2013/01/17

參一腳談HMV

見報導說呢家店申請破產面臨閉店,連日FB都被洗版說可惜咁,如果我無記錯,最近一張在HMV買的唱片是安室奈美惠的《Uncontrolled》,影碟是國慶那天買的《寵物情人》和《打擂台》DVD,咁啱,都係等人時百無聊賴入去兜個圈而買的,目標為本的話,其實我唔會去HMV的

也許信和和集成啲CD舖執笠我會發出一樣的哀呼…囧﹗Jazz呀Classical呀那些outlet唔多,要又多又齊的話地方又確係越來越少…少一個地方就真係少一個,難怪HMV要執的話咁多人會莫明失落了…

呀,如果說特登去的話…應該係聖誕EVENT前去買隻聖誕歌的碟…明知佢實有嘛…同埋呢,N年前有DJ(定Tower Records?我記得又一城以前那家是有的…)同埋而家播歌都好嘈,喺個咁嘈既環境我好難專心搵碟買既其實…

其實,咁多年我的幫襯都不多…重點…是貴﹗讀書時代雖然亂買碟但零用錢少嘛,而且當年自命死忠粉,唔使試聽隻碟一出就買架啦…哈哈哈。日文碟的日版mark up得叫人(我啫其實係)頂唔住,台版的話好啲,single通常都係貴十零廿蚊(中文碟個mark up水位都好高的說)((安室隻《Uncontrolled》台版都係105蚊上下,我諗去小店都係平10蚊倒,就算啦…)),但讀書時我又覺得好肉尺,不如行多兩步去集成買啦,每每就放低轉身走人。

記得以前有啲crazy sale真係好crazy的,啲奇異碟可以平到十幾廿蚊有交易,而且係全新喎﹗好有尋寶FEEL,不過近年都好似無咁crazy了…我記得N年前我試過以十蚊買過隻郭城城N年前的舊碟架﹗

呀…我想話近年日文碟個corner細咗好多呀﹗老銅店搬咗去對面Park Lane之後好似無以前喺皇室堡咁有樂趣,跟住個corner細咗勁多,莫講話舊碟…連新碟都唔齊…真係好頹…Jpop如是…Kpop原來都唔係好被重視咋喎…都係得走廊轉角位的一個小角落…囧﹗

近年尋寶既多數都係影碟,CD我除了幾個死忠對像外,都好少買碟了。街頭巷尾的VCD店雖然係平啲,不過店面唔大, 大部份地方都放新碟,想搵舊戲真係要靠緣份,小的又衰唔鐘意上網買,係都要體驗吓親身搵到既興奮,好多時都會無啦啦喺HMV啲DVD櫃既角落度搵到要騎的騎呢舊片,通常啲舊片99蚊3隻,雖然三十幾蚊都唔係特別平(最極致係10蚊隻﹗哈哈哈),不過難得搵到就算啦…

就算返屋企唔多睇的…哈哈哈。

其實搵碟…好似CD Warehouse和HK Records好行啲…雖然個舖面細啲…。Um,或者既然而家個市場買碟既人少咗咁多,與其做mass market,不如專target啲仲肯俾錢的了…所以…我個Jpop corner唔見咗了﹗囧﹗

Well,即管睇落去睇吓故事發展會如何啦…

26/07/2016後按:間店仲喺度,不過多咗好多精品,多咗好多影碟…CD嘛…不要再說了.jpg

4 則留言:

  1. 其實HMV我幫親過10次都唔知有冇,
    但聽到佢話要執我都有D失落,
    有時D舊碟係普通碟鋪搵唔到HMV都會有,
    不過就貴D囉!我前一排先有過一次經歷俾HMV掠到一頸血!

    話說暑假時突然想買呂方11年出既過張HiFi碟,
    行左好多間新界九龍都冇,有一日係老銅HMV見到$205忍痛買左,
    滿心歡喜時,係同區行經一間碟鋪,入面賣$165!!再行經下一間$135!!!

    就係咁我對HMV有D陰影…

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Nicky

      唱片既話我都應該買得唔多,我接受唔到明明喺小店買一百蚊有找的cd要喺hmv百幾蚊買喎,要不去一轉信和成層cd舖俾我格價,而且行幾步就到灣仔,搭丁丁去都係兩個幾啫…所以通常我係去搵舊影碟,或者真係搵極都無的cd先會買…

      當然見到一家咁大型的影視店做唔住係有啲感概既,不過我唔係最大受害者咁解

      刪除
  2. 上一次在HMV買碟好像是十多年前二百元兩隻的時候買《兩生花》和《The piano》原聲大碟。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Maple

      cd我通常唔捨得正價買,通常都係計話度過水位同小店差無幾先入…XD
      反而多買影碟…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD