2013/04/04

近期常聽的歌…

無呀,想貼吓YOUTUBE又無乜名目咪求其作個TITLE…哈哈。我想話在某大人大推之下小的頗喜歡這一隊"無限"的,新碟的這CUT《Still I Miss You》LOOP完又LOOP,雖然其實我只認得有演《回答吧1997》的HOYA(笑)

其實我想話成隻《NEW CHALLENGE》都好不賴呀﹗《as good as it gets》、《Beautiful》和合唱版的《60秒》也是好好LOOP的說,跟之前的主打歌相比好似少了點熱勁,SOFT咗好多喎?襯番春天要溫柔點了?﹗(謎之聲:我好似上年才聽…做乜在扮熟…哈哈)((26/8/13後按:呢CUT《Still I Miss You》真係好恐怖呀,我LOOP到可以連住聽十幾廿次都未厭﹗))

無聊在CLICK某大人(繼續係某大人﹗哈哈)的文時發現三子在東京演唱會有唱《RAINY BLUE》了,跟住又在狂LOOP…呢隻歌真係好毒,不論是德永英明、張學友、楊千FA(佢05年時和林一峰的拉闊唱過的說)還是網路上三(五?)子版本都有令小的聽完又聽的奇異功能…就說小的成了某卓哥暗粉,一看發現佢唱了中島美嘉的《Glamourous Sky》,跟住有天又唱了玉置大叔的《Friend》,嘩﹗都是我喜歡的呀﹗我應該睇三子演唱會了?(但我唔識/熟佢地自己既歌喎﹗XD)

之前看頒獎禮時聽了許牙醫的《面具》覺得還真不錯,跟住某天喺收音機聽到呢首《青春頌》…竟然是藍奕邦手筆架喎出自,死啦,我好CLICK佢啲正能量歌架﹗CLICK到在喪LOOP。據說牙醫呢隻碟以長大為題,《重新長大》係佢同朋友一齊作詞添架喎﹗

其實看完安室演唱會後,同一個星期五我仲看了郭城城演唱會,本來想出文但又唔太諗到點出於是就擺下了。呃,我想話呢音響方面比07年的好多了,其實我唔係好BUY佢啲體操舞的,那個雙槓太騎呢了,今回變了一堆可以推嚟推去的CUBE,好多了。而視覺效果方面落了好多心機,唔單止那個變型金剛台好睇,就咁用燈射落個台度又變宇宙又變海洋的效果都好好睇,雖然那些《失憶諒解備忘錄》、《絕對美麗》我還是覺得唔好聽。咦…唔關呢部歌事呀呵?無呀,比起《天機密語》和《I'm Aaron Kwok》,我覺得呢首《永遠愛不完》好聽得多啫…

安室的新SINGLE呢,其實我想話我覺得《BEAUTIFUL》更合我心意的,不過只搵到《BIG BOYS CRY》咁貼住先啦,我都話我衰,明明SELL勁歌熱舞的歌手我又走去LOOP慢歌…哈哈。呀,這首《BEAUTIFUL》很溫心的,讓我想起N年前Christina Aguilera同名的一首歌,又係一時喪LOOP之選…

雖然我覺得在懷念哥哥SHOW上陳天后成功將哥哥的快歌唱到極悶人…UM,不過奇異地我覺得佢首新快歌《SO HOT》(竟然跟陳妖LONE的一樣名﹗)幾唔錯,跟住再聽吓碟內其他歌,竟然OK合心意喎,呢首《斷?捨?離》其實都係一首很港式的情歌…但跟N年前的《TAKE MY HAND》一樣唔知點解好鐘意,原因不明。另,《月球上的約會》和《It's All About Timing》竟然很少女(和我覺得幾唔錯…),但出來效果又唔突兀喎,很詭異。

還記得我是頗BUY洪小白的嗎?﹗(XD…看來繼77年之謎後,小的開始儲87年的飛佛了,洪小白、林YOGA、張某碩和BOA…越整越多,好危險﹗哈哈),其實呢首《LAST DANCE》都唔新的了,應該是上年年尾派台的吧?但一聽就很喜歡一直記在心中咁囉。

不太喜歡主打歌《I GOT A BOY》,不過某次唔覺意CLICK到呢首《LOST IN LOVE》又覺得不錯喎,就說呢隊每人都有分工的嘛,不用跳舞SHOW長腿的時候,齋聽,歌聲其實都幾動人的說…BTW,另一CUT《Romantic St.》都很不錯的說,看來我都是留意多一點SIDE CUT才行(大力點頭)…
*******************************************************
貼完,以上~

4 則留言:

  1. 係呀, 一齊追 JYJ 啦~~~XDDDD
    Rainy Blue 在上次佢地 2010 年唱時我冇咩感想, 可能成個con 太悶....今次我都覺得好好聽呀~~~~~~

    kelly 的 so hot 我反而覺得唔o岩佢, 可能係d 詞唔太得(個人feel), 但係It's All About Timing 我都覺得好好聽, 其實 kelly 上次 moov 個 live 唱得唔差ga, 不過今次唱哥哥真係10個有 11 個都彈....

    少女時代我同你一樣鍾意那2首歌, 其餘我delete哂.... 可能因為我鍾意慢歌多d 呱~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:kelly

      我先剛剛聽熟五人年代的歌咋,要啲時間先可以消化埋三子的歌啦…哈…
      《RAINY BLUE》係我細個時一聽就好鐘意的情歌,唔知點解…跟住大個咗先去搵番個日文版嚟聽又係聽到中晒毒,見到網路上竟然有個東神+德永英文的合版片段真係癲咗…哈哈…
      暫時我都係篤吓篤吓咁睇啲舊片,未試過一氣呵成的成個CON睇,等我研究吓先~跟你地去追星我驚我唔夠投入咋﹗XD

      KELLY好似好ENJOY做舞后的感覺,但佢實在太令帶起首歌的感覺了…我無睇容天后唱《大熱》,但我相信佢個音樂感會HANDLE得好好多…
      《SO HOT》我覺得佢唱得幾庸懶有啲新感覺(就說佢啲歌都悶咗好耐),《IT'S ALL ABOUT TIMING》和那首月球甚麼(唔記得歌名)都幾唔錯…我竟然有細心聽番佢隻碟呀﹗

      少時我貪得意CLICK吓YOUTUBE嚟睇咋,睇過博友推介文都話佢地啲SIDE CUT快歌和慢歌都比主打精彩…所以我咪走去篤吓嚟聽,又有啲好發現喎﹗

      刪除
  2. 無限我入坑的時段是BTD,佢地果陣時跳舞真係好吸引我(個樣唔點計呀)歌好洗腦XDD
    《NEW CHALLENGE》成隻碟幾好聽,我最愛聽有女人笑聲果首"無奈的真相",好似卡通片歌XD
    佢地今次個造型已經比"再次回來"(出道歌)個造型好多,大家靚仔左(?),但到而家我仲係度懷疑自己到底鐘意他們咩野XDDD

    P.S:你可以聽番"BE MINE"一輯,成張碟個人覺得好好聽!!!"Tic Tok"係神曲,每次聽都好想唱...

    少時果張係side track好聽(主打歌一般啊),"baby maybe"&"promise"好聽!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:小木

      無限隊呢我睇過啲MV一兩次啦,之後就係出街聽歌聽到熟,我反而無乜睇佢地跳舞﹗哈哈哈﹗
      《無奈的真相》都唔錯呀﹗第一吓個女人笑聲令我想起《頭髮亂了》那把BB定唔知係女人的怪相…
      佢地令仔咗…XDDDDD…咁正常做了一段時間啲STYLING應該捉到每個成員既優點,識得避重就輕咁出嚟令仔咗係正常既…

      《TIC TOK》,等我研究吓先。我成日話好好聽的東神《MIROTIC》原來都係佢地神曲,我就係一聽就好想唱…但重點是我都唔知佢唱乜﹗

      少時今次隻碟的兩首主打我都唔鐘意,反而聽SIDE TRACK有好發現…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD