2013/04/11

吃得太遲~Palco Ristorante

這家Palco Ristorante位於在極詭異的柴灣青年廣場內,對面是食上海野的太極樓,成件事都係詭異到不能。於是開業以來雖然想去試但又未有動力去動身…卒之某日心血來潮試了一試…噢,原來很不錯的。又…原來很多明星去過喎﹗

嘩﹗三哥的簽名呀﹗

而我咁孤寒,當然係去食lunch set既…

如果我無記錯,左邊和中間的應該是甚麼蘿蔔湯,而右邊是南瓜湯,兩個都很creamy的說…

呀,佢係選個主菜,之後有湯、湯律和咖啡/茶,加10蚊有甜品。

沙律有酸醋或蜜糖芥末兩種…

  
主菜試過這個安格斯牛排甚麼燒汁加個芝士層層疊的焗薯,焗薯是亮點﹗香軟又濃芝士味,再點啲汁係勁好吃﹗

另外試過這個野菌甚麼雞肉的甚麼risotto,雖然我曾經很迷戀叮叮risotto…不過唔知呢,而家又唔係太鐘意了,都係轉番去食扒…
 左邊的是甚麼mousse了,右邊的是檸檬味,呢條細細舊的甜品就係上面話加10蚊的了…

剛剛一次去食的這個士多啤梨味得啊﹗最正係上層mousse、中間的cake和底層的餅底都有士多啤梨味﹗好細緻的說﹗

lunch set加埋一大概$100~150不等,視乎你叫乜和食唔食埋甜品啦。好啦…等我搵日去試吓夜晚的a la carte!~

Palco Ristorante@開飯

2 則留言:

  1. 呢間我D中學同學都話過好GA....
    不過我未試過..

    而且....唔平呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:星晴

      lunch吃的話百零蚊一個set會比較ok…
      夜晚的話三倍都唔止了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD