2013/11/06

我食邊隻奶粉"大"?

之前搭巴士時見到車身廣告,是無左邊的李在勳先生的,只見到小圈中的BB個樣好邪惡…無件事咁啦,前陣子搭地車時見到大廣告﹗嘩﹗巧驚﹗如果我有BB…我會敢俾佢食呢隻奶咁嘛?太石破天驚了…



究竟樂天的孖劇停想點呢?見而家泡菜風正盛(看我如何沉淪…呃…),所以覺得用泡星代言可增加SELLING POINT?或者都係既(看我如何被代言人影響我用SKINCARE的習性…呃),但我覺得奶粉跟FSCG或消閒用的又唔同喎,始終都係影響BB成長,如果呢個男星跟張學友爸爸一樣係爸爸,或者一副慈父樣又作別論,但呢位李先生SELL的…是佢副波地喎﹗我知泡星都出名佢地一副強健無比的波地,咁BB食奶粉其中一個要素梗係食得BB仔快高長大啦,咁兩樣野LINK埋都合情合理既,但…一個大隻雷雷的人戴住條我愛媽媽的口水肩件事即刻好KAI…

我諗,呢啲關乎生命成長的物品代言人CREDIBILITY很緊要的…

定係真係有媽媽輩會希望個B大個會有如此強橫的身型而買呢隻奶粉俾個B食呢?我想訪問吓佢囉…見到呢個廣告我覺得件PRODUCT KAI咗同好好笑啫…

跟住我SEARCH了一吓呢位李先生…佢著番衫係正常架喎﹗囧…睇樂天奶粉個WEBSITE…都係正常架喎﹗


延伸的閱讀

8 則留言:

  1. 咦,好似唔同人咁嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:lu

      我應該無貼錯人吧?

      刪除
  2. 我每次見到呢個廣告都覺得好核突,囧

    回覆刪除
    回覆
    1. re:妹

      仲要去到邊個站都見到個廣告,真係好肉酸…都唔知係乜審美眼光…

      刪除
  3. 見到個廣告的 第一個感覺係.......食左會變成一個周身肌肉的低能仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Wu Cami

      好難唔會linkup到肌肉發達頭腦簡單囉…

      刪除
  4. 當初第一次看到這張奶粉廣告時,我以為那人是王祖藍。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:WINSON

      咁爆笑?都係那句啦…我唔覺得個男人除衫會令我覺得隻奶粉work…XDDDDD

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD