2013/03/17

Fleur de Sel食crepe記

就咁影個門面係咪feel唔到喺商住兩用大廈裡面先?



話說click click吓見到呢家店,平時食開crepe都係去灣仔的LA Creperie,唔係話佢唔好,不過大道東始終都係有啲隔涉,呢家店喺老銅中心地帶,食完仲可以行個誠品,正好多囉。
再加一張入店內之前的走廊位相,如果係屋企的話條走廊咁大都幾騎呢喎﹗
店家的哥哥仔勁有性格,友人想點梨味但哥哥堅持推介蘋果味的…囧。而小的打去訂枱和改booking兩次之後…友人說來到的時候店家無我個record喎﹗勁詭異喎﹗


因為weekend無set lunch,於是要分開點,比起LA Creperie花臣多啲,繼開飯頁有人說的蝸牛crepe(蝸牛﹗)後,有睇完都唔知係腸仔定鴨胸的東東,同埋一塊漢堡扒詭異地跟沙律一個東一個西…哈哈﹗

甜品時店家哥哥又玩性格,右邊那個問我地要乜雪糕,咁佢up完一輪聽到有焦糖布甸味喎,小的梗係雙眼發光話要啦,跟住佢先話推介係vanilla味…呃,咁你問我做乜呢…好啦…要啦…

另外一個古古力皮的,係style系列之選,好爆,雖然我唔知整粒金莎(其他仲有kinder出奇蛋…真係好爆)有幾stylish,哈哈。

因為是散叫,於是一鹹一甜一野飲平均每人二百蚊落樓,不過食得好滿足。而店面小小坐位又不算太逼,加埋個露台有自然光係幾開心的,雖然店家唔知點解次次都係將音樂較到鬼咁大聲,揀好歌先嚟較番細聲,俾佢嚇死…法國人都是這樣的嗎?anyway,同埋有人食煙﹗個露台算唔算室內呢?上次睇馬明個節目話唔知幾多%有蓋cover的話都算係室內架喎﹗噢…

下次有機會去挑吓lunch set先。哈。

2 則留言:

  1. 金田一17/3/13 20:32

    你好鍾意食CREPE咁喎~我要食兩個先飽~囧

    回覆刪除
    回覆
    1. re:金田一

      鐘意架,無論係街頭一卷手拎住的定係呢啲切吓切吓的…
      兩個?飽到喊喎…(我既話)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD