2011/11/02

救救小(google) reader﹗

不知從何時開始,每天看google reader,第一下就係click落去shared items度睇友人們些牙了甚麼和留了甚麼comment,小的不怎麼看報紙嘛,很多時甚麼大事小事都係從shared items度得知的…

琴日…得知google reader升呢了…升到無咗share呢個function…要些牙就只能些到g+…囧﹗這真是晴天pig pig啊﹗

click入reader向左下方click shared items幾乎是小的下意識反射習慣,而家…無咗﹗oh﹗十萬個唔慣,我唔習慣,博友們不習慣,原來仲有好多人都唔習慣,原來這shared items和comments的功能已深深植根在們心中,仲有人整了個save google reader出嚟俾大家聯署…我諗反應之大谷哥老哥都始料不及…

無咗呢個function,reader就和普通rss feeder沒甚麼分別,之前走去用,除了是方便唔使逐個website click之外,很大原因是因為可以add一班人互share文章,從而發現很多騎呢有趣的,之後大家互comment…(很八婆的一件事)…而家要share去g+…呃,我想話g+和reader對我來說係兩樣野,而g+…其實我開了個acc之後都沒怎樣用過囉…um,就好似whatsapp和line一樣,始果我已經有whatsapp而啲friend又多數用緊whatsapp,點解我仲要走去開多個line呢?我又唔係好得閒去操控兩樣本質上相近的東東…

um…即是說,其實我不太落力玩g+的,但基本上不抗拒,但令我抗拒的是而家google鏟走了(而且是狂風掃落式)reader的社交留言function,就好似強逼我去接受g+…感覺就如有個勁有錢的阿爸出錢力谷個仔做歌星,舖天蓋地的宣傳逼我聽佢唱歌咁,咁就算啲歌係ok,我一開始就已經有啲抗拒咁囉…

前車可鑑丫,行家macrohard出window時總係鐘意將啲icon呀function呀大兜亂懶係無咁舊調重彈咁,卒之劣評如潮下咪又要走番舊路…

即係呢,想推一個新野出嚟無可厚非,不過慢慢嚟可以嗎?我真係唔會因為無咗shared item function而走去用g+,相反呢一幾來兩邊都費事開…咁…um…其實小的一路很支持谷哥的,但呢吓我真係接受唔到囉﹗(港女mode…)

Last but not least, I want the old reader back!!!!!!!

5 則留言:

  1. Agree!!! 整100000個-1比佢...

    I want the old reader back!!!

    回覆刪除
  2. 我都接受唔到囉! G+ 其實我都無咩點用,而家開始仲要考慮係咪要幫用開的google 工具搵個相似功能的後備工具。萬一其他野好似reader 咁粒聲唔出搬左佢叫我點算呀!

    回覆刪除
  3. anf:

    我覺得無晒人生樂趣呀﹗
    而我諗唔會有得番個舊版啦…都成個星期,一啲聲氣都無,似係逼我地用G+囉…

    回覆刪除
  4. yan:
    要用港女MODE嗎?
    UM,我地都應該接受…知否世事常變…變幻原是永恆呢個真理既…
    UM…
    所以啲博文我SAVE AS 晒HTML,有乜事…都叫有個底留為紀念咁囉…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD