2013/04/12

微電影《ICU》

在這陣子被張智霖舖天蓋地的咖啡微電影廣告攻擊後(連睇戲都睇到呀﹗),估唔到某人同大物這個橙汁廣告竟然都來一個微電影…

成套「微電影」(上集)…係mv嚟架嘛﹗呀,某人喺team h新碟度有首《feel the beat》的國語版…完全聽唔到佢唱乜時,這隻甚麼ICU(勁覺得係《放學ICU》啲朋友…)啲發音好幾標準…

而我覺得呢套微電影個編劇可能好鐘意睇《瑪麗外宿中》…(我完全無視了大物﹗哈哈哈…佢地首先喺office相遇)

當我以為某人做乜做office boy送橙汁(係,就係佢代言的那個了)時,鏡頭一轉就去了一個疑似休息室的地方,某人換了衫跟住若有所思咁…(sorry呢個鏡頭我無cap圖…XDDD)…

跟住發現那是夜店的休息室,某人著住件十分無缺的皮縷(完全就係第三定四集無缺無啦啦俾代表收留了一晚時穿的那件灰色縷…),鏡頭一轉佢就上咗台表演…後面是…SKILLZ嗎?﹗囧﹗個名真潮…。ANY肥,台上某人同隊BAND唱晒歌咁,台下大物來了在看喎…

然後大物就好似瑪麗咁去後台裝某人,之後某人又好似無缺咁俾唱片公司/經紀人(?)捉住傾合約…

不同於代表搵了無缺好耐先簽到佢…今之某人好快就簽了約囉…仲同隊友分享添…噢…佢簽中文張字喎…但唔係簡體字既?而那三個隊友…是不潮的,也不花俏…

喺同隊友開開心心時某人AWARE度大物在遠處望佢,當佢望大物時大物轉身就走(SORRY,CAP得大物比較樣衰)時,上部份就完了…囧

好啦,我等下半集出啦…某人係咁出碟出tour…仲以為佢唔會拍戲的時候出了這個奇怪的微電影…好過無了?﹗哈哈
***************************************************
BTW,某人勁搶錢(其實無乜邊個韓星仲要係男既唔趁入伍前搶錢的吧?),TEAM H PARTY都未開完(日本有追加公演),已經排期出DVD了,跟住仲有20周年FIGURE既時候…佢五月出日文碟了﹗大囧﹗

封面勁似ELLE啲spring issue feel,TEAM H的歌唔click,不過某人之前啲日文歌不賴,密切留意﹗(雖然我話轉會去女林度喎﹗哈哈哈)

2 則留言:

  1. 哈哈,我覺得《ICU》和《feel the beat》的國語發音差不多,但《ICU》的歌詞大部份是中文,而《feel the beat》就只有幾句中文歌詞,其餘是韓文歌詞,所以可能這個原因你聽唔到佢唱乜?

    看了那個唱片封面,他想成為女人吧?

    還有你收到誠品現金卷嗎?其實在寄出前就想會唔會寄失,希望我不會有這樣的預知能力啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:五月

      《feel the beat》有韓文的嗎?一首歌唱咁多文唔怪得我load唔到佢唱乜啦﹗

      哈哈哈,個封面真係好女人…覺得《let me cry》個黑白封面型好多,或者未睇慣所以咁cotton collection係怪怪地…

      誠品coupon收到了﹗sorry唔記得話番俾你知添﹗仲有多謝你的十字繡呀﹗好精美的說﹗哈哈哈…我又心思思出門,可以拎去買吓旅遊書(謎之聲:你不是已經買了很多書嘛?)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD