2016/03/14

各式各樣的熊仔餅

麥旋風後,另一樣一見新野就忍不住試就係好食到唔捨得扯的樂X熊仔餅啦~~~哈哈哈

這個是琴日見到的吉士布甸味(759阿信屋)…未食…因為屋企仲有一盒未家庭裝未食晒﹗哈哈哈。睇番舊文原來n年前出過個焦糖奶味的說…我對呢類野都無乜抵抗力…



所以…呢水經常去史打北食焦糖布丁芝士蛋糕…囧







前陣子在惠X見到的芒果味但因屋企有存貨所以無買,但飯友送上手信乙包…即刻開嚟食啦…我覺得呢,因為佢個餡係古古力底,襯啲帶酸味既野會清新啲無咁甜,又易啲食出個主角既味。芒果同涉谷honey toast都係呢水至愛…


我係咁話屋企有既存貨就係呢個好奇怪唔知同涉谷有乜關係的honey toast味。佢有少少酸似檸檬…係咪涉谷honey toast有落檸檬汁呢?總之呢,甜度不高之下食落唔起痰,好好park。試過一盒細既覺得很不錯之後再買了一筒家庭裝…好癲…

同埋呢,最後我想問…阿熊個造型係咪…waiter?﹗巧打耳啊~~~








考試季節必備的迷信系列…塊餅本身好可愛地有啲吉利野…但我係上年見到既…上年無乜考咩試無買嚟食…
















香蕉唔知點解變咗夏天花火大會擺檔人…綠茶就變咗…茶道界人士?﹗啲造型都好好笑…呢兩個味都唔錯的(綠茶應該好難整得難食吧?)…但之後都無出現了…

呢兩個我無記錯應該係上年萬聖節前後在7仔見到的,椰子奶呢唔多食得出椰子味,唔知以為係普通白古古力…

then萬聖節特別版的呢我就好失望啦…以為係南瓜點知係士多blur梨喎﹗車…











最後…是塊餅隻熊仔好過癮地食緊甜薯的甜薯味…我相信係繼綠茶後好難整得難食的味道…好香好香好香…但季節限定…秋天(?)之後都無見過了…

以上。

2 則留言:

  1. 花火大會可能因為會有攤檔賣chocolate coated banana所以有個咁嘅造型

    考試合格系列, 單眼だるま變單眉, 好搞笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦係喎…我只係諗蕉唔係一年到晚都有…
      考試系列真係好正…但今年行7仔唔覺眼有…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD