016/08/03

[日劇]《毫不保留的愛》第1集


呢套劇係浪漫不倫theme架呵?點解我覺得笑點處處…

忍不住,係忍不住,喺空氣結他的帶領下展開愉快的cap圖日記。

你是我的目標﹗

見到小明(<--好親切),就諗起佢老哥小鮮肉年代的《魔女之條件》,然後呢套劇的女主反町嫂都有新劇上喎﹗講番明哥,唔知點解佢越一臉正經我越想笑…睇番舊文,睇《雙頭犬》時我又係話佢越正經八八我越想笑…真係sorry…


一開始的男女主腳相遇(濛鏡令我一度以為係夢境…),好tbb式的冤家開頭,之後變成同事…再互相欣賞最後…um

呢個無眼睇樣據說係男主想靜下來聽自己心意的時候會做既野…但我覺得佢一臉無眼睇…好生無可戀咁…

之後係有講佢老婆和公司既事…係攪到佢無趣既…

話說明哥想幫小妹妹截住升緊上天的氣球,一野跳起接唔住仲撞落女主度,女主俾人撞跌隻戒指仲被妹妹指住鬧…

個妹妹好霸氣…





女主話佢係自豪喺蒂芬妮度做…同明哥搭咗兩咀點解一定要搵番隻唔見咗既戒指就向人說教…煩到呢…(搵野…係《唯愛》條橋嚟架喎﹗一開始菜緒對弘人都無好感…)

女一真係好煩…天職甚麼的…

霸氣總裁(副社長先真)這麼一說實在大快人心…

劇本是很想表達女一好有夢想亦好努力,企畫俾部長彈咗幾次都唔放棄。但…佢同明哥去見客,女一懶醒地同明哥說呢個客佢用咗幾多心機時間去拉番嚟先見到面時(明哥說想體驗平常工作環境所以說不要爆佢副社長身份),人家一見到二人就衝埋去同明哥握手…女一係勁好笑地…囧咗…(um…係…與其說是能幹…我覺得係蠻力…)

感情線是要推展既,第一步是結怨,之後和解,之後欣賞,then要啲心甜既片段…一…是…鞋…因為女主空跟踩坑渠蓋而斷了,明哥帶佢去買鞋…

秒速變臉﹗我一開始以為買鞋呢一幕喺Jimmy Choo拍,原來係另一男配做的公司,仲要同女主爭名人訪問。呃,我想話蒂芬妮係主sponsor(男女主都喺呢度返工),於是對白不停提公司名,女主身上的是店家產品吧,然後講佢地做Exhibition和出booklet,成集不停現名。產品。湖水藍。產品。湖水藍的,好煩。再加上女主成日話珠寶呀天職呀媽媽呀偶遇呀,煩上煩。

相同的店家sponsor,《唯愛》既Star Jewellery做得好好多啦。一開始我以為呢家店係杜撰,點知真有其店﹗

想點呀…你可以再90年代啲嘛?女主心如鹿撞以為男主出手鍚鍚…原來只係…囧

呢套劇的重點(笑位)是明哥的空氣結他,佢返屋企爆開heavy metal然後通屋走地彈佢既結他…然後…我笑到標眼水…但原來女主都有發癲狂跳唱k…呃,我諗係想表達佢兩個好抑壓?﹗但…我笑咗…sorry

蒂芬妮日本分公司喎…可以俾你繼承架咩…定係呢家分號由江戶時代已經開咗…囧(夜媽媽又喺公司度…工時好長啊﹗)

睇《不愉快的果實》呢,雖然栗山千明的獨白好煩,但在成宮小惡魔演的魔性已婚男帶領下,是還可以感受點解女主會忍不住開啟不倫之戀。但呢套…呃…霸氣總裁賣鞋記…呃,我暫時感受唔到個浪漫喺邊…係掛住笑咋…

據說之後的集數都有空氣結他…夜色…無聊但不可使你欣賞…~~~好期待。以上。

12 則留言:

  1. 李小球3/8/16 17:48

    咁你有冇幫襯Star Jewellery一下?
    係咪要開返成宮小惡魔嚟睇......起碼有creepy的明智吾郎,同埋劇情竟然感覺勁正常(哎)

    回覆刪除
    回覆
    1. 貢又無喎,一路我以為係劇組作出嚟…直到年頭去搵船廠資料先知原來真係有呢家店…
      成宮小惡魔好似最後一集又出現番…囧
      有比較之下…真係一山還有一山爆(笑)

      刪除
    2. 李小球5/8/16 10:20

      不愉快的果實,好對唔治,原來你都唔係咁差 XDDDDD

      刪除
    3. 我地係咪要睇番?﹗哈哈哈哈

      刪除
    4. 李小球8/8/16 16:34

      唔.....其實都可以睇返,反正都睇咗三集(雖然肉酸男X都仲係好肉酸......)

      刪除
    5. 我睇到第五集架

      刪除
    6. 李小球15/8/16 17:50

      咁你更加要睇埋佢啦......哈哈

      刪除
    7. 唔係應該一跳跳去結尾睇小惡魔再次出現?﹗

      刪除
  2. 試鞋那張相和「太陽的後裔」那幕同角度!不過對戲情的感染力就差遠焉

    回覆刪除
    回覆
    1. 《太陽》縛鞋帶那幕係女主身心俱疲時女林出嚟鼓勵佢,小小一個動作已經注入無限動力(<--好似打廣告)
      呢套劇既鞋…物質化好多…零感動喎

      刪除
  3. 夜色…無聊但不可使你欣賞 <= 有聲。笑死我了 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小明彈結他我個腦就響起陳曉東先生呢首名曲啦~~~
      支持你我終於抬頭說聲…跳舞吧~~~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD