2012/01/18

[韓劇]《貝多芬病毒》〜愛と情熱のシンフォニー〜

 
我諗貝多芬的病毒減輕了小的花癡病毒,本來是出於一條龍唔爭在睇埋佢而看這部,但竟然出奇的對味,滿足度仲高於之前極速鯨吞的這套這套耶…

(我想問日本播出時電視台網頁的一句「愛と情熱のシンフォニー」係套劇本身有的日本自己加?但又好襯套劇…竟然好有日劇啲熱血、追夢、奔向理想feel喎﹗)

((於是…我決定貼日文相…嘩哈哈哈﹗我唔識韓文呀﹗))

暫時睇到第7集。


睇之初有人說這套是韓版《交響情人夢》(嘩﹗唔覺唔覺5年前的了),開首都係開九唔搭八的人聚在一起組成一個交響樂團(室樂團?),從被睇死到成功演出,爆笑又好熱血的。《貝多芬》仲誇張,因為個project交託的人夾帶私逃,為了成功演出到於是四出招兵買馬,招回來的不是三四五流樂手就係幾廿年無掂過樂器的人拉雜成軍,再對住個交響樂團殺手指揮姜mea,過程就梗係正路地頂唔順個惡魔,或者唔想俾表演影響自己生活而遊走於放棄同繼續之間,但大家慢慢建立互信,卒之成功上台演出(第5集)時,小的在車上睇睇到想拍手呢…

um,係啦,最吸引小的就係呢個現實與夢想之間的追逐(唔係張某君了,哈哈),第5集的公演就好似《天與地》最後一集那個rock fest,事前點樣對音樂放棄又繼續繼續又放棄,盡管不顧一切在台上好好演出,演出後又要面對番現實。

劇中個個都有自己面對的問題:女主角面對耳疾、老伯伯面對老人痴呆症(而家改咗個名?)、少女面對學業上金錢壓力、上班族要養家、中年太太照顧家庭卻不被重視、為了養患病的家人而到夜店工作等,這班人又老到少又有錢到無錢,總有一個喺左近咁。其中最深刻(或者最多戲俾佢表演)係拉大提琴的鄭熙妍,音大畢業但結婚生兒育女後就全心照顧家庭,再無掂過個琴,趁這次公演想重拾舊日所好卻被老公大罵,最慘係佢以為自己都於心有愧,覺得晚晚閃咗去練琴對唔住屋企的時候,原來仔女完全唔aware自己,本以為可以賺回一點點存在感的地方都無埋,慘爆。又估唔到佢走去喪鬧 姜mae時,重覆了幾十萬次自己係邊個時竟然打動到姜mae,因健宇遲來join唔到solo就讓她頂上,話實佢拉solo的一段真係好有型(不過事前有練習過的嗎?咁急就章叫佢上台佢準備得夠嗎?oh,睇戲都係唔好駁戲了…)

um,見住呢班往時因為各式原因而不能繼續夢想的人,小的就不住很有同感,追一個夢究竟是好是壞呢?而追,又應該耗費幾多去追?對生活有幾多影響先唔叫有影響呢?(唉…)

最愛是佢夠快,道理不長篇大論,說服的說話也沒冗長到我想ff。 最喜歡姜mae在公演前跟在十字路口指揮緊交通的健宇講的一段(估唔到老姜也真欣賞小姜的才華,會去勸佢的說),那個十字路口滿有意思(不過好危險喎…車死都唔知咩事啦…)…好鐘意 姜mae說「試過伸手去觸碰過的才叫夢想」,究竟應該繼續做警察定向音樂發展呢呢呢呢呢呢?(btw,乜韓國警察可以自己帶套制服返屋企?)

老姜和小姜二人都叫姜健宇是有意思的吧?(如果純為攪個性完全不同男角兩件出嚟玩三角總我真是反眼了…)睇阿 姜mae鬧人唔使本其實幾過癮(XD),最個癮係佢連權貴官員都唔俾面…哈…而阿女主角李智雅望落有啲似鍾嘉欣…

哈哈哈,忍到而家先來花癡一吓,沒古靈精怪的造型…睇唔慣(XD)。(佢可唔可以教吓我aural呀?可以聽完一次就背番出嚟咁勁﹗)

據說之後小姜在姜魔指導之下走向音樂之路,而又據說因為收視好好所以硬加了兩集,而又據說因為硬加了兩集而硬加了三角戀的篇幅…唉呀…點解呢?

OH,anyway,繼續熱血地煲,然後返屋企快快樂樂地練琴,yeah﹗~

關於此劇:
維基/貝多芬病毒感染/(又將劇集用嚟推廣旅遊了﹗)
(22/2/12後按:我竟然留意咗呢條頸巾?)

8 則留言:

  1. 你開始迷上張生呢??
    當年我係睇完瑪麗外宿中,之後美男,再貝多芬..
    不過貝多芬,,我覺得唔係人人o岩睇,中間幾悶下..

    回覆刪除
  2. Domotoiceko, send 咗email 給你 ^^

    回覆刪除
  3. PT:

    係呀,我中晒毒呀而家…

    我同你個次序都一樣,由最新的睇番去舊,反而睇唔慣正常既樣…哈哈…

    可能我自己是成人學琴,所以見到劇中人講到理想和現實會特別有共鳴,於是看得特別投入吧…

    回覆刪除
  4. 謝謝介紹! 你唔講我都唔知有呢套劇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 火女:

      哈哈,不用謝,我都係同大家分享花癡後感~

      刪除
  5. http://kumadon.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2197696

    呢個我都有寫! 那你要看N年前的黃真伊嗎?XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃真伊真係好多年前呀,我諗住睇埋洪吉就算了

      你篇文我已經讀咗啦

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD