2009/05/14

返紅日的壞處.放平日的好處

(好工整的題目啊…呵呵)

小的本身就不是節日狂熱者,不喜歡大時大節出街逼,更不喜歡那些時候俾商家佬砍到一頸血 (這是讀媽劇亭的後遺症嗎?因為…我都係砍到人一頸血的一份子…哈)。出來做事後又常要紅日開工,友儕聽到會不其然說「嘩…紅日都要開工?好慘喎…」…咁 會補番假,其實慘唔晒,好壞參半啦。

返紅日的壞處

當身邊同事都在holiday mood hea著等放工,同時plan定嚟緊假期去邊度玩時,小的卻要為打後幾天假期的OT準備,好些時候公司會俾人假期前夕早走,於是人去樓空…又得番我一個?﹗我係一個好可憐既…細撈累…嗚…

又因為假日要OT,基本上除了春秋二祭外其他節日都有OT,於是朋友約食飯成日都無我份(只能約平時的weekend囉…)…不其然暗下一驚…我會唔會無晒朋友架?還是我應該識番啲番shift的業界朋友呢?

又由於明明放假都要返工…咁…又無時間溫書啦…死啦…仲考乜鬼試?﹗嗚嗚嗚…

也不是盡是壞處既(最壞就係明明可以瞓晏點…卻要辛苦爬起身﹗之前有個星期六和日都要早起…要我的命﹗連續番16日工先有off…),好處是假日回office可以避開我最討厭的電話攻擊﹗﹗其實我很enjoy假日在靜靜的office專心做野,平時明明預定了功課list,但就係不停有來電和醫貓打亂思緒,又會不停有新件湧入,最後day end時只能沮喪地哀鳴…明天再做啦…只是明日復明日,明日何其多…有拖無欠囉。

放平日的好處

首先,當然是不是避開人多周末唔使排隊食好野,每次放平日最重要的就係諗去邊度食餐好的﹗
吾博很多食相都係放平日歎餐好影下的。這是上星期補假的「食餐好」--大戶屋。

大戶屋的定食原來到下午茶時段仲會送野飲和雪糕,價錢一樣但多咗野食,感覺很良好呢﹗

只是配菜我不喜歡,椰菜我不喜歡,沙律我不喜歡,麵豉湯其實我也不喜歡…個人口味問題…這個大戶屋定食的薯飯和炸雞都很不錯…只是幾條通粉就有啲唔知做乜…卒之食剩很多﹗哈哈

此店定食唔算貴,我入到店內又有幾枱人係一條友食孤獨午餐…咦,咁我都唔算異樣喎…下次有機會再試埋其他定食﹗~

平日返工時間街上人唔多,走在街上有種很悠閒的感覺。到咖啡店坐坐看看書,忽然有種去旅行的relax感,好正﹗(所以其實我好鐘意返紅日等放平日啦﹗XDDDD)

係啦係啦,放平日壞處就係難約飯腳,成日都要食孤獨的午餐,有時身痕痕走去一個人看戲。但我又幾喜歡一個人看戲的感覺,實在我係有人喺身邊就忍不住撩人講野,自己一個人看更專注呢…

最大的壞處並不是一條友,而係人不在office,同事打直線搵唔到人就打手提(放一日半日無理由set out of office auto reply啫),久而久之佢地想縮短搵本人的時間就直接打手提來…於是我的手提用量…09年才5個月…已經等如08年全年用量啦﹗(根據我睇番手機通話時 間紀錄而言…)…媽呀…爆咗通話時間多俾的錢我可以claim番公司嗎?

啊…一支針果然無兩頭利…這就是生活呢…啊…

2 則留言:


  1. 之前份工除左初一二三,乜假期都要返,每星期休一日,已訓練到對紅日無感覺。

    15th May 2009 21:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,除咗新年復活聖誕那些連放幾日的長假,其他紅日我大部份都要返工…紅日對我來說就係event之日囉…
      19th May 2009 12:18 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD