2011/11/17

我們的青春小鳥~ICQ

友人說一開番個唉斯蕉個個人的info都轉成「那些年…」呃…可唔可以唔好再那些年呀…好悶呀﹗

不過唉斯蕉又確我吾等呢一代的「那些年」…我的青春小烏已經一去不復回啦﹗

成件事同之前line都如出一徹,都係無啦啦有個通訊app,跟住有班人無啦啦喪用,之後洗fb版叫人add佢…但上次就無啦啦有堆叫人唔好用的新聞飄出嚟line就死得無影無聲。但今次出現的竟然係唉斯蕉﹗opps﹗突然大家都拎番自己個no.出嚟試login…跟住login到又出現番n年前的contact list…其實唉斯蕉係咪真係食住《那些年》條水…夾正時間,等n年前玩過的人重拾當年的情懷呢?

小的試過login了…可恨被人hack咗連email都轉埋,send過feedback去icq度問但沒有回應,看來我沒機會回味這個了…

物換星移,人非但身還可以是既,今日再開,account的數字已是6字頭9個字,n年前初玩時第一個acc 9字頭8個字(所以常被以為係手提…),跟住再開的是1字頭9個字,隔了n年6字頭了…真係時日如飛…

初初玩時剛轉到一個新環境,剛剛識的朋友問完手提就係問icq,跟住返屋企就掛住同一chat,唔知做乜架喎,但就係覺得對住個電腦傾計好得意囉…同埋傾功課呀傳doc都快過email好多,有一水真係無咗佢會死的…。之後的msn雖然功能更強大玩意更多,但始終都唔係嗰皮,或者呢啲就係先入為主…。

um,開唔番個舊acc都有開唔番的好,讓一切隨風。一總唔可以成日掛住那些年既,家陣唉斯蕉都linkup fb啦,明日黃花可以轉眼變翻生,世事既野真係無奇不有…

umum,我都係吹吓水回憶吓啫,唔知今次唉斯蕉的風潮可以玩幾耐呢?應該耐過上次line掛?

舊文
社交空間絮絮唸
飛卜新世代.你like我都like…
飛士卜恐怖

7 則留言:

  1. icq有度好,係可以serch網友,好似我有電腦問題,以前用icq serch,好快可以搵到人幫,而家?d咩知識區討論區跟本幫唔到我。

    不過而家用慣飛卜,都未必想用icq,始終icq係個電話,飛卜係成間屋,雖然飛卜我跟本都唔鐘意用

    回覆刪除
  2. 上面留言係我貼架!而家留言咁麻煩既
    無敵

    回覆刪除
  3. 好懷念以前大家都用ICQ既日子,其實真係幾好用,可惜唔記得左個AC…

    回覆刪除
  4. 我都係俾人hack咗無咗個password入唔返了,真的想當年真係日日放學ICQ,朋友話我開過新嘅算啦,但ICQ呢家野,唔係用返舊acct就無意義,所以算了

    回覆刪除
  5. 無敵:
    哈哈…唯有攪到你了…搬家了嘛…
    自從icq死咗我msn過一陣,但講到最融合到唔同時期的朋友都係fb,search我個名就得嘛,同埋common friend好易搵到大家(當然有好有唔好…)…
    fb我都唔鐘意太易透露自己私隱或過去,所以我唔會放太多私人野上去,玩吓玩吓又幾年,都ok啦…

    回覆刪除
  6. John:
    我login唔到…算啦…
    而家fb都ok既…不過icq係第一個我接觸既網上chatting平台,始終係有情意結,聽到一吓opp噢真係好感動的…

    回覆刪除
  7. 藍映:
    開過新既真係無乜意義架…某日突然個個都開番…我開唔到咪又開個新既聽吓那聲opp噢…之後都無開過了…哈哈…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD