2012/01/21

藍奕邦《好風光》 & 楊千fa 《火鳥》

小的無抵抗力地沉淪在韓風之餘,還是有聽廣東歌既,呢期好東亞,繼上年年尾煲到而家的《和那誰的》之外,呢水就係邦邦《好風光》同千fa《火鳥》,好好loop而且無乜邊首要skip呢吓勁嘛﹗

小的用詞貧乏,但還是忍不住要賦文讚美一番~

看文案說邦邦話唱乖仔的歌多了,想轉一轉feel於是今隻碟係用夜店做主題…不過去蒲又關封面的背心有何關係?唔係應該扮令令先去的嘛?呀,雖然小的聽到出奇地開心,但小的去蒲的次數…聊聊可數…囧…


01 又燦爛又糜爛
節奏輕快transit好smooth,好似行入夜場時有人遞上杯cocktail帶你周成個場嬈場一周,睇一轉乜人做緊乜。唔知呢,印象中好似n年前有啲旅遊節目定遊戲節目啲歌係呢隻feel(70年代?﹗點解我會有啲咁既印象?)um,總之好華麗咁~

02 晚晚禮拜六
晚晚都係禮拜六就好了﹗不過唔係happy Friday已經開始架啦咩?呢首好型好酷~啲歌詞又好多80年代人和物,再sample埋80年代名曲(之前報導度邦邦講過,仲特登正式問人拎許可,好認真﹗)…聽聽吓我此起《金雞》…

03 Cocktail
啲電子合成器聲(係咪咁叫?)同啲登登登登登的編曲真係好80年代呀﹗雖然up唔出個歌名但感覺又好熟悉,於是呢cut係莫名其妙地有種親切感同加咗分…哈。呢首無特別玩甚麼華麗糜爛野,不過最得我心…

04 密室裡的絲襪
唔知點解要著高跟鞋和著絲襪就係襯呢首歌吧?還是要襯番首歌內容講要解放自己呢…

05 黑天鵝 (楊千嬅合唱)
文案說是邦邦做酒保,千fa做酒吧老闆娘,唱盡夜場內人生百態喎,我初頭以為同千fa首《白天鵝》有關係…或者同西片《Black Swan》有關係呢…

06 青春於舞池流逝
好鐘意啲歌詞呀﹗「如果快樂散下在你腳底 好過跪拜金幣」<<<完全是天生我材必有用,千金散盡還復來吧﹗

07 這刻非明天
開首係進場,呢首係散水前一曲…好鐘意啲歌詞寫玩完蒲完抓住最後一刻先再去面對之後的事個心態…(星期日來臨也真討厭啊…)但…,其實凌晨之後已經係明天啦喎?(我認真咗)…

***

碟好聽都算,仲要送dvd…真係太過份了﹗哈…

***************************************************************
之前一張《home》我只記得一首《斗零踭》,呢隻碟的《火鳥》、《翅膀下的風》、《白天鵝》輪住派台,不過次次啲coverage都係究竟千fa幾時生仔啦(而家係佢點陀bb了…)

um,碟剛入手,新歌未聽得熟,幾有趣的是全部都係雀仔名喎﹗

已經唔記得次序,係咪《火鳥》plug先?um,回歸舊班底加埋啲火鳥重生的歌詞配合埋回歸娘家(雖然華星係喺東亞度重開)係幾有義思,同埋那個跳晒芭蕾舞的mv拍得真係幾好睇﹗

上而講過我一度以為《白天鵝》同邦邦首《黑天鵝》有關係的…哈哈哈…um,其實是無的…

《翅膀下的風》都係自強feel的東東,除了情情塔塔外再多了一點msg,也是不錯的…(就cd版而言千fa是唱得有心機和感情的…)

有時回帶都唔係唔好,回番啲啱自己的帶即刻順眼晒(相比A記時的幾隻碟…真係巧京京…),呀…雖然丁太要去生B…唔知幾時再出碟了…anyway…相比之下…古眼神…um…唉…

6 則留言:

  1. its nice to read a useful article for beginner like me. Some of points from this article are very helpful for me as I haven’t considered them yet. I would like to say thank you for sharing this cool article. Bookmarked and sharing for friends.
    Nissan 240SX AC Compressor

    回覆刪除
  2. 《minor classic演唱會》這個真係超好睇, 期待出碟^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來都想睇的,不過太近考試唔想分心所以無去…

      睇報紙說話好似會出…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD