2011/11/14

[港劇](誤)tbb萬千蒸雞頒獎典禮2011

(圖片刧自微博)

實在太癲了﹗估唔到從前都無去勁多蝦碌投票俾我歷年偶像(對唔住呀郭城城﹗)的,今年竟然會走去投萬千蒸雞頒獎典禮喎﹗um,對住laughing哥law霸,唉…入到5強都好丫…17皇兄加油呀﹗(癡咗線)


最佳男主角
幻想版:真相 陳展鵬 (劉思傑) <<(呢個即係我投咗的…幾近狂想,唔止幻想了…嘩哈哈)
現實競猜版:我估…laughing哥吧?套電影版都拍緊囉,仲要聖誕上,12月5號頒完獎順住做埋promotion,成件事幾完美呀,咁law霸係hit係拍緊第2輯,但拍緊唔知幾時上丫嘛﹗但話時話呀,講角色突破其實我覺得巴士高演的跛co更爆的,突破咗佢之前一路的乖乖仔路線,古惑仔之餘仲要係個食腦的喎,最衰佢死咗啫喺套劇度,唔係做《潛罪犯》再鬥智鬥力一番應該會幾好睇喎﹗

(做乜個formating係都唔俾我隔行?)

最佳女主角
幻想版:萬凰之王 胡杏兒 (孝慎皇后)
現實競猜版:楊怡竟然係《魚躍在花見》提名而唔係《真相》或者《不速之約》喎,即刻差咗啦。跟住除紙山和陳法拉…um,madam jo雖然係幾討好,不過發揮度其實又唔係好高(雖然佢臨死放開laughing手的一笑是讓我很心酸的)…我估個勢都係俾胡囧架啦,成日話要捧第二梯隊既花旦上位嘛,胡囧在當中係資歷最耐的一個,同埋都唔會要佢再好似06年咁食多次白果嘛?雖然我唔覺得《萬凰之王》好睇囉…

最佳男配角
幻想版:潛行狙擊 黃智賢 (鄧國彬)
現實競猜版:spicy ginger哥應該走唔甩啦嘛?蛇果報說岳華喎,咁羅樂林叔叔有無機呢?

最佳女配角
幻想版:真相 馬海倫 (鄭淑娟)
現實競猜版: 陳un微喺《真相》個case度做援交上位姐仔係幾搶,不過咁都當女配角?咁大c真係死得好慘喎﹗其實我估係《怒火街頭》貞貞(陳敏之),黑馬係江美儀…但海倫姐鬧仔把聲實在太搶…我不禁要拜服在佢邪惡的聲音之下…

我最喜愛的電視男角色
幻想版:真相 劉思傑 (陳展鵬)
現實競猜版:哈哈哈﹗我梗係要支持17皇兄,以tbb乜都夠膽死同埋呢個獎成日做安慰獎既成份嚟睇,17皇兄未必無機架﹗正路咁梗係laughing哥和law霸一個拎視帝,一個咪拎男喜囉…

我最喜愛的電視女角色
幻想版:怒火街頭 何利貞 (陳敏之)
現實競猜版: 法拉?俾miss cool都好丫,蓮達好真係做得幾好的,不過無人講佢之嘛…

飛躍進步男藝員
幻想版:林子善 「花花世界花家姐」、「怒火街頭」、「九江十二坊」、「怒食街頭」
現實競猜版: 我可以選17皇兄嘛?哈哈…其實我覺得係mc jin,捧佢之心實在係太司馬昭了…
 
飛躍進步女藝員
幻想版:樂 瞳 「點解阿Sir係阿Sir」、「九江十二坊」、「法證先鋒III  
現實競猜版: 樂瞳同高海寧掛?原來樂瞳就係《少年四大名捕》個小刀…真係認佢唔出…
最佳節目主持
幻想版:華麗明星賽 草蜢  
現實競猜版: 《chok chok chok》嘛?唔通真係俾馬小生?
最佳劇集
幻想版:洪武三十二   
現實競猜版: 嘩卡卡…我真係亂咁選的…《潛行》掛?(《真相》唔知有無機…)
最佳綜藝節目
幻想版:華麗明星賽  
現實競猜版: 我諗《大廚出馬》跟《chok chok chok》一人一個掛?但《華麗明星賽》其實都幾好睇丫…?
 
最佳資訊節目
幻想版:香港演義  
現實競猜版: 《水之源》?等巴士高有獎拎吓…其實我無睇過《香港演義的》,只知道有喜爺份…
 
tvb.com微博人氣大獎
幻想版:陳展鵬  
現實競猜版: 哈哈哈﹗拎呢個好過拎陳豪上年個乜鬼《專業精神獎》喎﹗

其實我估野好差的(睇港姐就知),通常我捧的都會輸,而我估佢輸的又會中…um…
**********************************************************
之前有好多親戚朋友們send俾我的11月26號中山之旅…full咗啦…btw…講開又講…

14 則留言:

  1. 唔知點解,今年好似好難估咁

    回覆刪除
  2. 其實我覺得阿十七皇兄真係有機男喜架~奇在男飛人人預佢拎竟然提名都冇,樂觀諗可能TBB諗住捧佢上位,索性比男喜佢,話哂佢拎男飛又真係有少少尷尬既....有佢果D我都投哂比佢XD

    回覆刪除
  3. 多謝你咁支持TVB,老老實實我一套都無睇過(咁倒米?!)。btw你想唔想要今次本台慶專刊?

    回覆刪除
  4. 其實我估野好差的(睇港姐就知),通常我捧的都會輸,而我估佢輸的又會中…um…<----慘了,你的十七皇兄很大機會食白果了~

    潛罪犯會有跛co啊,但好像沒了鞏sir。

    視后如果想捧囧囧幹嗎不用她很受歡迎的怒火提名呢?說不定想頒給鍾嘉欣,畢竟從觀眾緣還是年齡來看捧鍾嘉欣也比捧囧囧好。

    回覆刪除
  5. 其實我覺得laughing gor電影版真是好好笑的﹐上次電影版陳法拉唔係laughing條女兼係吳鎮宇細妹咩﹖
    點解今次又有吳鎮宇﹖究竟電視版﹐乃至兩套電影版之間有無關連﹐點解同一個演員扮幾個角色的﹖好亂

    回覆刪除
  6. John:
    無一個特別突出的…男仔應該都係那兩個…
    啲女既…又無乜特別到我覺得值得拎視后囉…

    回覆刪除
  7. Ying:
    或者無記覺得佢都做咗咁多年…(咁黃浩然都係做咗十幾年啦…)um…或者想留番個位捧啲新既掛…又或者想正式推佢想男主腳…um…
    都係架,好似陳敏之咁飛咗幾年都拎唔到,幾慘的。男喜好安慰獎feel,唔係話無機會既,不過佢拎就唔夠分…我估拎啲乜鬼人氣獎掛?
    anyway,我都係投晒俾佢﹗哈哈哈…

    回覆刪除
  8. caroline:
    有17皇兄的我都有睇囉﹗(咦…only you我沒看啊﹗)
    嘩﹗想要呀﹗我見本書好厚…哈哈哈…好呀好呀﹗台慶專刊拎嚟儲都好﹗

    回覆刪除
  9. WINSON:
    係架…我一向都係燈神嚟的…所以我係咁話17皇兄應該拎唔到囉…
    破co好似話係出現在paris的回憶裡嘛?
    其實王思苦我又唔覺需要好多演技好難演喎,咁難度上梗係皇后高啲,但以我睇了那兩集…佢大姐又未handle到(或者後面漸入佳景掛?我唔知啦)…我覺得係無記吹到佢大熱then順理成章地俾個獎佢…
    鍾嘉欣個miss cool做得ok呀,不過套劇唔hit嘛…加上陳豪又唔熱門…危啦…

    回覆刪除
  10. 文少:
    以我的理解,《變節》應該係《學警3》之前的,電影最後係講laughing接order再做uc去接近天/孝哥,即係《學警3》的大佬…
    then《潛行》應該係《學警3》之後兩年,中間那兩年就係一開始做啞仔的uc任務…
    法拉喺電影版和電視版既角色係無關係的,laughing哥話佢兩個似樣…跟住播過兩吓電影的片…之後都說係兩個唔同的人…
    至於吳鎮宇係咪《變節》入面個角色再出現喺《潛罪犯》就唔知了…

    回覆刪除
  11. 我拎左兩本先,因為佢一本視后一本視帝,再睇下係公司寄出去定點。

    回覆刪除
  12. caroline:
    大感謝~
    你想我俾個地址你寄定點樣?﹗﹗﹗
    嘩哈哈…巧開心…

    回覆刪除
  13. 以後都係少講無記d垃圾野喇!要講一早都講晒,講到尾,電視霸權,再講都係嬲,唔講算

    講到底呢d咩獎呀盛,真係咁公平?大家心照

    BY無敵

    回覆刪除
  14. 無敵:
    咁而家唔係考mc,肯定無公平架啦,但無記有野好佢係擺明黑箱作業…
    其實佢啲垃圾野都有垃圾既樂趣…哈哈…都不失為娛樂嚟架﹗

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD